Ei dieselin hinta ketään tientukoksi Suomessa aja.Jos tiukalle menee otetaan varakangasta rullalta,kuljettajien palkat on sen verran hyvät että sieltä haetaan kannattavuutta ens hätään.Kun kuskin nahka on käännetty kuivaksi euroista pannaan taas kerran ajot uusjakoon,kuten edellisten kustannus nousujen aikaan.Aina löytyy valopäitä jotka osoittaa varsinkin aloittelevalle yrittäjälle kuinka kustannusrakenne on muutettavissa voitoksi vaikka polttoaine maksaisi 2euroa.Myös kateus pitää huolen ettei mikään muutu.Autoilija A) on nähnyt kuinka B)on uusinut kalustoa ja on tyytyväisen näköinen!Tästä seurauksena A odottaa
että B)rettelöi kun kannattavuus on miinuksella tarjoaa sitten kuljetus palveluja tarvitsevalle.
B saa monoa kun ei osaa talouttaan hoitaa.Lopulta yhteiskunta otetaan maksajaksi kun A ei selviä velvoitteistaan.Logistiikka palvelun ostaja ei välitä viekö tavaran A vaiÖ kunhan siitä ei vaan tarvitse maksaa!
Lakkoko?
4
752
Vastaukset
- elintarvike kuski.
Täytyy sanoa että espanjassa on oikea asenne.. Kyllä rekkojen pitää liikkua kun nykyään varastot alkavat olla rekkojen päällä, tavara vaihtaa vauhdilla omistajaa. Ois se hienoa nähdä kun autot seisoisivatkin vaikka viikon., mutta epäilen että täällä semmoista tapahtuisi.
- kuljetusliikkeessä
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa! - Vanha metsuri
kuljetusliikkeessä kirjoitti:
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa!Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Vanha metsuri kirjoitti:
Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Tee sitten tuossa tilanteessa jotain, millä saatais asioihin jotain järkee.
Hyvin on tukittu sekä turvat että mahdollisuudet tehdä yhtään mitään.
Välillä sitä miettii vaan, et kuinka alas ne ajohinnat menee/ kuinka ylös voi menoveden hintaa taas sit nostaa..................
Kai sitä kuitenkin firmoilla pitäis sen viivankin alle jäädä jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tirkistelijä T...
Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin42063Liian kiltti.. ?
Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?2551732Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:
Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.26216991982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike671696Pääsit nainen todella
lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t1061502- 301433
Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana
Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen2881219- 1571217
Mopomiitti onnettomuus
Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä491200- 661193