Matkatoimistot kuljettavat Seinäjoelta vain Helsingistä Tukholmaan lähteville laivoille turisteja linja-autolla. Menisimme mieluummin Turusta Tukholmaan, jolloin laivamatka ei olisi niin pitkä. Hämmästyttävää. Vai onko joskus järjestetty bussikuljetuksia myös Turkuun tältä suunnalta. Se olisi niin vaivatonta.
Seinäjoelta Tukholmaan
1
454
Vastaukset
- oma bussi tai juna
tuo on ihan liiketoimintaa, eli matkatoimistojen kate on aina parempi kun saadaan matkailijat sinne Hgin laivaan, jonka hinta on Tukholmaan parempi. Eihän juuri missään mm mainosteta pvä-tukholmassa matkoja turun kautta, vaan aina hgin.
Eli teet näin: varaa laivamatka suoraan siljalta tai viikkarilta ja kysy liityntälippuja seinäjoki-turku. Ainakin ennen junalla ja bussilla sai lipusta 50% jos osti ne laivamatkan yhteydessä. Satamaan asti pääsee ja sieltä takaisin monelta paikkakunnalta. Seinäjoelta varmaankin parhaiten bussilla.
Exxpressbussien aikataulutkin on kaikki netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838