tietääkö kukaan jotain taiteilija J tai I Åkermannista,meillä on muutama taulu joitten arvoa kyseltäis..Se tiedetään että on vaasalainen ja siihen se loppuukin...
Toinen,meriaiheinen on maalattu norjan rannikolla 1936,toinen on maalaus metsoista,vuosiluku tuntematon.
Kumpikin ovat öljyväritöitä.Meriaiheinen melko suuri.
Taiteilija Åkerman...Vaasasta
8
5647
Vastaukset
- örkki
kato löytyykö tuolta mitään, jos ei niin voi olla vaikeempi selvittää;
http://www.kuvataiteilijamatrikkeli.fi/- ei löydy
taitaa olla melko tuntematon,Tukholmassa em. taiteilijan jokin taulu oli huutokaupassa myyty 3000kr:sta.
Kiitos avusta kuitenkin :o) - vastaus
ei löydy kirjoitti:
taitaa olla melko tuntematon,Tukholmassa em. taiteilijan jokin taulu oli huutokaupassa myyty 3000kr:sta.
Kiitos avusta kuitenkin :o)Etsi eri lähteistä etunimellä Hans Å, voi ehkä olla oikea.
- taistelevat metsot
Myös tuollainen metsotaulu ja venetaulu pienikokoinen, 30-luvun maalari, mutta ehkä aika tuntematon?
Minulla on kans Åkermannin taulu siinä purjelaiva uppoamassa
jossai raippaluodon seudulla
olen seissy äkermannin vieressä kun se maalasi palosaarella
siinä Bio Bion tontilla :hän kuollu 60 luvulla- Petteri
rubanck kirjoitti:
Minulla on kans Åkermannin taulu siinä purjelaiva uppoamassa
jossai raippaluodon seudulla
olen seissy äkermannin vieressä kun se maalasi palosaarella
siinä Bio Bion tontilla :hän kuollu 60 luvullaMinulla on myös yksi taulu,F.Åkerman,aihe soutuvene metsälammen rannassa.
Perintö isovanhemmilta jotka asuivat Palosaarella. - jupiter6
Petteri kirjoitti:
Minulla on myös yksi taulu,F.Åkerman,aihe soutuvene metsälammen rannassa.
Perintö isovanhemmilta jotka asuivat Palosaarella.Aloin katsella tietoa F Åkermanista ja mukavaa, että jotain löytyikin (tästä ja Venny Kontturin kirjasta). Minulla on hänen n 25x35 kokoinen taulu, jossa punainen pieni talo korkeapenkereisen, metsäisen joen rannalla. Soutuvene vielä joenmutkassa talon edessä.
- kainuussa
minulla myös kaks F.åkerman taulua soutuvene aiheisia vaneri pohjalle ja koristeelliset puiset kehykset.... ukkini perintöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222