kumpi teistä on parempi? kokemuksia olisi mukava kuulla :)
anjunan vai mapusan markkinat?
7
1097
Vastaukset
- ehdottomasti..
Mapusassa näkee paikallista elämää. Siellä on tosi eksoottisiakin tavaroita myynnissä. Se on goalaisten ostospaikka eikä pelkästään turistien kuten Anjuna on. Kyllähän Anjunassakin on kiva pistäytyä, mutta ennemmin Mapusaan, jos valita pitää.
- night market
Poikkeappas tuolla lauantai ehtoona. Rento meiniki, paljon myös paikallisia. Mapusassa on jonninmoiset markkinat joka päivä.
- markkinoita!
Mapusassa (Mapsa) on markkinat joka päivä. Perjantaina on isommat turistimarkkinat ja kauhea ruuhka. Mapsassa myös suuri moskeija ja perjantaisin myös paljon muslimeja, joten paljon poukkaa liikkeellä. On paikallinen torialue ja kaikkea on saatavilla. Anjunan markkinat on keskiviikkoisin alkaen aamusta auringonlaskuun. Täysin turistimarkkinat! Ja meno sen mukaista. Ja lauantaisin on kahdet yömarkkinat. Mackie's ja Ingo's. Myös täysin turisteille ja samat kamat kuin Anjunassa mutta paljon ohjelmaa, baareja, ruokakojuja,... vähän festarifiilistä. Ja yömarkkinoilla on viileämpää tehdä ostoksia.
Yömarkkinat aukeavat joskus joulukuun loppupuolella ja on joka lauantai maaliskuun loppuun. Ehdit hyvin käydä kaikissa, jos viikonkin olet. Mapsaan pääset paikallisbussilla (kokemus sinänsä!) aivan markkina-alueen viereen. Mapsan markkinat aukeavat auringonnousun aikaan, joten olit sitten aamu- tai iltauninen niin aina markkinoille ehtii!!!
Hauskaa Goanmatkaa sulle!! :D - -84
Suosittelen noita markkinoita,paikkana muistaaksni arpora noin.10min ajomatkan päässä calangutessa. Siellä pystyy kätevästi nauttia olutta ja hyvää `snäkäri`ruokaa shoppailun ohessa. Tosin juuri mitään ei kannata ostaa jos ei kunnolla tinkaa,hinnat on vähintään kolminkertaset =)
- 123
MAPSA ON OSTOSPAIKKANA HYVÄ JA EDULLINEN,ANJUNA PALJON IHMISIÄ JA HINNAT KORKEAT YM,YM
JOS MARKKINAHUMUSTA PITÄÄ,NIN SINNE VAAN ANJUNAAN
MAPSA PAREMPI OSTOSPAIKKANA JA TINGI 70% HINNASTA
- useammissa.
Minusta kannattaa käydä katsastamassa vaikka kaikki. Ei siihen mene kuin puoli päivää ja hyvin ehtii vielä käymään rannalla tai jossain muualla. Itse kun olen siellä jo useamman kerran käynyt, en käy enää turistimarkkinoilla. Paikallisten markkinapaikat on paljon mielenkiintoisempi. Mutta kyllä Anjunat ja Ingosit yms. kannattaa käydä katsastamassa
- Henkku10
Musta Anjunan, ku oon ite ollu siel, olihan siellä ihan kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156