Musta amikset ja ne niitten autot on ihania! Se on iha sairaan hienoo ajella kylällä ja kuunnella musiikkia kovaa oman kullan kanssa!! Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Amikset
16
2641
Vastaukset
- ..miten on..
...vanhat poijaat, jotka kuljettaa 13-16 vuotiaita pikku tyttöjä. Jätkät on 20 ja yli, mutta ajeluttavat pikku tyttöjä kaupungilla.
...sairasta touhua sanon minä.- amistytsy
minä kyllä oon jo 18 ja amistelen ihan samanikästen poikien kanssa... että äläpä sinä yleistä jos oot joskus nähny jonku pikkutytön amiksen kyytissä!!
- _V6_
Kerrankin joku puolustaa Amiksia. Itse en ole siinä vaiheessa elämääni, vaan paljon tylsemmässä, mutta tosiaankin, mitä vikaa "amiksien" elämäntyylissä on?
Helvetti, täällä duuniarjen sirkkelissä kyllä ehtii olla ja ajaa tylsällä autolla, kun ei ole aikaa edes pakoputkenpäätä asentaa.
No, on mun duunimatka-autossa, Corollassa, sentään subbari... Mutta jos haluais jonkun mukaan kartsalle kaljaa lipittämään ja cruisaileen, on kaikilla pentuja tai ne on muuten vaan niin väsyneitä, ettei niitä saa megeen. Perkele! Missä mun eläkepaperit on?- whiic
"Helvetti, täällä duuniarjen sirkkelissä kyllä ehtii olla ja ajaa tylsällä autolla, kun ei ole aikaa edes pakoputkenpäätä asentaa.
No, on mun duunimatka-autossa, Corollassa, sentään subbari"
vrt.
"Käytännössä autossani oleva Alfan GTV-pohjainen kone tuottaa tavallista parempaa sinfoniaa jo nyt, joten ehkä vain laitan auton 100 % kuntoon, ja heitän autossa olevan pakoputkenpäänkin helvettiin."
Corolla Alfan tekniikalla? Vai onko kaksi eri _V6_:sta palstalla? - _V6_
whiic kirjoitti:
"Helvetti, täällä duuniarjen sirkkelissä kyllä ehtii olla ja ajaa tylsällä autolla, kun ei ole aikaa edes pakoputkenpäätä asentaa.
No, on mun duunimatka-autossa, Corollassa, sentään subbari"
vrt.
"Käytännössä autossani oleva Alfan GTV-pohjainen kone tuottaa tavallista parempaa sinfoniaa jo nyt, joten ehkä vain laitan auton 100 % kuntoon, ja heitän autossa olevan pakoputkenpäänkin helvettiin."
Corolla Alfan tekniikalla? Vai onko kaksi eri _V6_:sta palstalla?Sama jätkä kirjoittaa. Lommoiseen Corollaani ei ole aikaa (eikä halua) asentaa mitään, mikä ei tippumisensa jälkeen ole alkanut vaikuttaa negatiivisesti ajo-ominaisuuksiin tai katsastusraporttiin.
Projekti-Alfaanin taas näkyvää pakoputkenpäätä ei vältämättä tule. Amikset ovat pilanneet putkituunaamisen vetelemällä tuplaputkia kolmen pytyn Daihatsuihinkin. Jos vedeän omastani kaksi näkyvää päätä ulos, sekoitetaan minut heti vajaasylintereisiin amiksiin, vaikka tapanani ei ole seisoskella Esson pihalla kun sen verran, että tankki tulee täyteen.
Mutta noin elämäntyylinä: amikset on jees! - whiic
_V6_ kirjoitti:
Sama jätkä kirjoittaa. Lommoiseen Corollaani ei ole aikaa (eikä halua) asentaa mitään, mikä ei tippumisensa jälkeen ole alkanut vaikuttaa negatiivisesti ajo-ominaisuuksiin tai katsastusraporttiin.
Projekti-Alfaanin taas näkyvää pakoputkenpäätä ei vältämättä tule. Amikset ovat pilanneet putkituunaamisen vetelemällä tuplaputkia kolmen pytyn Daihatsuihinkin. Jos vedeän omastani kaksi näkyvää päätä ulos, sekoitetaan minut heti vajaasylintereisiin amiksiin, vaikka tapanani ei ole seisoskella Esson pihalla kun sen verran, että tankki tulee täyteen.
Mutta noin elämäntyylinä: amikset on jees!"Jos vedeän omastani kaksi näkyvää päätä ulos, sekoitetaan minut heti vajaasylintereisiin amiksiin"
Lienevät lähinnä haaroitettuja putkenpäitä. Lisäävät todella paljon suorituskykyä. >:)
Mielestäni on aivan eri asia, jos putki menee kahtena koko matkan, ja putket vielä tulisivat eri puolilta autoa ulos. Jos kyseessä on vieläpä V6, niin tuplaputket eivät ole edes kovin teennäistä tuunaamista verrattuna rivimoottorien tuplaputkiin.
Jos putki tuplataan
- irrallisella jatkokappaleella, se on AMIS.
- äänenvaimenninpöntöllä, jossa on kaksi ulostuloa, se on feikki.
- etuäänenvaimentimella tai KATilla, se on hieman teennäinen.
- pakosarjalta lähtien: 'funktionaalinen' (tai lähinnä imitoi jotakin funktionaalista tarkoitusta, sillä saavutettavat tehohyödyt ovat jokatapauksessa minimaalisia, ja ne voidaan mitätöidä putkiston väärällä uudelleensuunnittelulla).
Edellä siis tosin vain oma mielipiteeni. - --->
whiic kirjoitti:
"Jos vedeän omastani kaksi näkyvää päätä ulos, sekoitetaan minut heti vajaasylintereisiin amiksiin"
Lienevät lähinnä haaroitettuja putkenpäitä. Lisäävät todella paljon suorituskykyä. >:)
Mielestäni on aivan eri asia, jos putki menee kahtena koko matkan, ja putket vielä tulisivat eri puolilta autoa ulos. Jos kyseessä on vieläpä V6, niin tuplaputket eivät ole edes kovin teennäistä tuunaamista verrattuna rivimoottorien tuplaputkiin.
Jos putki tuplataan
- irrallisella jatkokappaleella, se on AMIS.
- äänenvaimenninpöntöllä, jossa on kaksi ulostuloa, se on feikki.
- etuäänenvaimentimella tai KATilla, se on hieman teennäinen.
- pakosarjalta lähtien: 'funktionaalinen' (tai lähinnä imitoi jotakin funktionaalista tarkoitusta, sillä saavutettavat tehohyödyt ovat jokatapauksessa minimaalisia, ja ne voidaan mitätöidä putkiston väärällä uudelleensuunnittelulla).
Edellä siis tosin vain oma mielipiteeni.paitsi jos se on DTM-ulostulo niin se on tuning! =D
- aleksi
on varmaan tosi hauska istua jossain paskassa dexissä...mistähän se johtuu et niissä amisautoissa on yleensä alaikäsiä tai muuten tosi rumia muijia..? no tietysti kaikki megamisut on kunnon tuuninkiautoissa...
- baijerilainen
jätä ne karvanoppakorollarunkkarit omaan rauhaansa "karjala/suomi-finland" tms. lippiksineen, biltema-suppareineen ja finneineen ja hyppää saksalaisen auton jousille!! on vähän tasokkaampaa kyytiä...
- B M W -
ajamisen iloa... - äM5
Ajelevat noine karvanoppineen, wunderbaumineen resukuntoisilla Bemareilla, joka on häväistävä teko. Amislaiset tuuppaavat rahansa poppivehkeisiin ja auto jää huolehtimatta->Amatöörimäistä pelleilyä.
Bemarissa ei poppivehkeitä tarvitse, kun moottori hoitaa "jytinän" ja adrenaliinin virtauksen.- _V6_
On teillä vakavasti otettavilla bemukuskeilla toinekin ongelma. Kunnolla rakennettuja bemareita on niin paljon, että rahalla ja ajatuksella kootut bemarit hämärtyvät toisiin samanlaisiin.
Mutta totta tosiaan, kun kone jytisee ja mutka oikenee, niin elämä on hetken kohdallaan. Eikä kyseessä ole silloin kyrvänjatke, vaan selkärangan. Vai miten sen sanois. Sen tietää kun se on alla. - õir
etpäs mahdakaan mun AMG:lle mitään.
- _V6_
õir kirjoitti:
etpäs mahdakaan mun AMG:lle mitään.
Tuli heti mieleen, että onko se AMG-merkki musta vai kromattu ja onko se samanlainen kuin papat ostavat Biltemasta taksimersuihin?
Eikös AMG-merkin saa jos ostaa AMG-spoilerin eteen – vai pitikö ostaa taaksekin?
PS. Piruilua hyvässä hengessä. - äM5
õir kirjoitti:
etpäs mahdakaan mun AMG:lle mitään.
Täytyy sanoa EVVK. Tosin minulle riittää se, että olen tyytyväinen omaan autooni. Toiseksi tuo 280:n nopeus riittää minulle, kun sitä ei täällä voi edes hyödyntää.
- amish
äM5 kirjoitti:
Täytyy sanoa EVVK. Tosin minulle riittää se, että olen tyytyväinen omaan autooni. Toiseksi tuo 280:n nopeus riittää minulle, kun sitä ei täällä voi edes hyödyntää.
oma auto ainaski 320, siihen asti on mittarissa varaa,mutta en ole kokeillut, kun sitä ei täällä voi edes hyödyntää.
Ja karvanopat heiluu. - _V6_
amish kirjoitti:
oma auto ainaski 320, siihen asti on mittarissa varaa,mutta en ole kokeillut, kun sitä ei täällä voi edes hyödyntää.
Ja karvanopat heiluu.Sulla taitaa olla se kuuluisa Amis 5000 -setti mittarintuplaajalla. Corolla kulkeekin tasan 320 tuplanumeroisella mittaripohjalla.
Muut kiinnostuneet voivat ladata kyseisen paketin täältä: http://www.pouet.net/prod.php?which=6733
Ladattavissa myös muualta. Hitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783785
- 2013012
- 252930
- 492788
- 242734
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412485Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2742273Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2141961Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241937- 441887