kylmänä vetää hyvin,muutamien kilometrien jälkeen kierrokset ei nouse esim:mäessä juuri ollenkaan vaan meinaa hyytyä.onko vastapainejousi löystynyt?
skootterin meno hyytyy
14
9190
Vastaukset
- ilmanputsari
luultavimmin on tukos eikä saa tarpeeks happea suuille kieroksille
- grerth
Siis jos se on nelitahti.
- edelleen lämpimänä
grerth kirjoitti:
Siis jos se on nelitahti.
rullat vaihdettu kevyempiin,hihna uusittu,skootteri on 2-tahtinen.kylmänä variaattori toimii hienosti,lämmettyään pitää liian isoa "vaihdetta"?päällä.voisiko siis vastapainejousi lämmettyään veltostua?alunperin 7.5g rullat ja nyt paikoillaan 6g.vai pitääkö vielä kevyempiä rullia laittaa?mopolla ajettu 9000km.
- kgkdfjgdfhgjdfgdfg
edelleen lämpimänä kirjoitti:
rullat vaihdettu kevyempiin,hihna uusittu,skootteri on 2-tahtinen.kylmänä variaattori toimii hienosti,lämmettyään pitää liian isoa "vaihdetta"?päällä.voisiko siis vastapainejousi lämmettyään veltostua?alunperin 7.5g rullat ja nyt paikoillaan 6g.vai pitääkö vielä kevyempiä rullia laittaa?mopolla ajettu 9000km.
onko viritetty?
jos on niin vaihda 15% (malossin) jäykempi vastapainejousi. jos silloinkin tekee samaa, että ei jaksa mennä mäkeä päälle niin sitten laita malossin multivari.
mullakin oli tollainen vika, mutta laitoin 15% jäykemmän vp-jousen ja multivarin niin jaksaa mennä mäet päälle. - jopij00
kgkdfjgdfhgjdfgdfg kirjoitti:
onko viritetty?
jos on niin vaihda 15% (malossin) jäykempi vastapainejousi. jos silloinkin tekee samaa, että ei jaksa mennä mäkeä päälle niin sitten laita malossin multivari.
mullakin oli tollainen vika, mutta laitoin 15% jäykemmän vp-jousen ja multivarin niin jaksaa mennä mäet päälle.Kokeile isompaa suutinta? Booaako se isoilla kierroksilla?
Itsellä oli sama vika; n. 10min jaksoi kylmänä vääntää, koneen lämmetessä alkoi booaamaan ja huippunopeus laski n. 20kmh. - jjesse
jopij00 kirjoitti:
Kokeile isompaa suutinta? Booaako se isoilla kierroksilla?
Itsellä oli sama vika; n. 10min jaksoi kylmänä vääntää, koneen lämmetessä alkoi booaamaan ja huippunopeus laski n. 20kmh.mulla on sama vika. Jos on ajanu joku 10 min nii se booaa ja sillon kierrokset tippuu ja vauhti alkaa hyytyä.
- 2334
jopij00 kirjoitti:
Kokeile isompaa suutinta? Booaako se isoilla kierroksilla?
Itsellä oli sama vika; n. 10min jaksoi kylmänä vääntää, koneen lämmetessä alkoi booaamaan ja huippunopeus laski n. 20kmh.mitä teit et sait toimii?
- randomi tyyppi
kgkdfjgdfhgjdfgdfg kirjoitti:
onko viritetty?
mullakin oli tollainen vika, mutta laitoin 15% jäykemmän vp-jousen ja multivarin niin jaksaa mennä mäet päälle.mulla on 70cc tehari hebo variaattori 50% vp jousi kylmänä lähtee ku ohjus mutta lämmetessä se ei enää mee nii hyvi sama juttu oli vakiona seos on kohillaa saattaa johtua osittain vp jousesta ja osittain variaattorin hihnasta.
- tietäjä äitis
randomi tyyppi kirjoitti:
mulla on 70cc tehari hebo variaattori 50% vp jousi kylmänä lähtee ku ohjus mutta lämmetessä se ei enää mee nii hyvi sama juttu oli vakiona seos on kohillaa saattaa johtua osittain vp jousesta ja osittain variaattorin hihnasta.
kannattais panna sdode isäs peräkärryyn ja sitten mennä moottoritielle jaa mut eihän kärryy saa vetää lujempa aku 80 mut hei camoon sun fillaris ei ooo koskaa kulkenu niin kovaa! :)
- Noniiiiiiiiiiiiiiiii
tietäjä äitis kirjoitti:
kannattais panna sdode isäs peräkärryyn ja sitten mennä moottoritielle jaa mut eihän kärryy saa vetää lujempa aku 80 mut hei camoon sun fillaris ei ooo koskaa kulkenu niin kovaa! :)
Itsellä skoba ei meinaa kiihtyä ja hyyty aina. Liian isolla suutimella pelittää kohtalaisesti. Onko vinkkejä?
- QysYmySQ
Noniiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Itsellä skoba ei meinaa kiihtyä ja hyyty aina. Liian isolla suutimella pelittää kohtalaisesti. Onko vinkkejä?
Tää ei ehkä liity aiheeseen, mut mulla on tällänen ongelma.
Skoba on siis 4-tahti ja täysin vakio. Aina kovaa kiihyttäessä variaattorista kuuluu sellasta ihme rätinää sekunnin kaks, sama homma kun vauhti alkaa olla 40. Siitä ylemmäs se ei enää päästä vaikka ennen kulki päälle 50 kevyesti. Variaattorinkoppa otettu auki kolmesti, ulkoisesti ei mitään vikaa.
Voisko rullissa tai jossain olla jotain? - jjomppa
QysYmySQ kirjoitti:
Tää ei ehkä liity aiheeseen, mut mulla on tällänen ongelma.
Skoba on siis 4-tahti ja täysin vakio. Aina kovaa kiihyttäessä variaattorista kuuluu sellasta ihme rätinää sekunnin kaks, sama homma kun vauhti alkaa olla 40. Siitä ylemmäs se ei enää päästä vaikka ennen kulki päälle 50 kevyesti. Variaattorinkoppa otettu auki kolmesti, ulkoisesti ei mitään vikaa.
Voisko rullissa tai jossain olla jotain?katsotaan sanoi tohtori! Avaapa vielä siis uusiksi...
- helou enibadi hier
ei kukaa viittis selostaa onko vp littinä
löötteri kiihtyy aina punarajalle asti kunnes koko hoito lämäsee kiekat alle 6000. siinä sitä saa venailla puolee päivää että potkii taas. suoralla siis lähtööpi - kiekat kumoo - uutta menoa - tappii
meghanico sanoi että kuasari vetäZzy kamaa. ni että tiiä sitä. lukenu aineki lössin stooreja löysästä alapäästä - alavarin vpstä kö/ko?
semmosta, joku sohvaperunasankaria viisaampi maallikko vois selostaa ko ei taivaastakaa oo vastausta tullu. ethä vedetää kiitokset etukätee nyrkkikyllikillä.- Anonyymi
Suomeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374