Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta mitään uimarantaa mihin saisi viedä myös koiria?
Muutimme juuri espooseen kahden nöffimme kanssa ja uimapaikat ovat vielä hakusessa. Koirat ovat kuitenkin tottuneet uimiseen, joten olisi ikävää jos ne eivät enää muuton myötä saisi uida.
Kuulimme, että ainakin Luukissa ja Kaitalammella on koiria nähty, mutta että ne eivät siellä saisi uida. Eli mukana vain saisivat olla. Onkohan näin?
Kiitos:)
Uimapaikkoja?
2
2641
Vastaukset 2
- ainakin yksi ranta koirille
Luukin ulkoilualueella Hauklammella on oma uimaranta koirille. http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Liikuntavirasto/Ulkoilu/Muualla/Luukki
- Märkätassu
Oittaan yleisen uimarannan jälkeen tulee parkkipaikka, jonka vieressä on mukava "epävirallinen" koirien uimaranta... Eli parkkipaikalta polkua pitkin eteenpäin ja heti vasemmalle. Välillä on paljonkin karvakavereita uimasilla.
Tosin nyt juhannuksen jälkeen siellä on Romaanit (Espoon kaupungin työntekijän mukaan) leiriytyneet lähes joka yö ja saastanneet alueen.
Jos tuo ranta nyt putsaantuu (ja ihmiset osaisivat käyttäytyä),niin paikka on mahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568