Ei dieselin hinta ketään tientukoksi Suomessa aja.Jos tiukalle menee otetaan varakangasta rullalta,kuljettajien palkat on sen verran hyvät että sieltä haetaan kannattavuutta ens hätään.Kun kuskin nahka on käännetty kuivaksi euroista pannaan taas kerran ajot uusjakoon,kuten edellisten kustannus nousujen aikaan.Aina löytyy valopäitä jotka osoittaa varsinkin aloittelevalle yrittäjälle kuinka kustannusrakenne on muutettavissa voitoksi vaikka polttoaine maksaisi 2euroa.Myös kateus pitää huolen ettei mikään muutu.Autoilija A) on nähnyt kuinka B)on uusinut kalustoa ja on tyytyväisen näköinen!Tästä seurauksena A odottaa
että B)rettelöi kun kannattavuus on miinuksella tarjoaa sitten kuljetus palveluja tarvitsevalle.
B saa monoa kun ei osaa talouttaan hoitaa.Lopulta yhteiskunta otetaan maksajaksi kun A ei selviä velvoitteistaan.Logistiikka palvelun ostaja ei välitä viekö tavaran A vaiÖ kunhan siitä ei vaan tarvitse maksaa!
Lakkoko?
4
769
Vastaukset
- elintarvike kuski.
Täytyy sanoa että espanjassa on oikea asenne.. Kyllä rekkojen pitää liikkua kun nykyään varastot alkavat olla rekkojen päällä, tavara vaihtaa vauhdilla omistajaa. Ois se hienoa nähdä kun autot seisoisivatkin vaikka viikon., mutta epäilen että täällä semmoista tapahtuisi.
- kuljetusliikkeessä
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa! - Vanha metsuri
kuljetusliikkeessä kirjoitti:
vuodesta 1956 ja ei koskaan tähän menneessä ole kunnon lakko ollut. Jos menee kuormaautoliittoon valittamaan niin käsketään olla hiljaa koska onhan meillä ajoija!
Joskus kun lakkoa on yritette laittaa pystyyn 90 % autoilijoista sanoo että talo on pantissa ei voi ottaa riski!
Valio sanoi aikoinaan että menkää vaan lakkoon portilla odottaa uusia yrittäjiä jotka mielellään tulevat tilalle.
Paskaa puhuvat mutta nämä 90 % uskovat siihen. Mutta onneksi minulla on muija työelämässä joten minä en kuolee nälkään.
Näillä hinnoilla millä nyt ajetaan johtaa siihen että muutama vuoden päässä suurin kuljetusfirma Suomessa on nimeltään Nordea Oy. Toivottavasti heillä on liikenneluvat kunnossa ettei pimesti ajaa!Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Vanha metsuri kirjoitti:
Asiaa puhut!! Ei kuorma-autoliitto auta mitään enää!! Ja se että liian paljon on sutenöörejä ja "team" porukoita jotka ovat laittanee hinnat kohalleen ja ei ole mitään vastuuta kuljetusyrittäjiä kohtaan ketkä heille ajavat.Tekevät tarjouksia esim puukuljetuksiin n.s volyymillä ja siin ei auta yhen-kahen auton miehen ku nöyrtyä tai lopettaa jos voi. Lakko mahd on mutta sielt löytyy AINA joku joka sanoo, "kyl me ajetaan ja viel pikkasen halvemmalla" ja sit lopus on pankki ku sanoo ettet aja enää!! Lisää vaan velkasaneerausfirmoja ketkä ajaa ja torpparit mukana. Pitäs olla laki kuten ruottis että valtio seuraa firmaa ja ain tilikauden lopus pitää olla plussaa vähintään 15% ja konkka jos tulee nii liikennelupa otetaan pois (3v) ja toisen konkan jälkeen ei autoile ikinä eikä missään firmas jos nimi näkyy etes äänettömänä yhtiömiehenä!
Tee sitten tuossa tilanteessa jotain, millä saatais asioihin jotain järkee.
Hyvin on tukittu sekä turvat että mahdollisuudet tehdä yhtään mitään.
Välillä sitä miettii vaan, et kuinka alas ne ajohinnat menee/ kuinka ylös voi menoveden hintaa taas sit nostaa..................
Kai sitä kuitenkin firmoilla pitäis sen viivankin alle jäädä jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677