Matkatoimistot kuljettavat Seinäjoelta vain Helsingistä Tukholmaan lähteville laivoille turisteja linja-autolla. Menisimme mieluummin Turusta Tukholmaan, jolloin laivamatka ei olisi niin pitkä. Hämmästyttävää. Vai onko joskus järjestetty bussikuljetuksia myös Turkuun tältä suunnalta. Se olisi niin vaivatonta.
Seinäjoelta Tukholmaan
1
459
Vastaukset
- oma bussi tai juna
tuo on ihan liiketoimintaa, eli matkatoimistojen kate on aina parempi kun saadaan matkailijat sinne Hgin laivaan, jonka hinta on Tukholmaan parempi. Eihän juuri missään mm mainosteta pvä-tukholmassa matkoja turun kautta, vaan aina hgin.
Eli teet näin: varaa laivamatka suoraan siljalta tai viikkarilta ja kysy liityntälippuja seinäjoki-turku. Ainakin ennen junalla ja bussilla sai lipusta 50% jos osti ne laivamatkan yhteydessä. Satamaan asti pääsee ja sieltä takaisin monelta paikkakunnalta. Seinäjoelta varmaankin parhaiten bussilla.
Exxpressbussien aikataulutkin on kaikki netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668