Nut on päällä kesän ensimmäinen kunnon ukonilma. Teki tuloaan pitkään, ja nyt on päällä.
Salamakuvat puuttuukin vielä repertuaarista. Eikä tule nytkään, johtuen vuodepotilaana olosta.
Revontulia on muutaman kerran tullut jopa onnistuneesti kuvattua, salamat vielä haaveena.
Jospa linkkejä salamakuviin joltain löytyy niin antaa palaa.
Upea salamointi
3
1540
Vastaukset
- heti sattunut
silmään salamoita, mutta katso vähän mallia revontulista (varo ettet putoa sairaspediltä..
on niin taivaan mahtavia kuvia...):
http://www.leuku.fi/index.php?kansiohaku=1&lang=finnish&mode=folder&ko=1&kid=3&rid=86&ro=1- juha-antero36
Kieltämättä, hienoja revontulia. Tärkeätä noissa revontulikuvissa on just se että vallitsevaa "maanpäällistä" ympäristöä näkyy kuvassa.
- Whig
Itse salamoita kuvaavana olen tänä kesänä harmitellut, kuinka täälläpäin ei ole ollut yhtäkään kunnollista ukkosta jossa olisi ollut valokuvattavia salamoita =(
Kamera on kyllä valmiina joten heti, kun mahdollisuus tulee niin pihalle painun minä.
--
http://www.petrilopia.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548