Airsoft aseen viritys!!

ghdsddd

25

4717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsadf

      kakka

    • effefefefef

      Loistava sivusto.

    • hsogdjdpdjd

      Voiko Cybergun Colt M1911 AI. Pistää m100 voiko joku kertoo??

      • jdkdvwdvfdld

        Tai millä sitä Cybergun Colt M1911 AI voi virittää?


    • dckdckcxyjxgggggyjgg

      viritys osilla

    • snaippaaja

      haluaisin virittää asettani (jg bar 10g) mietin että voiks se mennä rikki jos teen jonku virheen???

      • .................

        Aseeseen voi virityksen jälkeen ilmaantua, vaikka minkälaisia ongelmia ja sitten pääsee tekemään pientä aivotyötä kun yrittää selvittää, mistä kiikastaa ja miten sen voisi korjata. Muistakaa kuitenkin, että ei pidä pelätä tekevänsä virheitä, koska niitä tulee väkisinkin ja sitä kautta oppii taas enemmän.


    • Qwertyyli

      Ja niitä pikkuruisia vemppupistooleja ei sitten voi virittää ;D

    • ruotsalainen69

      eihä... XD LOL .JUISSI !!!!

    • dx562yhhjkoihuy

      Miten voisin vaihtaa maruin m4 rattaat?

    • dx562yhhjkoihuy

      Miten voi vaihtaa maruin m4 rattaat?

      • JIHAD!

        www.youtube.com


    • semppa47

      Miten pystyy virittämään warrior mb-03:n? Pitääkö siihen ostaa joku jousi, vai onko muita vaihtoehtoja?

    • semppa47

      Olis kiva jos lähtönopeus oli vähintään 130 m/s , mut 2 vuoden käytön jälkeen siitä lähtee juuri ja juuri 100 m/s jolla ei tee mitään >:(

    • 1. Tarkkuus: piippu ja hoppi
      2. Kesto: liipasinkoneisto, mäntä, sylinteri, -pää, jousenohjain
      3. Teho: jousi

      • jäkälä

        Oisin virittämässä m70 varmint tarkkuuskiväärii ja haluisin sen lähöt johonki 150-160m/s mitä osia pitää hommaa?? Pistäkää asiallisia kommetteja


      • jäkälä kirjoitti:

        Oisin virittämässä m70 varmint tarkkuuskiväärii ja haluisin sen lähöt johonki 150-160m/s mitä osia pitää hommaa?? Pistäkää asiallisia kommetteja

        M.i.t.e.n v.i.t.u.n v.a.i.k.e.a.a o.n k.a.t.s.o.a y.l.ö.s?


      • sepe
        finsoft kirjoitti:

        M.i.t.e.n v.i.t.u.n v.a.i.k.e.a.a o.n k.a.t.s.o.a y.l.ö.s?

        Onko virittäminen halpaa


      • sepe
        sepe kirjoitti:

        Onko virittäminen halpaa

        Siis kallista


      • sepe kirjoitti:

        Siis kallista

        1. vaiheeseen varmaan n. 150€ asennuksineen
        2. ja 3. vaiheeseen yhteensä saman verran


      • esim.halppis gsg g36c
        finsoft kirjoitti:

        1. vaiheeseen varmaan n. 150€ asennuksineen
        2. ja 3. vaiheeseen yhteensä saman verran

        Jos ostat vaikka m100 jousen ni voiko sitä pistää mihi vaa aseesee


      • esim.halppis gsg g36c kirjoitti:

        Jos ostat vaikka m100 jousen ni voiko sitä pistää mihi vaa aseesee

        Nimimerkkisi asetta ei voi virittää millään tavoin.


      • aika ***** ase
        finsoft kirjoitti:

        Nimimerkkisi asetta ei voi virittää millään tavoin.

        Täh?eikö siihe voi laittaa ees uutta jousta esim. Vaikka toi m100 jousi?


      • aika ***** ase kirjoitti:

        Täh?eikö siihe voi laittaa ees uutta jousta esim. Vaikka toi m100 jousi?

        Juurikin niin.


    • Pölipöli123

      tekisi mieli saada vähän tehokkaammaksi minun M4A1 R.I.S cybergun colt mutta onko mahdollista???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe