Upea salamointi

juha-antero36

Nut on päällä kesän ensimmäinen kunnon ukonilma. Teki tuloaan pitkään, ja nyt on päällä.

Salamakuvat puuttuukin vielä repertuaarista. Eikä tule nytkään, johtuen vuodepotilaana olosta.

Revontulia on muutaman kerran tullut jopa onnistuneesti kuvattua, salamat vielä haaveena.

Jospa linkkejä salamakuviin joltain löytyy niin antaa palaa.

3

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti sattunut
      • juha-antero36

Kieltämättä, hienoja revontulia. Tärkeätä noissa revontulikuvissa on just se että vallitsevaa "maanpäällistä" ympäristöä näkyy kuvassa.

• Whig

Itse salamoita kuvaavana olen tänä kesänä harmitellut, kuinka täälläpäin ei ole ollut yhtäkään kunnollista ukkosta jossa olisi ollut valokuvattavia salamoita =(
      Kamera on kyllä valmiina joten heti, kun mahdollisuus tulee niin pihalle painun minä.

--
      http://www.petrilopia.net/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      9
      2701
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2550
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      177
      2390
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      146
      2021
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1634
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1099
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      73
      779
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      777
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      712
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      703
    Aihe