tietääkö kukaan jotain taiteilija J tai I Åkermannista,meillä on muutama taulu joitten arvoa kyseltäis..Se tiedetään että on vaasalainen ja siihen se loppuukin...
Toinen,meriaiheinen on maalattu norjan rannikolla 1936,toinen on maalaus metsoista,vuosiluku tuntematon.
Kumpikin ovat öljyväritöitä.Meriaiheinen melko suuri.
Taiteilija Åkerman...Vaasasta
8
4924
Vastaukset
- örkki
kato löytyykö tuolta mitään, jos ei niin voi olla vaikeempi selvittää;
http://www.kuvataiteilijamatrikkeli.fi/- ei löydy
taitaa olla melko tuntematon,Tukholmassa em. taiteilijan jokin taulu oli huutokaupassa myyty 3000kr:sta.
Kiitos avusta kuitenkin :o) - vastaus
ei löydy kirjoitti:
taitaa olla melko tuntematon,Tukholmassa em. taiteilijan jokin taulu oli huutokaupassa myyty 3000kr:sta.
Kiitos avusta kuitenkin :o)Etsi eri lähteistä etunimellä Hans Å, voi ehkä olla oikea.
- taistelevat metsot
Myös tuollainen metsotaulu ja venetaulu pienikokoinen, 30-luvun maalari, mutta ehkä aika tuntematon?
Minulla on kans Åkermannin taulu siinä purjelaiva uppoamassa
jossai raippaluodon seudulla
olen seissy äkermannin vieressä kun se maalasi palosaarella
siinä Bio Bion tontilla :hän kuollu 60 luvulla- Petteri
rubanck kirjoitti:
Minulla on kans Åkermannin taulu siinä purjelaiva uppoamassa
jossai raippaluodon seudulla
olen seissy äkermannin vieressä kun se maalasi palosaarella
siinä Bio Bion tontilla :hän kuollu 60 luvullaMinulla on myös yksi taulu,F.Åkerman,aihe soutuvene metsälammen rannassa.
Perintö isovanhemmilta jotka asuivat Palosaarella. - jupiter6
Petteri kirjoitti:
Minulla on myös yksi taulu,F.Åkerman,aihe soutuvene metsälammen rannassa.
Perintö isovanhemmilta jotka asuivat Palosaarella.Aloin katsella tietoa F Åkermanista ja mukavaa, että jotain löytyikin (tästä ja Venny Kontturin kirjasta). Minulla on hänen n 25x35 kokoinen taulu, jossa punainen pieni talo korkeapenkereisen, metsäisen joen rannalla. Soutuvene vielä joenmutkassa talon edessä.
- kainuussa
minulla myös kaks F.åkerman taulua soutuvene aiheisia vaneri pohjalle ja koristeelliset puiset kehykset.... ukkini perintöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756