Eiköhän yritetä olla raittiina tämäkin päivä
Tiistai 10.06
9
387
Vastaukset
- Kukkakeiju
Raittiina tänään...Hyvää huomenta kaikille.
- minnihiiri
kyllä lomalla on mukavaaaaaa,viu viu ja hih hih.mikin kans kahville, nam!
- Eeva-Leena
herääkin, varsinkin raittiina. Tätä raittiutta on syytä jatkaa..
- voipytty
minullakin. Ja porukassa se on helpompaa.
ollaan ja ole pienintäkään suunnitelmaa juomista aloittaa,vaikka nyt juhannus lähestyykin.Ilmakin on tollanen mukavan raitis:)
Tsemppiä vaan kaikille teille jotka olette vielä ihan alkuvaiheessa ton raittuden aloittelun suhteen:)t pörri- Kukkakeiju
Kiitti tuesta.
Kukkakeiju kirjoitti:
Kiitti tuesta.
Vaikka onkin hieman kosteutta kun sataa vettä.
Oliko hauskasti? hih.Kukkakeiju kirjoitti:
Kiitti tuesta.
Minulta jäi sanomatta eräs pikkuasia liittyen siihen sinun antamaasi sp.osoitteeseen.
JOS milloin sinulle postia lähetän,niin ilmoitan siitä sinulle tämän palstan kautta,ja nimenomaan tällä rekatulla pörri1 nimimerkillä,ettei ole lähettäjästä mitään epäselvyyksiä.Ja vaikken koskaan sinulle s.postia laittaisikaan,niin toivon että onnistut saavuttamaan raittiuden,jos niin itse haluat.Ja varmasti löydät parempaa tukea jostain itsellesi,mitä minä koskaan pystyn kenellekkään antamaan.t pörri
On raittiina tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133