Mitä numeroita fysiikan

kursseista

Mitä arvosanoja olette saaneet fysiikan kursseista? Sanokaa jokaiselle kurssille oma arvosana.

44

11931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasfas

      Eli kävin vain 4 kurssia fysiikkaa, jonka jälkeen päätin, etten tarvitse koko ainetta (lopetin samalla myös kemian) ja kirjoitin sitten reaaleina historian/yhteikuntaopin...

      Kurssi 1 --> 10 (erittäin helppo kurssi)
      Kurssi 2 --> 10 (aavistuksen vaikeampi)
      Kurssi 3 --> 9 (saman tasoinen kuin kurssi 2)
      Kurssi 4 --> 10 (hieman vaikempi kuin kurssi 1&2)

      • abi08

        8 7 8 8 6 8

        Eipä ole kauheesti tullu lueattua. 4 kurssiin 3 päivää ennen, 2 3 6 kursseihin 2 päivää ennen ja 1 sekä 4 kurssiin 1 päivää ennen.

        5 kurssi on tähän mennessä ollut selvästi vaikein eikä tullut siihen juurikaan luettua, joten lopputulos on mitä on.


    • - - -

      mun numerot. Olen ensi vuoden abi, joten olen käynyt kurssit 1-6.

      Numerot: 10,9,9,9,10,9

    • olihan se vastattava

      fy 1 = 8
      fy 1 = 9

    • ylioppilas08

      1 9
      2 10
      3 9
      4 10
      5 9
      6 10
      7 9
      8 10
      Kertauskurssi 9

      sain päästötodistukseen 10

    • Fysiikan opiskelija

      Itse olen ensimmäisen vuoden opiskelija ja ajattelin kirjoittaa fysiikan.
      Nyt siis kolme kurssia käytynä ja numeroni ovat :
      Fysiikka 1 Fysiikka luonnontieteenä - 7
      Fysiikka 2 Lämpö - 6
      Fysiikka 3 värähtely ja aaltoliike 7

      Fysiikka 3 kurssi oli ehdotomasti vaikein ja päätin jo, että enpäs kirjoitakkaan fysiikkaa, mutta helposti siitä selvisi, kun etsiskeli maolista kaavat ja koitti jotenkin järkeillä. Tuntui, että lämpökurssi oli helpoin, mutta jotenkin onnistuin tunaroimaan kokeen ja tein typeriä pikku virheitä.
      Kertokaapas kokemuksianne mikä on mielestänne vaikein kurssi ja vaikeneeko asiat paljon ? Ainakin mitä olen kysellyt ja kuullut, niin fysiikka 3 aaltoliike ja värähtely on yksi vaikeimmista ellei jopa vaikein.

      Onko ketään muita joilla olisi lyhyt matematiikka ja meinaa kirjoittaa fysiikan. Itselläni ei ainakaan ole tuottanut oikeastaan minkäänlaista ongelmaa tämä lyhyt matematiikka pitkä fysiikka ja kemia.

      • kaikki-melkein

        no joo,se 3.kurssi oli munkin mielestä ihan perseestä mutta ei niinkään hirveen vaikea.5.kurssi on ollu tähänastisista vaikein..mutta 4.ja 6. oli minulle sitten aika helppoja.että ei ne vaikeudu..tai riippuuhan se niin paljo ihmisestä mikä on vaekkeeta ja mikä ee:D


      • nekkii vielä
        kaikki-melkein kirjoitti:

        no joo,se 3.kurssi oli munkin mielestä ihan perseestä mutta ei niinkään hirveen vaikea.5.kurssi on ollu tähänastisista vaikein..mutta 4.ja 6. oli minulle sitten aika helppoja.että ei ne vaikeudu..tai riippuuhan se niin paljo ihmisestä mikä on vaekkeeta ja mikä ee:D

        ja itellä rivi 8-9-7-10-7-8


    • fysiikkaako?

      Ilmeeni kun kaikki sanovat fysiikka 4 olevan helppo kurssi. Itse olen nyt vetänyt kolme ensimmäistä kurssia heittämällä mutta 4 kurssi tuo kummasti vaikeuksia.

    • Rekisteröitymätön_

      10-10-10-10-10-9-10

      Ja kaksi koulukohtaista suoritettuna. Saa nähdä, miten tuon sähkömagnetismin kanssa käy, mutta kasista olettaisin kympin saavani jälleen. Tarkoitus siirtyä yliopistoon kunhan lukiosta pääsen.

    • abina tänä vuonna

      Tosiaan mitä mieltä olette 4 kurssista. Itsekin olen sitä mieltä että se on tähän astisista ollut kaikista vaikein.

    • 453453

      9-8-9-9-10, 2 viimeisintä olleet helppoja, mutta nyt oleva sähkö tuottaa enemmän vaikeuksia. Aina inhonnut sähköä teoriassa.

    • lukiopoika2211

      Ekan vuoden opiskellut lukiota ja mulla kolme ensimmäistä fysiikan kurssia:
      9-10-10
      Sain ekasta vain 9 kun luin yhden tehtävän väärin, mutta silti ensimmäinen kurssi on ollut mielestäni ylivoimaisesti helpoin. 2 kurssi oli noista vaikein, mutta 3 oli yllättävän helppo. Kurssi 3 vaikutti aluksi vaikealta, mutta perehtymällä asioihin huomaa sen olevan yllättävän helppoa.

      Mielestäni kurssiarvosanat eivät kuitenkaan kerro paljoakaan, koska kurssikokeet ovat niin erilaisia eri lukioissa ja aina saattaa tulla vaikeita kysymyksiä. Kuitenkin ajattelin ehdottomasti fysiikan kirjoittaa.

    • Ughhh

      Lukion fysiikka on itselleni ainakin aivan HELVETIN vaikeaa. 1-3 meni ihan ok, 4 käsittämätöntä paskaa ja nyt käyn 5. kurssia.. Masentaa hieman kun monet väittävät fysiikan vaikeutuvan koko ajan. Saa nähdä millainen arvosana tulee.
      1 - 8
      2 - 8
      3 - 8
      4 - 6

      Ps. 4. Kurssin arvosana ei ole laiskuutta. En ollut poissa yhdestikään ja luin fysiikkaa noin tunnin joka päivä. Kurssi vain oli aivan helvetin vaikea.

      • Fysiikkaa opiskeleva

        Asiat kyllä vaikeutuvatkin. Itse tein 7. kurssin kokeen pari päivää sitten ja täytyy sanoa, että se oli vaikeampi kuin aikaisemmat fysiikan kokeet keskimäärin.


    • Lukio 1v

      Itse en meinannut kirjoittaa fysiikkaa vaikka alussa ajattelin, vielä voisi vaihtaa? Olisiko järkeä?

    • sdasda

      Kurssi 1 --> 5
      Kurssi 2 --> Jätin kesken

      siinä kaikki

    • juppijou

      FY1 - 8 (sähläsin kymmenpotenssitehtävän täysin)
      FY2 - 9
      FY3 - 8
      FY4 - 9
      FY5 - 8
      FY6 - 8
      FY7 - 7
      FY8 - 9

      Kirjoituksista tavoitteena E.

    • Laiska valmistautuja

      Enpäs muista tarkkoja numeroita, ysejä ja kaseja ja pari seiskaa niin että keskiarvo pysyy kasissa :/. Sähkö oli vaikein kurssi, en oikein tajunnut yhtään mitään ja muihin kokeisiin en koskaan jaksanut lukea. Jos nyt M kirjoittaisi (prelistä C ilman kertaamista) niin olisi ihan kiva, E olisi mahtava :D.

    • niinpäniin

      mitä väliiiiiii

    • lukiopoika2211

      Olin näköjään kirjoittanut tähän ketjuun aiemmin, kun opiskelin ensimmäistä vuotta :). Nyt kaikki kirjoitukset ja kurssit takana. Kursseista tuli numeroita:

      9-10-10-10-9-9-9-9

      ja syksyn kirjoituksista 31p M, vaikka koe lähti lautakuntaan vahvana E:nä. Tosin en ollut käynyt vielä silloin kurssia 8. Keväällä korottamaan ja aion ottaa sen L:n sieltä tällä kertaa :)

      Kurssien vaikeudesta sen verran, että mielestäni ehdottomasti vaikeimmat kurssit olivat 5 ja 7, ja helpoimmat 1,4 ja 8.

    • Lukiooo

      FY 1 - 9
      FY 2 - 8
      FY 3 - 9
      FY 4 - 10
      FY 5 - 9

      Mielestäni vaikeimmat kurssit ovat nuo ensimmäiset valinnaiset kurssit, mutta sittenkun alkaa oppimaan itselleen sopivan opiskelumenetelmän ja harjoittelee kunnon laskurutiinia niin ei tuo lukion fysiikka kovin vaikeaa edes ole sen jälkeen. Kannattaa yrittää, eikä luovuttaa, koska kyllä sitä kehitystä alkaa tapahtumaan oppimisen osalta.

      • erii

        Miks näin paljon miinusta? Ihan järkevä viesti.


    • 3240k

      1: 9
      2: 9
      3: 8
      4: 9
      5: ?

      Tästä jatketaan kohti ensi kevään fysiikan kirjoituksia. 3. kurssi meni huonosti, kun en tehnyt läksyjäkään ikinä. 4. kurssi sen sijaan on ollut suosikkini tähän asti, koe valitettavasti jäi pisteen päähän 10:stä. Jospa 5. kurssista nyt napsahtaisi 10, ainakin tähän mennessä on kurssi hyvin hallussa.

    • 9 ka

      1: 9
      2: 9
      3: 10
      4: 9
      5: 7
      6: 9
      7: 10
      8: 10

      9(kert):10 (prelistä e)

      5 kurssissa tapahtu notkahdus, koska opettajan sairasloma ja sijainen ei oikein osannu hommaansa. Ja oli se kyllä vaikein kurssi muutenkin.

      6 kurssista olisi tullut opettajan mukaan 10, jos oisin osannut virtapiirilaskut. Jälleen kiitokset mahtavalle sijaiselle, jokaa piti alkupään siitäkin kurssista. :D

      Mekaniikka on ollut jostain syystä vaikeinta (kurssit 4 ja 5).

      Kirjotukset 2 viikon päästä :s M pitäs ainakin saada.

    • rf5qewq

      Vituttaa kun ekasta kurssista jäi kasi kun perseilin kokeessa. Muista sitten kymppi.

    • Herra X

      FY1: 10
      FY2: 10
      FY3: 10
      FY4: 10
      FY5: 10
      FY6: 10
      FY7: 10
      FY8: 10
      FY9: 10
      Yo: L

    • jeah

      10,10,10,9,9,8

      Seiskakurssista odotan 7:ää, koska syksyn kirjoitukset hankaloitti fysiikan opiskelua. 8-kurssin aihepiiri vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten voisin siinä yrittää hiukan parantaa.

      Minun mielestä kurssiarvosanat ei merkkaa paljoakaan, kunhan osaa vain kaikki tarvittavat asiat. Sitäpaitsi kokeiden vaikeustaso ja arvostelun ankaruus riippuu opettajasta.

    • 8+9

      1: 9
      2: 7
      3: 6
      4: 7
      5: 7
      6: 7
      7: 5 (Kirjoitukset)
      8: ?
      9: ?

    • jänskättää

      FY1 10
      FY2 9
      FY3 9
      FY4 10
      FY5 9
      FY6 9
      FY8 10

      Nyt odotetaan, mitä seiskakurssista tulee. Jos sain kympin ni nousis numero kymppiin, muuten ei ookaa niin välii ku pysyy kumminki ysis.

    • 15+8

      10 9 8 7 7(aluksi sain nelosen, mutta uusin) 7 7 9(erittäin mukava kurssi ja melko helpohko)

      Kirjotuksista sain E ja pääsin opiskelemaan dippainssiks

    • D-kirjain

      Itellä ekasta tuli 8 :D kakkosesta tulikin sitten 10 ja samoin kolmannesta :) Nelosen koe on ens keskiviikkona---> nöyränä hakemaan kymppi...

    • 1. vuoden opiskelija

      kurssi 1: 8 (hävettää)
      kurssi 2:10
      kurssi 3: 10

      fy 1 koe oli mulle koko lukion eka koe, joten jännitti ja menin ihan lukkoon :((
      matikassa kävi samalla tavalla
      1: 8
      2: 10
      3: 10
      4: 10
      5. koe 2vk päästä

    • nty fysiikka

      Fy1 - 7
      Fy2 - 6
      Fy3 koe huomenna, tuskin menee edes läpi

    • EipäFyssaKiinnosta

      Kaksi kurssia käytynä, enempää en aiokaan käydä.

      FY1. 9
      FY2. 7

    • sdda

      FY1: 9
      FY2: 9
      FY3: 9
      FY4: 10
      FY5: 7
      FY6: 8

    • 2rnlj31r

      Fy1: 10. Tää oli ihan lastenleikkiä, yläaste hommaa.
      Fy2: Ensin 4, uusinnoissa 5. Oli 40 tuntiset viikot, täys burnout. Herätys kuudelta ja kuudelta illalla kotona. EI KIVA.

      Ei jaksanut kiinnostaa kun fysiikan kurssit olis aina ollut klo 14-16... Kauheet hyppytunnit olis ollu melkee joka päivä.

    • Fyssa2

      FY1: 7
      FY2: 6

      Ja siihen loppui fysiikan opiskelu!

    • fysiiikkkaa

      FY1 9
      FY2 6
      FY3 7
      FY4 5 (eka 4, uusinnas 5)
      FY5 4
      FY6 5
      FY7 8
      FY8 6
      FY ABI 6

      Päättöarvosana: 6
      YO: A

      Ja anteeks mitä, tällä tuloksella sain koulun 500€ fysiikka stipendin!? :D Ja kyseessä on siis iso, yli 500 oppilaan lukio. Kaks oppilasta kirjotti laudaturit eik he sit mitää fysiikan stipendei saanu??

      • olen hämmentynyt

        Mitä vitsiä? Varmaan lyöny väärän nimen siihen stipendiin :D


    • 9+18

      FY1 7
      FY2 10
      FY3 7
      FY4 7
      FY5 9
      FY6 7
      FY7 6
      FY8 6
      FY kertaus 6

      Yo M

    • 15+3

      FY1:8
      FY2:10
      FY3:10
      Fy:4 10

    • turskap

      kurssit 1-8:10,10,9,10,10,9,9,9 yo tänä syksynä L.

    • Anonyymi

      10,10,10,10,10,8(kirjoitukset :D),10

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe