Polttarit talvella

Kokematon kaaso

Kaveri menossa naimisiin lokakuussa. Tulossa on siis talvipolttarit...

Mitä ihmeen ohjelmaa sitä keksii talvella?
Ajattelin vuokrata kokoustilan, että pääsee sinne alotteleen yms. sinne tarvitsis kuitenkin jotain kivaa ohjelmaa, ettei menis pelkäks ryyppäämiseks. Stripparia mennään kattoon illalla baariin, joten sitä ei kaivata alottelupaikkaan. Seksiväline-esittely ei oo ihan meijän juttu. Lisäks polttareihin tulossa kaverin serkkuja yms keiden kans se ei kauheesti oo normaalisti tekemisissä niin ei uskalla kehittää mitään sellasta mikä sitten alkaa morsioo nolottaan... Mutta jotain tarvis keksiä. Onko ehdotuksia?

Ja sitten kun hilpastaan kylille niin mitäs sitten?

Mitä morsiamilla on päällä talvella? Haalari vai? Tää morsian tuskin suostuu sellaseen. Eli koko teema on ihan hukassa. Sitten pitäis kehittää myös joku juttu mitä morsio tekee sielä kaupungilla (esim. myy jotain (?))... Mikä se vois olla...?

Oon ihan hukassa. En oo koskaan osallistunu kenenkään polttareihin joten koko aihe on aika vieras...

Onko tapana viedä morsiamelle esim. "polttarilahjoja"?
Mihin aikaan polttarit yleensä alkaa? Ja mihin aikaan loppuu? Vai meneekö morsio edes kotiin yöksi? Vai hotelliin? Vai mitä?

Kauhia ku oon ihan hukassa... Ja ne tyypit joita osallistuu tähän hommaan asuu isolta osalta ruotsissa joten tää koko jutun järkkääminen jää aika lailla mun kontolle...
Ja mä oon tällänen aasi näissä asioissa...

nyt jos koskaan kaivataan APUA!
Ja paljon!

Kääks...

Kiitos kuitenkin jos viititte vähä avittaa...

2

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka siitä

      että, lokakuu ei ole talvea, vaan syksyä ja jos häät ovat lokakuussa, niin polttarit voi hyvin pitää syyskuussa tai jopa elokuussa. Tai miksei vaikka kesällä.

      Käsityksesi polttareista on hyvin yksipuoleinen. Mietit vain stripparia (joka on hyvin kulunut idea, kuten sekin että morsian jotain kaupittelee) ja seksiväline esittelijää. Miten olisi kuitenkin jokin yhteinen kiva tekeminen? Kuten tanssitunti/seinäkiipeily/ratsastus/naurujooga. Miettikää myös ruokailut. Ja morsius saunaa ei ehkä kannata jättää väliin.

      Päivä alkaa silloin kun haluatte ja loppuu kun haluatte tai voi kestää jopa yön yli (jos vuokraatte esim mökin.) Kun olette keksineet ohjelman, niin teette aikataulun sen mukaan mitä toteuttamiseen menee aikaa.

      Tunnut kyllä olevan niin "pihalla", että varmaan on pientä provoilun makua viestissäsi. Mutta ajattelin kuitenkin vastata jos vaikka oletkin vain niin nuori, ettet tiedä näistä asioista mitään.

      • Kokematon kaaso

        Minä todella olen vielä aika nuori (20vee) ja kun en tosiaan ole kenenkään polttareissa ollut, enkä tähän asiaan sen kummemmin tutustunut, niin asia todellakin on TÄYSIN VIERAS.
        Tekemällä oppii ja siksi nyt kaipailisin apuja.

        Mutta kiitos sinulle kun viitsit vastata.
        Saunominen taitaa jäädä väliin kun morsian ei saunoista oikein piittaa, mutta tämä naurujooga kuulosti hauskalta...

        Lisää vinkkejä kuitenkin kaipaillaan.

        Kiitoos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe