Ei dieselin hinta ketään tientukoksi Suomessa aja.Jos tiukalle menee otetaan varakangasta rullalta,kuljettajien palkat on sen verran hyvät että sieltä haetaan kannattavuutta ens hätään.Kun kuskin nahka on käännetty kuivaksi euroista pannaan taas kerran ajot uusjakoon,kuten edellisten kustannus nousujen aikaan.Aina löytyy valopäitä jotka osoittaa varsinkin aloittelevalle yrittäjälle kuinka kustannusrakenne on muutettavissa voitoksi vaikka polttoaine maksaisi 2euroa.Myös kateus pitää huolen ettei mikään muutu.Autoilija A) on nähnyt kuinka B)on uusinut kalustoa ja on tyytyväisen näköinen!Tästä seurauksena A odottaa
että B)rettelöi kun kannattavuus on miinuksella tarjoaa sitten kuljetus palveluja tarvitsevalle.
B saa monoa kun ei osaa talouttaan hoitaa.Lopulta yhteiskunta otetaan maksajaksi kun A ei selviä velvoitteistaan.Logistiikka palvelun ostaja ei välitä viekö tavaran A vaiÖ kunhan siitä ei vaan tarvitse maksaa!
Lakkoko?
4
770
Vastaukset
- elintarvike kuski.
Täytyy sanoa että espanjassa on oikea asenne.. Kyllä rekkojen pitää liikkua kun nykyään varastot alkavat olla rekkojen päällä, tavara vaihtaa vauhdilla omistajaa. Ois se hienoa nähdä kun autot seisoisivatkin vaikka viikon., mutta epäilen että täällä semmoista tapahtuisi.
- kuljetusliikkeessä
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa! - Vanha metsuri
kuljetusliikkeessä kirjoitti:
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa!Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Vanha metsuri kirjoitti:
Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Tee sitten tuossa tilanteessa jotain, millä saatais asioihin jotain järkee.
Hyvin on tukittu sekä turvat että mahdollisuudet tehdä yhtään mitään.
Välillä sitä miettii vaan, et kuinka alas ne ajohinnat menee/ kuinka ylös voi menoveden hintaa taas sit nostaa..................
Kai sitä kuitenkin firmoilla pitäis sen viivankin alle jäädä jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096521Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243687- 1832408
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2512274Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1901941Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001730Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91555Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281199- 691184
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.221172