Mun Venäjänkääpiöhasmteri campbello ostettiin eläinkaupasta sisariensa luota pois meille. Se asuu yksin. Kannattaako sille hankkia kaveri. Se on nyt 37päivää vanha. Ottaisimme sille ehkä tänään uuden kaverin, se olisi sen omasta pesueesta otettu...
ostimme ssen edellispäivänä. Tottuukone viel ?
KÄPPÄRI ASUU YKSIN????
6
401
Vastaukset
- ,.,.
Kannattaa ostaa sille kaveri. Kyllä varmasti tottuu omaan sisareensa. :) Hamsteristasi voi tulla paljon uteliaampi ja iloisempi kun saa kaverin koska campellit ovat hyvin seurallisia otuksia :D
"Ottaisimme sille ehkä tänään uuden kaverin, se olisi sen omasta pesueesta otettu...
ostimme ssen edellispäivänä."
- Siis kumman poikasen ostitte eilen?
- Kovin on nuorena hamsterisi saanut jo omia jälkeläisiä. Eihän se ole vielä aikuinenkaan!
Tottuukone viel ?
- Kokeilemalla se selviää. Kannattaa ainakin yrittää, sillä campbellista on paljon enemmän iloa, kun sillä on lajitoveri kuin jos se olisi yksin.- Surullisen hamsun omistaja...
Ostimme tämän hamsterin edellispävänä, joka meillä NYT on. Se ei ole saanut poikasia ei ei. Kysymys kuuluu tottuisko se vielä sisarukseensa, joka asui sen kanssa eläinkaupassa ?
- katsu^^
Kyllä mä luulen että se vielä tottuu samasta pesueesta otettuun lajitoveriinsa. Campbellit ja roborovskit ovat sellaisia että ne hyväksyvät yleensä toisen lajitoverinsa joittenkin päivienkin päästä, vaikkeivat olisikaan nähneet toisiaan. Jos haluat hamsullesi kaverin pidä kiirettä!
- minulla
mul oli 2 kääpiöhamsterii ne oli siskoksii ja ne ostettiin samaan aikaan ne alko tappelee mut en tiiä
- käppäärii
on yksin asuva käppäri (campbelli) ja se oli aluksi hieman haikea mutta oppi elämään yksin. surullistahan sitä on katsella, mutta kahta emme viitsineet ottaa sillä ne voivat myöhemmin alkaa tappelemaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644