Millainen hotelli on kyseessä noin lapsiperhettä ajatellen? Millainen on Santa Marian sää vuodenvaihteessa? Saako siellä tarvittaessa lääkärinapua, jos tarvitsee apua? Soveltuuko paikka liikuntarajoitteiselle?
Vastaukset 1
- griola
on aina lämmin. Säätietoutta on netissä paljon tarjolla, saat hyvät säätilastot mm. Forecanilta. Selaa vähän nettiä. Vuodenvaihteessa on lämmintä, mutta myös tuulista. Keväällä ja kesällä tosi miellyttävä sää.
Hotelli Belorizontesta en osaa sanoa, mutta siitäkin saat tarvitsemasi tiedot ja kuvat netistä ja esteettömyydestä voit tiedustella matkanjärjestäjältäsi.
Mutta Santa Marian esteettömyydestä, siis sopivuudesta liikuntaesteiselle, osaan jotakin sanoa. Pääsääntöisesti koko kylä ja uudetkin hotellialueet ovat hyvin tasaista maastoa, portaita ei juuri ole, ei myöskään nousuja ja laskuja. Infran rakentaminen on meneillään, vanhoja katuja korjaillaan ja parannellaan ja uudet ovat rakennettu aika modernisti. Ei liikuntaesteitä. Korkeitaan jossakin pitää kiertää keskeneräisiä katutöitä.
Kaupat ovat katutasossa, samoin baarit. Useissa ruokaravintoloissa on sekä ala- että yläkerta.
Ja vielä kerran: täältä netistä saa valtavasti tietoa. Olen itse "säätilakoukussa", pakkomielle käydä vieläkin päivittäin katsomassa Salin säätila, nyt siellä on tasaisesti 25 ja yöllä 22 astetta. Ja sade on ihme!
Kap Verde on köyhyydestä huolimatta moderni yhteiskunta, lääkäripalveluja on varmasti tarjolla, esim. Posto sanitario de Santa Maria.
Ei muuta kuin matkaan hyvällä mielellä ja riittävillä tiedoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568