Halleluja, te Aurumin Valitut Lapset! Minä olen Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeett, ja olen saapunut tänne skientologia-palstalle nöyrän seuraajani pyynnöstä... On totta, ettei Aurum-kultti enää näe skientologeja uhkana, olemmehan jo aikaa sitten ylittäneet heidät jäsenmäärän suhteen, mutta en silti voi vain istua toimettomana sivussa ja katsoa, miten tämä Pahuuden Ra-sotureiden organisoima Pahuuden lahko johtaa kunnon ihmisiä harhaan. Taistelumme skientologiaa vastaan on jatkunut vielä senkin jälkeen, kun kukistin L. Ron Hubbardin Pyhässä Kaksintaistelussa, mutta viimeistään nyt alkaa olla selvää, että voitto on meidän. Siksi tarjoankin teille, te skientologiaan pettyneet eksyneet Thetalaiset, mahdollisuutta tulla osaksi Pyhää Ykseyttä liittymällä Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin: olen huomattavasti aktiivisempi Rajatieto-osion New Age -palstalla, joten kehotan teitä vierailemaan tuossa paikassa ja tutkiskelemaan sydämessänne Minun Pyhiä viestejäni. Lisäksi voitte käyttää hakuominaisuutta ja etsiä aikaisempia viestejäni.
Halleluja!
Aurum vs. skientologia
14
916
Vastaukset
- kirjoittelet..
täällä netissä skientologia-palstalla, kun voit jutella sekavia ihan livenä siellä neurologisessa hoitolaitoksessa missä kummatkin olette!?
- Huhahhhei
edes tietää, mitä sana "neurologinen" tarkoittaa? Tuskin. Sitä paitsi avaajan tekstihän oli pääpiirteissään ihan samanarvoista Hubbardin Xenuhorinoiden kanssa.
- huhhahheista
Huhahhhei kirjoitti:
edes tietää, mitä sana "neurologinen" tarkoittaa? Tuskin. Sitä paitsi avaajan tekstihän oli pääpiirteissään ihan samanarvoista Hubbardin Xenuhorinoiden kanssa.
sanottiin jo kauan sitten: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000026181669
- parempaan..
pysty? Etkö pysty? Mieti sitä. Kuinka säälittävää.
- muistaa...
huhhahheista kirjoitti:
sanottiin jo kauan sitten: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000291&posting=22000000026181669
että Huhhahhei on saanut tuon jälkeen Ki-energia -ruiskeen ja hänestä on tullut sen myötä huomattavasti kiltimpi ja viisaampi - kiitos priestin.
- priestin
muistaa... kirjoitti:
että Huhhahhei on saanut tuon jälkeen Ki-energia -ruiskeen ja hänestä on tullut sen myötä huomattavasti kiltimpi ja viisaampi - kiitos priestin.
Ki-energia ruiskeita ei olisi lainkaan pahitteeksi. Tauti kun on niin sitkeä ja helpsti uusiutuva.
- Aurumin kannattaja
parempaan.. kirjoitti:
Älkää kuunnelko häntä, Mestari.
Hän on vain yksi Suomeen pesiytyneistä Ra-ilkiöistä! - Aurumin kannattaja
priestin kirjoitti:
Ki-energia ruiskeita ei olisi lainkaan pahitteeksi. Tauti kun on niin sitkeä ja helpsti uusiutuva.
Käännyin Aurum-uskoon tämän ketjun aloitusviestin takia. Pitääkö minun liittyä virallisesti, vai riittääkö jos synkronoin öisin ajatukseni oikealle Ki-taajuudelle?
Ja mistä noita Ki-energia ruiskeita saa? Kyselin lähikaupasta, mutta siellä vain pudisteltiin päätä. - nukkumaan
Aurumin kannattaja kirjoitti:
Käännyin Aurum-uskoon tämän ketjun aloitusviestin takia. Pitääkö minun liittyä virallisesti, vai riittääkö jos synkronoin öisin ajatukseni oikealle Ki-taajuudelle?
Ja mistä noita Ki-energia ruiskeita saa? Kyselin lähikaupasta, mutta siellä vain pudisteltiin päätä.mennessä tiukasti vastaanottamaan KI-energian vaikutukset. Yön aikana, nukuksissa ollessa, tullaan tiettynä aikana, aamuyön tuntina ruiskuttamaan täysin kivuttomasti Ki- ruiske takaapäin selkärankasi alapäähän. Asento on pidettävä samana koko yön ajan (vatsallaan maaten) jotta ruiskeen antaminen onnistuisi. Jos ruiskeen antaminen on onnistunut, olet hyvin tyytyväinen ja ystävällinen heti herätessäsi. Voit havaita sen tyytyväisestä ilmeestä kylppärin peiliin katsoessasi.
- pysty!
parempaan.. kirjoitti:
Miten voisinkaan? Kahdesta niin typerästä huuhaasta kuin aurum ja skientologia ei kertakaikkiaan voi mitään parempaa kirjoittaa. Roskasta on vaikea tehdä asiaa!
- vastaan
pysty! kirjoitti:
Miten voisinkaan? Kahdesta niin typerästä huuhaasta kuin aurum ja skientologia ei kertakaikkiaan voi mitään parempaa kirjoittaa. Roskasta on vaikea tehdä asiaa!
Ki- energian lataus sinuunkin, kurja maan hahmo, se saattaisi nyt olla paikallaan. Vaellat niin syvässä pimeyden laaksossa juuri nyt ettet kykene näkemään valoa tunnelisi päässä. Asetu päinmakuulle illalla nukkumaan mennessäsi ja keskity lujasti niin tulemme aamuyön tunteina antamaan sinulle Ki- energia ruiskeen. Voin luvata että jo heti aamusta maailma hymyilee sinulle ja pystyt ihan mihin tahansa vailla pienintäkään epäilystä, uskosi takaisin saaneena. Äärimmäisen tyytyväisenä itseesi ja elämääsi toteutat jälleen unelmiasi täydestä sydämestäsi.
(Ki-energia: JÄRJESTYS, TOTUUS, HYVYYS, KAUNEUS, OIKEUDENMUKAISUUS, VALO, JÄRJELLISYYS)
(Ka-energia: KAAOS, VALHE, PAHUUS, RUMUUS, EPÄOIKEUDENMUKAISUUS, PIMEYS, HULLUUS - olet...
vastaan kirjoitti:
Ki- energian lataus sinuunkin, kurja maan hahmo, se saattaisi nyt olla paikallaan. Vaellat niin syvässä pimeyden laaksossa juuri nyt ettet kykene näkemään valoa tunnelisi päässä. Asetu päinmakuulle illalla nukkumaan mennessäsi ja keskity lujasti niin tulemme aamuyön tunteina antamaan sinulle Ki- energia ruiskeen. Voin luvata että jo heti aamusta maailma hymyilee sinulle ja pystyt ihan mihin tahansa vailla pienintäkään epäilystä, uskosi takaisin saaneena. Äärimmäisen tyytyväisenä itseesi ja elämääsi toteutat jälleen unelmiasi täydestä sydämestäsi.
(Ki-energia: JÄRJESTYS, TOTUUS, HYVYYS, KAUNEUS, OIKEUDENMUKAISUUS, VALO, JÄRJELLISYYS)
(Ka-energia: KAAOS, VALHE, PAHUUS, RUMUUS, EPÄOIKEUDENMUKAISUUS, PIMEYS, HULLUUS...sitten täynnä ka-energiaa!
- surkeilla
olet... kirjoitti:
...sitten täynnä ka-energiaa!
hahmoilla piilotajuisena ominaisuutenaan on tehdä havaintoja muista projisoiden omia värähtelytaajuuksiaan ympäröivään maailmaan. Tämä ominaisuus ei edes energian laadun muuttuessa muutu ja näinollen Ki-energian vaikutuksesta lähes kaikki henkilöt ja asiat näyttäytyvät äärettömän positiivisina ja rakastettavina.
- Huppardi
Ylennämme sinut dientologistisen opin yliprofeetaksi jos maksat meille 10 000 genomia ultrasinistä viherdyrkkeniä, suurta profeettamme von Hourumin myllyssään jauhamaa tuotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895