Nut on päällä kesän ensimmäinen kunnon ukonilma. Teki tuloaan pitkään, ja nyt on päällä.
Salamakuvat puuttuukin vielä repertuaarista. Eikä tule nytkään, johtuen vuodepotilaana olosta.
Revontulia on muutaman kerran tullut jopa onnistuneesti kuvattua, salamat vielä haaveena.
Jospa linkkejä salamakuviin joltain löytyy niin antaa palaa.
Upea salamointi
3
1540
Vastaukset
- heti sattunut
silmään salamoita, mutta katso vähän mallia revontulista (varo ettet putoa sairaspediltä..
on niin taivaan mahtavia kuvia...):
http://www.leuku.fi/index.php?kansiohaku=1&lang=finnish&mode=folder&ko=1&kid=3&rid=86&ro=1- juha-antero36
Kieltämättä, hienoja revontulia. Tärkeätä noissa revontulikuvissa on just se että vallitsevaa "maanpäällistä" ympäristöä näkyy kuvassa.
- Whig
Itse salamoita kuvaavana olen tänä kesänä harmitellut, kuinka täälläpäin ei ole ollut yhtäkään kunnollista ukkosta jossa olisi ollut valokuvattavia salamoita =(
Kamera on kyllä valmiina joten heti, kun mahdollisuus tulee niin pihalle painun minä.
--
http://www.petrilopia.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492