Ihmeellisiä asioita on maailma täynnä . On luotu sana sopimus joka tarkoittaa sidosta ja velvoitetta osapuolten väliin .
Osapuolet eivät voine tehdä toisiaan vastaan rikoksia jos tekevät sopimuksesta esm. avoimen mutta nimittävät sitä sopimukseksi jättäen listaamatta siis jos toinen alkaa mielestäsi toimia rikollisin tavoin kyse ei ole rikoksesta koska on kirjattu otsikko sopimus .
Rikos menee läpi vaikka ei puhutakaan rikoksesta koska osoitus on olemassa siis sopimuksen alle kirjoitus on olemassa .
Laissa lukee esm. kaikki jotka asiat ovat päästäsi revityt eivät ole sopimuksia ja siten sido mihinkään vaateisiin aivoista sopimuksen allekirjoitusta ei voine näyttää toteen .
Lähtökohta myös aivot eivät puhu / kommunikoi tässä laki tukeutuu lääketieteeseen jolloin sopimusta ei voine koskaan todeta sitä ei lue aivoissasi .
Muitakin asioita on esm. jos on niin ettei pysty asialle mitään niin koskee poikkeava suoja laki joten silloin vaikka sanoisit yhteen ääneen jota vertaisit kuulemiseksi todistajien läsnäollessa ei voida pitää sopimuksena koska silloin koskee suojaavaa laki .
FXF
XFX
1
960
Vastaukset
- sovittelija51
Sinua ilmeisesti mietityttää sopimusasiat.
Hyvää tietoa sopimukseen liittyvistä asioista
löytyy: http://www.laki24.fi/sopi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832