Nut on päällä kesän ensimmäinen kunnon ukonilma. Teki tuloaan pitkään, ja nyt on päällä.
Salamakuvat puuttuukin vielä repertuaarista. Eikä tule nytkään, johtuen vuodepotilaana olosta.
Revontulia on muutaman kerran tullut jopa onnistuneesti kuvattua, salamat vielä haaveena.
Jospa linkkejä salamakuviin joltain löytyy niin antaa palaa.
Upea salamointi
3
1540
Vastaukset
- heti sattunut
silmään salamoita, mutta katso vähän mallia revontulista (varo ettet putoa sairaspediltä..
on niin taivaan mahtavia kuvia...):
http://www.leuku.fi/index.php?kansiohaku=1&lang=finnish&mode=folder&ko=1&kid=3&rid=86&ro=1- juha-antero36
Kieltämättä, hienoja revontulia. Tärkeätä noissa revontulikuvissa on just se että vallitsevaa "maanpäällistä" ympäristöä näkyy kuvassa.
- Whig
Itse salamoita kuvaavana olen tänä kesänä harmitellut, kuinka täälläpäin ei ole ollut yhtäkään kunnollista ukkosta jossa olisi ollut valokuvattavia salamoita =(
Kamera on kyllä valmiina joten heti, kun mahdollisuus tulee niin pihalle painun minä.
--
http://www.petrilopia.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521