Ei mikään rullattava ohut, vaan koulun jumppasalin tapaisia, 3-5cm paksuja. Ikealla oli myynnissä joskus, mutta nyt en löydä.(muistaisiko kukaan minkä niminen oli?)
Yritin jo huuto.netin kautta löytää, ihan käytettykin siis kelpaisi.
Mistä lapsille jumppapatja?
Kahden pikku akrobaatin äiti
5
3785
Vastaukset 5
- tulee pölytetyksi
päiväksi pomppuleikkeihin. Yöllä aikuiset jatkavat omia pomppujaan.
- uuupeipe
Tai naapurin setän 'varapatja.Hienoa,huutavat lapset ja taputtavat karvaisia käsiään.
- etolan
kautta, leikkaavat sulle haluamasi kokoisen patjan sinne:)
- kuntopiste
Olen itse tässä kanssa yrittänyt etsiä kuntosalimme venytyspaikalle kunnollisia 5 cm patjoja, mutta mistään niitä ei tunnu löytyvän, joten jos joku oikeasti tietää, niin laittakaa pliis tietoa eteenpäin..:)
- Fatsi
www.dinox.fi löytyy ja tekevät myös mittojen mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459