Auringonpaistetta

annatteko

auringon rusketta ihonne vai pelkäättekö ryppyjä tai ihoX ja sitten se sana, jota ei ole fiksua käyttää ?

11

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöyttä

      Kanamaisuutta pelätä jotain iän tuomia ryppyjä.
      Miten tyhmää kun ne kummiskin iskee kasvoihin.
      Enemmän ryppyjä mitä enemmän estoja. Se on dilemma.

    • Pirre*

      vaan melanooma on ikävämpi asia jos sen saapi.

    • Ei ryppyjä tarvitse pelätä mutta muuten auringon polttamista kannataa varoa.
      Itselläni on tyvisolusyöpä ja lääkäri kielsi liiallisen auringossa oleilun.
      Harmittaa kun olen sellainen auringossa makailija. No nyt ei kyllä haittaa kun sataa vettä.

    • Heikunkeikku

      ..makoile esimerkiksi viltillä ja "ota" aurinkoa. Mutta eipä noilta säteiltä voi piilossakaan olla, kun touhuilee pihahommia ja liikkuu muutenkin joka paikassa.
      Ennen (nuorena) välttelin kaikin keinoin aurinkoa, koska inhosin pisamia. Onneksi niitä ei enää niin helposti tule. Ja ihme kumma, vaikka olen punatukkainen, niin rusketun nykyisin. Nuorena iho tuli vain punaiseksi.
      Ryppyjä en pelkää, niitä tulee sitten, kun tulee, eikä sille mitään voi. Aikansa kutakin :)

      • en ole auringossa

        enkä ole niitä koskaan hävennyt niitä enkä tulipalon punaista kuontaloani!
        Tyhmää hävetä sellaista mille ei mitään voi.


      • Piti puhua rypyistä
        en ole auringossa kirjoitti:

        enkä ole niitä koskaan hävennyt niitä enkä tulipalon punaista kuontaloani!
        Tyhmää hävetä sellaista mille ei mitään voi.

        että ei niitä tartte hävetyä, ei niille mitään voi.
        Ja miksi inhota pisamia, ne on pikantteja.
        Niin päin se piti olla, sori!


    • teerenpilkkuja

      joten antaudun kyllä auringolle, vaan en jaksa makoilla. Ajoissa vain riisuudun ja kuljen paisteista puolta.

      Olen myös helposti aina päivettynyt, kesakoista ja punaväristä huolimatta. Vaarallisinta se ihon palaminen lienee ?

      Nyt on väri jo tasoittunut kun on osunut lukuisia ulkoilutilaisuuksia paisteisille päiville.
      Äitienpäivän viikonloppuna jo oli hulppea keli vesaikonraivaustalkoille saaristossa.

      Toissaviikon maanantaista viikon ajan sain pyöräillä saaristossa juuri parhaimmat kelit, ei vielä helteistä silloin.

      Ja ei moittimista menneenkään viikonlopun säässä.
      Harmittaa vain, että meni kesän ensimmäinen ukonilma ohi silmien viimeyönä kun luulin näkeväni unta. Meni vesillä pilvet ohi ja muutenkin kun ukkosesta juteltiin, niin sekö sen teki.

    • silema

      Antaa auringon paistaa. En löhöä enää auringossa. Rusketus tulee liikkuessa paikasta toiseen. Suojaan pääni auringolta. Hellehattu, huivi, lippis tilanteen mukaan. Ja ne rypyt. Ne tulevat kaikille aikanaan.

    • Yxitypy

      saa vapaasti mollottaa iholleni. Jos tuo ihoX tarkoittaa ihosyöpää, niin ehkä mahdollisuus sen saamiseen kasvaa, jos polttaa ihonsa kovin monta kertaa.
      En jaksa juurikaan auringossa maata, kuten tapana oli nuorempana tehdä.
      Ryppyjä en pelkää. Mitäs nyt yks ryppy komiassa :=)) Ja suomen kesä on niin lyhyt, että tuskin meidän auringosta ehtii ryppyjä edes saamaan.

    • hoitavia voiteita

      Milloin se aurinko on alkanut ryppyjä tekemään?

    • Angel of The Morning

      Saa aurinko ihoa ruskettaa, tulee ne
      rypyt kuitenkin. En tykkää kuitenkaan
      maata aurinkoa ottamassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe