Elokuussa Ausseihin?

australia-82

Löytyykös täältä elokuussa Australiaan matkaavia? Matkaseura ei ollenkaan olisi pahitteeksi =)

7

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiahoo

Oletkos jo lentoliput ostanut?
      Itse matkaaan todennäköisesti elokuun lopulla tai syyskuun alussa.

• australia-82

Jep, liput ja viisumi on hankittu.. 8.8 olen jo Sydneyssä perillä. Oletko itse vielä katellut lippuja ja lähtöpäiviä?
        Mulla ei ole tuttuja siellä paikan päällä, mutta jos
        muita matkaajia ei täältä löydy niin ehtiihän siellä
        tutustua ihmisiin.. aikaakin kun on kokonainen vuosi =)

• tiiahoo
        australia-82 kirjoitti:

Jep, liput ja viisumi on hankittu.. 8.8 olen jo Sydneyssä perillä. Oletko itse vielä katellut lippuja ja lähtöpäiviä?
        Mulla ei ole tuttuja siellä paikan päällä, mutta jos
        muita matkaajia ei täältä löydy niin ehtiihän siellä
        tutustua ihmisiin.. aikaakin kun on kokonainen vuosi =)

Joo itse ajattelin myös viipyä koko vuoden jos asiat hyvin menee :))
        en ole ostanut vielä lippuja, viisumi on hankittu. Mistä ostit liput ja mihin hintaan? Oletko vakuutusta hankkinut ?
        T:Tiia

• ausseihin
        tiiahoo kirjoitti:

en ole ostanut vielä lippuja, viisumi on hankittu. Mistä ostit liput ja mihin hintaan? Oletko vakuutusta hankkinut ?

Otin liput wtc:n kautta, kun aattelin että se on helpompaa ja ei tarvitse itse metsästää lentoja..
        Itse en ole perehtynyt niihin ollenkaan.. Kai ne on keskimäärin 1500 euron luokkaa.. Maksoin kokonaisuudessaan noin 2000 euroa koko roskasta, minkä wtc tarjoaa.. Eli kannattaa varmasti hankkia lennot ja viisumi omin nokkineen..

• möp
        tiiahoo kirjoitti:

hei!
        oletteko ostaneet paluulippua...mistään ei oikeen löydy paluulippuja tarjota 2009 kesän jälkeen...oletteko löytänyt? miten viisumin saanti onnistui...sähköisesti ja paluuna sähköposti hyväksynnästä? oletteko tietoisia tfn:stä?
        lähdössä reissuun lokakuussa....kiitos!
        t.Minde

• kaukana kaikesta

Kuka sinne maailman eristäytyneimpään paikkaan haluaa? Kaikkialle sivistyksen pariin kengurumaasta on tosi pitkä matka.

• aussie-jack

Eristäytyminen on hieno asia, pitää paskapäät loitolla.
        Got it shithead?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      108
      6897
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4118
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3545
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      390
      1893
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1438
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      33
      1415
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      51
      1230
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1036
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      165
      982
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      980
    Aihe