LOIKALAN KARTANO

tbird

Poikani huostaanotettiin vasten tahtoa ja nyt odotellaan että päästään hallinto-oikeuteen.
Sossut hakivat ja saivat pikahuostaanoton ja poika sijoitettiin Loikalan kartanoon odottamaan oikeudenkäyntiä.
Nyt haluaisinkin kuulla kaikilta entisiltä ja nykyisiltä loikalan kartanon asukeilta tai jotain asiasta tietäviltä, että minkälainen paikka on kyseessä ?
Haluan tietää niin kauhutarinat kuin hyvätkin hetket.

27

5785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvatuhero

      Ku hankitaan lapsia ja sitten niistä ei osata pitää huolta... Sitten itketään ku sossu vie kersat.

    • asunut

      Olen asunut siellä vuosina -97-99,omistaja oli silloin nykyisen omistajan ex-mies.Paljon on kuulemma paikka muuttunut noista ajoista....ei enää pidetä lukkojen takana yms.

      • Asunut2

        Ite tuli samoihin aikoihin siellä asuttua, ja on kuulemma muuttunu paremmaksi siitä.. Eikä o enää samanlaisia sekopäitä siellä kuin ennen.. ja tulihan sitä jokunen päivä vietettyä itekkin lukkojen takana...


      • asunut
        Asunut2 kirjoitti:

        Ite tuli samoihin aikoihin siellä asuttua, ja on kuulemma muuttunu paremmaksi siitä.. Eikä o enää samanlaisia sekopäitä siellä kuin ennen.. ja tulihan sitä jokunen päivä vietettyä itekkin lukkojen takana...

        milloin oot asunu siellä?ollaankohan oltu samaan aikaan setä siekkisen aikana?


      • niko korhonen
        asunut kirjoitti:

        milloin oot asunu siellä?ollaankohan oltu samaan aikaan setä siekkisen aikana?

        mä oon asunu siekkisen aikana kuka oot ja mist päin ois vitun siisti tietää esa on ihan spede loikalan nuoret on kovassa koulussa voin sen kertoa asunut talossa reilu pari vuotta esan aikan ei hirveen siistii vittu mä laitan mun numban tähä ni paa koodii


      • hoitaja
        niko korhonen kirjoitti:

        mä oon asunu siekkisen aikana kuka oot ja mist päin ois vitun siisti tietää esa on ihan spede loikalan nuoret on kovassa koulussa voin sen kertoa asunut talossa reilu pari vuotta esan aikan ei hirveen siistii vittu mä laitan mun numban tähä ni paa koodii

        Ketjun aloittajalle tiedoksi, että kannattaa selvittää optusjärjestelyt ym, lakia ei noudatettu kaikilta osin. Ihmetyttää, että paikka on vieläkin toiminnassa!


      • Tero Sundberg
        niko korhonen kirjoitti:

        mä oon asunu siekkisen aikana kuka oot ja mist päin ois vitun siisti tietää esa on ihan spede loikalan nuoret on kovassa koulussa voin sen kertoa asunut talossa reilu pari vuotta esan aikan ei hirveen siistii vittu mä laitan mun numban tähä ni paa koodii

        Moi Niko! Terveisii mansesta! :) Mitä äijä? :D


      • fakta 2/2010

        väärin juuri oma poika 2 vko suljettu lukkojen taa, kuin vanki


      • Totuudentorvi666

        Loikalan kartanon miespuolinen opettaja on muuten pedofiili, Marko Mustonen nimeltään. Hän on hyväksikäyttänyt 13- vuotiasta tyttöä.


      • Anonyymi
        niko korhonen kirjoitti:

        mä oon asunu siekkisen aikana kuka oot ja mist päin ois vitun siisti tietää esa on ihan spede loikalan nuoret on kovassa koulussa voin sen kertoa asunut talossa reilu pari vuotta esan aikan ei hirveen siistii vittu mä laitan mun numban tähä ni paa koodii

        haha...minäkin oon asunut siellä setä Siekkisen aikaan, oli vähän pimee kaveri! :-) meitä oli sillo joku jake (tre) , sit tomi(savonlinna) ja sit en muista joku oli heinolasta..ja sit joku oli keravalta joku kundi...mut oli hullua aikaa, vuodet taios olla 90-95 luvulla kun olin. olis jees ihan jepa tavata niit'ä heeboja


    • niko k

      paikka ´paikkana on ihan jees mut meininki siel muuten ei ehkä niinkään asuin ite melkein 3 vuotta tiedän kyllä mut jos haluut tietää lisää ni ota yhteyttä 0466202490

      • Sakke09

        Mä oon vissiin Loikalan pisin asukki, vuodesta 1992-2003.

        T: Sakke


      • Anonyymi
        Sakke09 kirjoitti:

        Mä oon vissiin Loikalan pisin asukki, vuodesta 1992-2003.

        T: Sakke

        Sakke sullahan oli niin ettei vanhempia enää ollu elossa. Vai muistanko oikein?


      • Anonyymi
        Sakke09 kirjoitti:

        Mä oon vissiin Loikalan pisin asukki, vuodesta 1992-2003.

        T: Sakke

        sä oot varmaan ollu samaan aikaan kuin mä.


    • ex.nuori

      Kamala paikka. Heidi Rauhan saamat huomautukset toiminnasta kannattaa selvittää. Laitonta eristystä ja puhekieltoa.

      • Heidirauhahirteen

        Kyllä, heidi rauha on sairas ihminen. Pitäisi raiskata ja tappaa kyseinen huora.


    • Anonyymi
    • 1kk sisällä olin jossain, ei se niin paha ole. Enpä ollut selvinpäin päivääkään sen jälkeen, hyvin toimittu taas.

    • Kelatkaa muuten, että tuolla annettiin neurolepteja alaikäsille. Ei ihme, että ei oikeen elämä sitten lähe käyntiin. Olen yhä katkera minut lukinneille tyhjäpäille. Yksikin sanoi, että "eikö noi aineet näy seuloissa sitä lyhyempää mitä vahvempia ne on". Mitään asiasta tietämättömät päättämässä.

    • Anonyymi

      No kyl on vähä syytä puuttua, jos kotona on asiat huonosti. Ala-ikäisen on oltava turvallisessa paikassa, jossa susta todella välitetään ja pidetään huolta. Sit on näit vanhempii, ku parutaan jälkeen pöin, että yhyy sossu vie lapset. Herätkää vanhemmat, miettikää mikä vois olla sit vikana, että lapsi vietiin.

    • Anonyymi

      mun poika joutu sinne oli toka joka oli heidin aikaan päätöntä meininkii lukkojen takana ja samanlaista meininkii edelleenkin.. tonin eka loma jäi karkureissulle piillottelin sitä monia viikkoja ohjaajat etsivät päivät yöt vasikkana yks nuori kenen panivat soittelemaan ja käymään ovella tarpeeksi kauan ku oltiin piilloteltu sossu teki päätöksen pääsi asumaan siskon tykö taitaa heidiä vituttaa yritti viellä valituksen kautta kumota sossujen päätöstä

    • Anonyymi

      Minkä takia poikasi joutui sinne?

    • Anonyymi

      tämän päivän hämeen sanomis on iso juttu loikalan kartanosta lukekaa oikeusasiamies puuttunut hämeenlinnalais nuori sai myös korvauksia laittomasta eristämisestä täältä hämeenlinna forssa alueelta nuoria siellä ..elkää päästäkö muksuja sinne voin sanoo poikani puolesta pitäkää ne piilossa ja neuvotelkaa sosiaali toimen kanssa joku parempi laitos niit on esim. hämeenlinnan mansikkapuisto nuori onko kotona . jos joku....tbird voin antaa tietoja laitoksesta yv.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Anonyymi, miten suhun saisi yhteyden?


      • Anonyymi

        laitat viestin suomi24 hämeenlinna palstalle laitan sitten sinne sulle numeron mihin voit soittaa,, laita vaikka nimimerkki loikala siihen


    • Anonyymi

      2.5v vuotta siellä meni. Lähdin vapaaehtoisesti että saan 9 luokan loppuun noh 6kk päästä... en päässyt pois! ei huostaan ottoa ei niin vittu mitään 3e tunti tuli tehtyä töitä mahorkat vähennettiin palkasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe