onko 75aa lauta?

*Taitaa olla*

tiedän että se on pienimpiä kokoja mitä saa, mutta kyllä mulla silti (omasta mielestäni) on rinnat, vaikkakin sitten pienet.
ja joo, tiedän että ne voivat kasvaa vielä, mutta isoja niistä ei koskaan tule koska äidilläni on sama kuppikoko..

14

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastata mutta

Elä sinä tyttö huoli tisseistäs, kyllä ne siitä kasvaa ja jos ei kasva niin mitäs sitten? Tärkeintä olet sinä itse eikä sun tissit :)

• mayura

Rehellisesti kun puhutaan, niin on.

• *Taitaa olla*

kiitos vastauksista.

• E343E
        *Taitaa olla* kirjoitti:

kiitos vastauksista.

KU EN OO NÄHÄNY

• hattarasokeri

Eiköhän se ole vasta lauta, kun ei ole rintoja ollenkaan? Esimerkiksi puusta tehdyillä laudoilla ei kyllä usein näe AA:n kokoisia rintoja??

Voithan aina käytttää topattuja liivejä.:) ?

• Miia <><

no et varmasti oo nii lauta ku mun yks kaveri ...
      SE se on nii lauta ku olla ja voi . Sul ei oo mitää hätää :)))

• *Taitaa olla*

kiitos taas :)

• hmmmm

Ensinnäkin, pienimmät näkemäni rintaliivit on 65AA. Ja ei ne harvinainen näky ole. Tosin sehän on kyllä ihan tosi, että AA on pienin. MUTTA TISSIT NEKIN ON! Miksi muuten niille tehtäisi omia rintaliivejä? Kyllä ainakin mulla olis ollu tosi orpo olo jos olisin ollut julkisesti ilman liivejä, vaikka olikin AA.

Olet siis ihan oikeassa, että sinulla ON rinnat, "vaikkakin sitten pienet." ET ole kehittymätön pikkutyttö. Sinun on hyvä muistaa se, vaikka keskenkasvuisten poikien puheissa olisitkin "lauta."

Saavutin muuten ite "vihdoinkin" A:n. Taisin käyttää AA:ta 14-vuotiaasta asti ja nyt olen 17. Että ole vaan rauhassa, niin ne kasvaa ihan salaa. Jos niitä vahtaa mittanauhan kanssa niin eihän siitä sit mitään tuu. :) Kaikille ei tule isoja, mutta onneksi mä ainakin viihdyn näin.

• OmmeH

Tuota tuota, minä en osaa sanoa, että oletko varsinaisesti lauta, vain pieni rintainen. Ole kuitenkin ylpeä itsestäsi ja iloinen, että voit olla varma siitä, että löydät rintaliivejä. Itselläni on 75D joten hieman menee välillä hankalaksi löytää sopivia.

Ja eiköhän meidät kaikki ole tehty semmoiseksi, kun on trkoituskin. OLKAA ylpeitä itsestänne.!!

• Dopy

Mitä minä tiedän tästä maailmasta niin mielummin haluaisin pienirintaisen, vaikka laudan.

• mutta erityisesti

En ole koskaan ajatellut negatiivisessa sävyssä, että "onpas tuolla pienet rinnat" tmv, vaan ennemmin päinvastoin. Mielestäni pienet rinnat näyttävät paljon paremmilta kuin isot, vaikka toki ulkonäön osalta kiinnitänkin eniten huomiota kasvoihin.

Mistähän sellainenkin käsitys on tullut, että pienissä rinnoissa olisi jotain vikaa? En ymmärrä tätä ainaista valitusta pienistä rinnoista. En enää edes juurikaan jaksa vastailla näihin, kun tuntuu, että olen tätä samaa ajatusta toistanut tällä palstalla jo kymmeniä kertoja.

Lihoamalla hieman rinnatkin pyöristyvät!

• *Taitaa olla*

kommenttinne saavat mut hyvälle tuulelle. kiitos :)

• kukka
        *Taitaa olla* kirjoitti:

kommenttinne saavat mut hyvälle tuulelle. kiitos :)

Ainut ongelma on, että ihan tavallisista vaatekaupoista ei tahdo löytyä sopivia rintsikoita. Tai sitten niissä on snoopyja yms.. Muuten rintojen koko ei ole vaikuttanut elämääni. Ihan sama olenko jonkun mielestä lauta vai en :-) Mielipiteitä mahtuu maailmaan. Ei käsitystä itsestään kannata alkaa muodostaa muiden näkemysten pohjalta. Omaa vartaloaan ei myöskään kannata tutkailla ongelmalähtöisesti. Olemme jokainen omanlaisinamme sopusuhtaisia ja kauniita. Ymmärrän kyllä, että tämän päivän nuorilla naisilla on erilaisia paineita kuin aikaisempina vuosikymmeninä. Kadunvarret ovat täynnä kuvankäsittelyohjelmalla sliipattuja alusvaatemallikuvia. Moni ei tule ajatelleeksi, että ne langanlaihat mallit käyttävät kuvauksissa erillisiä rintoja suurentavia toppauksia.. Ja loput siloitellaan sitten PhotoShopilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      309
      2861
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      196
      2789
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      50
      2385
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1464
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1172
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1146
    7. 58
      843
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      824
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      779
    10. 77
      764
    Aihe