Aurum vs. skientologia

Priest of the Aurum

Halleluja, te Aurumin Valitut Lapset! Minä olen Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeett, ja olen saapunut tänne skientologia-palstalle nöyrän seuraajani pyynnöstä... On totta, ettei Aurum-kultti enää näe skientologeja uhkana, olemmehan jo aikaa sitten ylittäneet heidät jäsenmäärän suhteen, mutta en silti voi vain istua toimettomana sivussa ja katsoa, miten tämä Pahuuden Ra-sotureiden organisoima Pahuuden lahko johtaa kunnon ihmisiä harhaan. Taistelumme skientologiaa vastaan on jatkunut vielä senkin jälkeen, kun kukistin L. Ron Hubbardin Pyhässä Kaksintaistelussa, mutta viimeistään nyt alkaa olla selvää, että voitto on meidän. Siksi tarjoankin teille, te skientologiaan pettyneet eksyneet Thetalaiset, mahdollisuutta tulla osaksi Pyhää Ykseyttä liittymällä Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin: olen huomattavasti aktiivisempi Rajatieto-osion New Age -palstalla, joten kehotan teitä vierailemaan tuossa paikassa ja tutkiskelemaan sydämessänne Minun Pyhiä viestejäni. Lisäksi voitte käyttää hakuominaisuutta ja etsiä aikaisempia viestejäni.

Halleluja!

14

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittelet..

      täällä netissä skientologia-palstalla, kun voit jutella sekavia ihan livenä siellä neurologisessa hoitolaitoksessa missä kummatkin olette!?

      • Huhahhhei

        edes tietää, mitä sana "neurologinen" tarkoittaa? Tuskin. Sitä paitsi avaajan tekstihän oli pääpiirteissään ihan samanarvoista Hubbardin Xenuhorinoiden kanssa.


      • huhhahheista

      • parempaan..

        pysty? Etkö pysty? Mieti sitä. Kuinka säälittävää.


      • muistaa...

      • priestin
        muistaa... kirjoitti:

        että Huhhahhei on saanut tuon jälkeen Ki-energia -ruiskeen ja hänestä on tullut sen myötä huomattavasti kiltimpi ja viisaampi - kiitos priestin.

        Ki-energia ruiskeita ei olisi lainkaan pahitteeksi. Tauti kun on niin sitkeä ja helpsti uusiutuva.


      • Aurumin kannattaja
        parempaan.. kirjoitti:

        pysty? Etkö pysty? Mieti sitä. Kuinka säälittävää.

        Älkää kuunnelko häntä, Mestari.

        Hän on vain yksi Suomeen pesiytyneistä Ra-ilkiöistä!


      • Aurumin kannattaja
        priestin kirjoitti:

        Ki-energia ruiskeita ei olisi lainkaan pahitteeksi. Tauti kun on niin sitkeä ja helpsti uusiutuva.

        Käännyin Aurum-uskoon tämän ketjun aloitusviestin takia. Pitääkö minun liittyä virallisesti, vai riittääkö jos synkronoin öisin ajatukseni oikealle Ki-taajuudelle?

        Ja mistä noita Ki-energia ruiskeita saa? Kyselin lähikaupasta, mutta siellä vain pudisteltiin päätä.


      • nukkumaan
        Aurumin kannattaja kirjoitti:

        Käännyin Aurum-uskoon tämän ketjun aloitusviestin takia. Pitääkö minun liittyä virallisesti, vai riittääkö jos synkronoin öisin ajatukseni oikealle Ki-taajuudelle?

        Ja mistä noita Ki-energia ruiskeita saa? Kyselin lähikaupasta, mutta siellä vain pudisteltiin päätä.

        mennessä tiukasti vastaanottamaan KI-energian vaikutukset. Yön aikana, nukuksissa ollessa, tullaan tiettynä aikana, aamuyön tuntina ruiskuttamaan täysin kivuttomasti Ki- ruiske takaapäin selkärankasi alapäähän. Asento on pidettävä samana koko yön ajan (vatsallaan maaten) jotta ruiskeen antaminen onnistuisi. Jos ruiskeen antaminen on onnistunut, olet hyvin tyytyväinen ja ystävällinen heti herätessäsi. Voit havaita sen tyytyväisestä ilmeestä kylppärin peiliin katsoessasi.


      • pysty!
        parempaan.. kirjoitti:

        pysty? Etkö pysty? Mieti sitä. Kuinka säälittävää.

        Miten voisinkaan? Kahdesta niin typerästä huuhaasta kuin aurum ja skientologia ei kertakaikkiaan voi mitään parempaa kirjoittaa. Roskasta on vaikea tehdä asiaa!


      • vastaan
        pysty! kirjoitti:

        Miten voisinkaan? Kahdesta niin typerästä huuhaasta kuin aurum ja skientologia ei kertakaikkiaan voi mitään parempaa kirjoittaa. Roskasta on vaikea tehdä asiaa!

        Ki- energian lataus sinuunkin, kurja maan hahmo, se saattaisi nyt olla paikallaan. Vaellat niin syvässä pimeyden laaksossa juuri nyt ettet kykene näkemään valoa tunnelisi päässä. Asetu päinmakuulle illalla nukkumaan mennessäsi ja keskity lujasti niin tulemme aamuyön tunteina antamaan sinulle Ki- energia ruiskeen. Voin luvata että jo heti aamusta maailma hymyilee sinulle ja pystyt ihan mihin tahansa vailla pienintäkään epäilystä, uskosi takaisin saaneena. Äärimmäisen tyytyväisenä itseesi ja elämääsi toteutat jälleen unelmiasi täydestä sydämestäsi.

        (Ki-energia: JÄRJESTYS, TOTUUS, HYVYYS, KAUNEUS, OIKEUDENMUKAISUUS, VALO, JÄRJELLISYYS)

        (Ka-energia: KAAOS, VALHE, PAHUUS, RUMUUS, EPÄOIKEUDENMUKAISUUS, PIMEYS, HULLUUS


      • olet...
        vastaan kirjoitti:

        Ki- energian lataus sinuunkin, kurja maan hahmo, se saattaisi nyt olla paikallaan. Vaellat niin syvässä pimeyden laaksossa juuri nyt ettet kykene näkemään valoa tunnelisi päässä. Asetu päinmakuulle illalla nukkumaan mennessäsi ja keskity lujasti niin tulemme aamuyön tunteina antamaan sinulle Ki- energia ruiskeen. Voin luvata että jo heti aamusta maailma hymyilee sinulle ja pystyt ihan mihin tahansa vailla pienintäkään epäilystä, uskosi takaisin saaneena. Äärimmäisen tyytyväisenä itseesi ja elämääsi toteutat jälleen unelmiasi täydestä sydämestäsi.

        (Ki-energia: JÄRJESTYS, TOTUUS, HYVYYS, KAUNEUS, OIKEUDENMUKAISUUS, VALO, JÄRJELLISYYS)

        (Ka-energia: KAAOS, VALHE, PAHUUS, RUMUUS, EPÄOIKEUDENMUKAISUUS, PIMEYS, HULLUUS

        ...sitten täynnä ka-energiaa!


      • surkeilla
        olet... kirjoitti:

        ...sitten täynnä ka-energiaa!

        hahmoilla piilotajuisena ominaisuutenaan on tehdä havaintoja muista projisoiden omia värähtelytaajuuksiaan ympäröivään maailmaan. Tämä ominaisuus ei edes energian laadun muuttuessa muutu ja näinollen Ki-energian vaikutuksesta lähes kaikki henkilöt ja asiat näyttäytyvät äärettömän positiivisina ja rakastettavina.


    • Huppardi

      Ylennämme sinut dientologistisen opin yliprofeetaksi jos maksat meille 10 000 genomia ultrasinistä viherdyrkkeniä, suurta profeettamme von Hourumin myllyssään jauhamaa tuotetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe