kiinnostais tietää minkälaisella palkka määrällä muut jengin operoi vitosessa. Muutkin ottakaa ihmeessä kantaa. Saadaan vähän oppia miten kovaksi rakentaa joukkue. Muista pistää sarjatasosi mittariksi!
Minulla siis V divari ja palkat 160 000/vko
Palkka Gallup
15
958
Vastaukset
- janis petke
vii-divari ja palkat 15000/viikko
- don ht
tuli tosta nimimerkistäs mieleen, ootko pelannut koskaan stag gm:ää ?
- aafgafa
Vitosessa pelaan, menneellä kaudella jäin toiseksi maalierolla. Palkat 220 000e/viikko, satsaukset päällä ensi kautta varten.
- .....
Hieman topikin sivusta kun sarjaa alempaa huutelen, mutta pelailen "kuus-kutosessa" ja palkkakulut on siinä 150K€/vk.
- ''JTK''
Mä oon VII divaris ja palkat 15 023 €/vko
- don ht
aika isoja eroja kutosen ja seiskan välillä.
siinä taitaa mennnä jonkinlainen "kipuraja".
kutosen jengeillä on palkat satoja tuhansia, seiskan seuroilla kymmeniä tuhansia..
mistä johtuukaan.. - Rock n' Roll / Tatjaana
don ht kirjoitti:
aika isoja eroja kutosen ja seiskan välillä.
siinä taitaa mennnä jonkinlainen "kipuraja".
kutosen jengeillä on palkat satoja tuhansia, seiskan seuroilla kymmeniä tuhansia..
mistä johtuukaan..VIII-divari ja palkat 13000€
- gamegamegame
Rock n' Roll / Tatjaana kirjoitti:
VIII-divari ja palkat 13000€
kutoses pelailen ja palkat on 30 000-35 000 viikos!
- sentenced666
seiskassa 31750€
- palkat...
VII divarissa pelaan ja palkat on vaihtelee siinä 14-16k välillä.
- vjl
Seiskadivari, palkat n. 40 000€/viikko. Oman sarjan kovimmat palkkamenot :P
- keijo22
Pelaan vitosdivarissa ja palkat 300 000 €/viikko.
- 6546
7 divari palkat 36k
- asiantuntij
oon voittanu cupin.
- pläähh
Kutosessa höntsäillään ja palkat n. 160 000 €/vk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492588- 602410
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on692282- 221788
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2131779Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681660Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921479Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221460Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121420Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191414