Kun ainahan vaan sosiaalitantta tulee ne hakemaan, et saako niitä mitenkään tapettua ?
Voiko vauvat/taaperot/lapset kuolla ?
17
2822
Vastaukset
- mööm
Mun taaperu hukku the sims 2 matkoilla pelis mereen:O
- mööm
ite oon "poistanu" simejä(vauvasta vaariin)
move_objects on koodilla - heidi*
hukuttaa uima-altaaseen. Vauvoja ja taaperoita ei voi tappaa.
- entäs....
eikö koodillakaa? Tai siis ku aikuiset ja teinit ym. voi ni eikö vauvoja voi.
- huli5194
entäs.... kirjoitti:
eikö koodillakaa? Tai siis ku aikuiset ja teinit ym. voi ni eikö vauvoja voi.
en oo testannu mut eiks ne kuole jos laittaa ne aitaukseen. ku eihän ne pääse sielt pois eikä kukaan pääse sinne
- Simuli
huli5194 kirjoitti:
en oo testannu mut eiks ne kuole jos laittaa ne aitaukseen. ku eihän ne pääse sielt pois eikä kukaan pääse sinne
Ainakin ykkösessä sosiaalitantta "teleporttas" ittensä sinne aitaukseen ja sieltä pois :D En tiiä onko kakkoses sama.
- Deah
koodi on boolprop testingcheatsenabled true. Sitten vaan painat sift pohjassa simiä ja valitset sen jonkun vaihtoehdon jota en muista jossa voi valita erilaisia kuolematapoja :p voit myös hivuttaa ruokatarvikepalkin nolliin tai polttaa taaperon tulipalossa.
- joku vaa...
PAista vaikka hodareita grillissä ja ota palohälytin pois nii ne palaa.Älä anna niiden mennä ottaa niitä pois ennen ku palo on syttyny.Mä teen niin ku haluun tappaa jonku xD
- mmmmfgmf
joku vaa... kirjoitti:
PAista vaikka hodareita grillissä ja ota palohälytin pois nii ne palaa.Älä anna niiden mennä ottaa niitä pois ennen ku palo on syttyny.Mä teen niin ku haluun tappaa jonku xD
-Mulla on ihan perus sims, ei lisäosia, joten ei merta
-moveobjects onilla ne on siellä taas seuraavalla pelikerralla
-aitaukseen pääsee sosiaalitantat
-boolpropilla ei voi, kokeilin. sitä killiä ei vaan oo siellä
-tulipalokaan ei toimi, tuli ei tartu niihin, vaan tarpeet menee vaan niin alas että sosiaalitantta tulee taas hakeen
"hukuttaa uima-altaaseen. Vauvoja ja taaperoita ei voi tappaa."
Kai vaan pitää uskoo ):
Mut tietäiskö joku jtn ? - Deah
mmmmfgmf kirjoitti:
-Mulla on ihan perus sims, ei lisäosia, joten ei merta
-moveobjects onilla ne on siellä taas seuraavalla pelikerralla
-aitaukseen pääsee sosiaalitantat
-boolpropilla ei voi, kokeilin. sitä killiä ei vaan oo siellä
-tulipalokaan ei toimi, tuli ei tartu niihin, vaan tarpeet menee vaan niin alas että sosiaalitantta tulee taas hakeen
"hukuttaa uima-altaaseen. Vauvoja ja taaperoita ei voi tappaa."
Kai vaan pitää uskoo ):
Mut tietäiskö joku jtn ?Yrititkö että kirjotat sen boolprop testingcheatsenabled true -koodin naapurustossa ja menet sitten perheeseen.. sitten voi väännellä niitä tarpeiota mieleisikseen eikä tantta ehdi tulla kun taapero kuolee nälkään.
- heidi*
Deah kirjoitti:
Yrititkö että kirjotat sen boolprop testingcheatsenabled true -koodin naapurustossa ja menet sitten perheeseen.. sitten voi väännellä niitä tarpeiota mieleisikseen eikä tantta ehdi tulla kun taapero kuolee nälkään.
tätä ja montaa muuta keinoo. Taaperot ja vauvat ei kuole. Moveobjectsilla ne voi poistaa, mutta ne tulee takasin, kun seuraavan kerran menee perheeseen. Lapsia pystyy tappaan, mutta nekin vain hukuttamalla.
- jenna----------
heidi* kirjoitti:
tätä ja montaa muuta keinoo. Taaperot ja vauvat ei kuole. Moveobjectsilla ne voi poistaa, mutta ne tulee takasin, kun seuraavan kerran menee perheeseen. Lapsia pystyy tappaan, mutta nekin vain hukuttamalla.
Lapset voi myös tappaa tulipalolla
- Ihmiset hei
Vauvan jos laitaa aitaukseen niin sossu tulee ja saa sen väkisin (omii kokemuksii). Tietääks kukaa kuinka vauvvan voi grillata? XD
- HereYouGo
Tarkotatko kenties tätä... http://www.modthesims.info/d/316764
Vähä sairasta mun mielestä. :-/ - Anonyymi
Sims kakkoses mun taapero jäi auton alle ja sims nelosessa vauvoja ei pysty tappamaan mutta taaperoita sims nelosessa voi kuolla uima altaassa ja sims nelosessa taaperon kuoleminen on 00000010% mahdollista
- Anonyymi
ainakin jollain cheatillä saa lapsetkin listittyä nelosessa : p
- Anonyymi
Saa tapettua , laitat vaan sen ympärille aidan ja lukitset sen sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004656690- 262501
- 2182457
- 1411734
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897