Olisiko viisampi, jos täällä ei höpötettäisi tietämättä asioista.

Kuvaz

Niin, sitä mä vaan että mulla on itselläni kaksi Unkarin Kuvaz:ia ja en ole hirveästi keskustelua näistä meidän "nallleista" löytänyt, ainakaan mitään järkevämpää.

Sitä mä vaan ajattelin että mullekin aika usein tulee kysymyksiä että, voi kun ihania valkoisia noutajia???, mä haluan tollaisen!!!,
Niin. Hieman vihaksi pistää.

Lähinnä se että joku pönttö on nähnyt netissä kuvan ja haluaa nyt sitten "valkoisen" kultaisennoutajan...

Näitä tolloja tapaan viikottain. Ihan oikeasti.
Koita siinä sitten selittää että tämä ei ole välttämättä mikään lapsiperherotu.

Vaikka meilläkin on pieniä lapsia, niin en koskaan jätä koiria ja lapsia samaan paikkaan valvomatta.

Puolustavat nimittäin lapsiakin niin rajusti että Mummolla ja Ukilla ei ollut mitään asiaa lasten lähelle jos en minä tai emäntä olleet paikalla meillä kotona ollessa.

Ja toisaalta samat koirat on ja menee mielellään hoitoon tarvittaessa mun vanhempien luokse, eikä siellä mitään ongelmaa vaikka olisi lapsetkin mukana hoidossa...

Mulla on se hyvä tilanne että appivanhemmilla on karjaa monenlaista ja heillä on myös ns.paimentavia koiria 2kpl (Bordercollie ja ns.susikoira eli Schäfer)

No nää hoitaa kyllä koko tivolin, mutta kun mä lasken kuvazit irti, niin niille tulee joku yhteisymmärrys keskenään mitä kukin tekee, ja voi pojat yrittäkääs mennä laitumelle ettei kukaan huomaa...

Siinä näkee kun eri rodut tekee yhteistyötä ja jokainen tietää paikkansa ja mitä pitää tehdä...

5

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukkari:)

kasvattaa koiriasi! surullista, kun sitten annat "ohjeitasi" täällä!

• kaerai

Onneksi sinä osaat kasvattaa virtuaalikaukkaristasi mainion yksilön. :)

• nää nyt on

näitä ,nämä vastailut täällä,pitää olla se oma suodatin...
      kyllä täällä on ihan asiallistakin väkeä, mutta...
      no, olisin itsekkin mielelläni kekustellut OIKEASTI
      jonkun kanssa omasta rodustani(kaukkari) muta on
      vaikea löytää normaalia asiaa tuntevaa juttuseuraa.
      itselläni on ollut näitä n. 15 vuotta mutta tuntuu ,että aina kuitenkin ilmenee jotain ns. uutta ja
      kiinostaisi tietää miten muilla "konkareilla"
      (ed. lainausmerkeissä koska en luule olevani tietäjä)=)

juttelisin mielelläni kanssasi ihan asiallisesti, mutta taita olla väärä rotu..en tiedä kuvazista juurikaan muuta kuin että se on valkoinen laumis
      ja ehkä kevyempi ku maremma..?=(=)vai onko...?

• Ihan Pelotaa

Kun kukaan muu ei tiedä mittää paitsi siä. Ootko siä inssinööri ko ootki noin viisas?

• kissani

samanlaisia kokemuksia on paljonkin. tullaan kädet ojossa juosten kohti kun on niin ihana "noutaja" ja sitten säikähdetään pyrstölleen kun koira ei kehrääkään saadakseen lisää silityksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe