Nut on päällä kesän ensimmäinen kunnon ukonilma. Teki tuloaan pitkään, ja nyt on päällä.
Salamakuvat puuttuukin vielä repertuaarista. Eikä tule nytkään, johtuen vuodepotilaana olosta.
Revontulia on muutaman kerran tullut jopa onnistuneesti kuvattua, salamat vielä haaveena.
Jospa linkkejä salamakuviin joltain löytyy niin antaa palaa.
Upea salamointi
3
1387
Vastaukset
- heti sattunut
silmään salamoita, mutta katso vähän mallia revontulista (varo ettet putoa sairaspediltä..
on niin taivaan mahtavia kuvia...):
http://www.leuku.fi/index.php?kansiohaku=1&lang=finnish&mode=folder&ko=1&kid=3&rid=86&ro=1- juha-antero36
Kieltämättä, hienoja revontulia. Tärkeätä noissa revontulikuvissa on just se että vallitsevaa "maanpäällistä" ympäristöä näkyy kuvassa.
- Whig
Itse salamoita kuvaavana olen tänä kesänä harmitellut, kuinka täälläpäin ei ole ollut yhtäkään kunnollista ukkosta jossa olisi ollut valokuvattavia salamoita =(
Kamera on kyllä valmiina joten heti, kun mahdollisuus tulee niin pihalle painun minä.
--
http://www.petrilopia.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502672Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h792278Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31661En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa511160Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2791003On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957- 69874
- 15864
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19779Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751