onko EDULLISIA aktiviteettejä,( esim. ratsastusta, naurujoogaa, tanssitunteja ) saunatiloja/mökkejä,pitopalvelua tms. helsingissä tai välittömässä läheisyydessä???
paikat hukassa!
hki polttari-ideoita???
2
965
Vastaukset
- ainakin vanhalla tallillani
Lounaisrannikon ratsastukoulu(Soukka,Espoo)on vuosittain käyneet polttariporukat ratsastamassa.. Olen joskus ollut taluttamassa sulhasta, joka oli puettu coyboyksi..Jos ratsastus kiinnostaa voisi ajatella myös vaellusretkeä maastossa esim. islanninhevosilla Nuuksion tienoilla..Ratsastus on tosiaan noin 25e tunti/hlö(tarjousta kannattaa kysyä varsinkin jos useampi ratsastaa..)
- laulats
Kampissa on tanssikoulu High Heels, siellä voi laittaa polttarisankarin normaalille tanssitunnille (10 €) tai sitten järjestää oma yksityistunti. Meitä oli 5 naista tanssimassa normaalilla tunnilla ja kyllä oli hauskaa, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671