kiinnostais tietää minkälaisella palkka määrällä muut jengin operoi vitosessa. Muutkin ottakaa ihmeessä kantaa. Saadaan vähän oppia miten kovaksi rakentaa joukkue. Muista pistää sarjatasosi mittariksi!
Minulla siis V divari ja palkat 160 000/vko
Palkka Gallup
15
930
Vastaukset
- janis petke
vii-divari ja palkat 15000/viikko
- don ht
tuli tosta nimimerkistäs mieleen, ootko pelannut koskaan stag gm:ää ?
- aafgafa
Vitosessa pelaan, menneellä kaudella jäin toiseksi maalierolla. Palkat 220 000e/viikko, satsaukset päällä ensi kautta varten.
- .....
Hieman topikin sivusta kun sarjaa alempaa huutelen, mutta pelailen "kuus-kutosessa" ja palkkakulut on siinä 150K€/vk.
- ''JTK''
Mä oon VII divaris ja palkat 15 023 €/vko
- don ht
aika isoja eroja kutosen ja seiskan välillä.
siinä taitaa mennnä jonkinlainen "kipuraja".
kutosen jengeillä on palkat satoja tuhansia, seiskan seuroilla kymmeniä tuhansia..
mistä johtuukaan.. - Rock n' Roll / Tatjaana
don ht kirjoitti:
aika isoja eroja kutosen ja seiskan välillä.
siinä taitaa mennnä jonkinlainen "kipuraja".
kutosen jengeillä on palkat satoja tuhansia, seiskan seuroilla kymmeniä tuhansia..
mistä johtuukaan..VIII-divari ja palkat 13000€
- gamegamegame
Rock n' Roll / Tatjaana kirjoitti:
VIII-divari ja palkat 13000€
kutoses pelailen ja palkat on 30 000-35 000 viikos!
- sentenced666
seiskassa 31750€
- palkat...
VII divarissa pelaan ja palkat on vaihtelee siinä 14-16k välillä.
- vjl
Seiskadivari, palkat n. 40 000€/viikko. Oman sarjan kovimmat palkkamenot :P
- keijo22
Pelaan vitosdivarissa ja palkat 300 000 €/viikko.
- 6546
7 divari palkat 36k
- asiantuntij
oon voittanu cupin.
- pläähh
Kutosessa höntsäillään ja palkat n. 160 000 €/vk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418