Mistä saa tilata/ostaa näitä talojen seinään kiinnitettäviä osoitenumerokylttejä? Palotarkastuksessa sanottiin, että kyltti tulisi vaihtaa, joten mistä niitä saa ja mitä maksaa? Löytyykö ihan K-Raudasta vai onko tilattava joltain tietyltä firmalta?
Numerokyltti
5
3668
Vastaukset
- Lisbeth*
Ostin itse juuri hämärätunnistimella varustetun numerokyltin ja paketti sisälsi jopa tarranumerot sekä kirjaimet. Hinta vain 39 € ( Espoon bauhaus )
Rakennusmääräys sanelee että numeron tulisi olla n. 12 cm, mutta tässä pakkauksessa numerot olivat kokoa 10cm ja meni läpi tarkastuksessa. K-rauta, bauhaus myy myös erikseen numerot ja valaisimet. Hinnat n. alka 25€-200€ valaisimelle. - Lisbeth*
Osoitekyltit yms saa samasta paikasta, sori käsitin jutun aluksi väärin.
Bauhaus ja k-rauta tekee tilauksesta näistä eri kokoisia kylttejä.- UHK-YT
Et ole mitään väärin käsittänyt, siis numerokylttiä juuri etsin (siis sitä mikä laitetaan talon seinään) esim. Koulutie 4, siis se 4 numerokyltti. Mitä sä siis tarkoitit?
- 54357
Itse tilasin täältä http://kilpivalmiste.mycashflow.fi/
Todella laadukkaat. - Anonyymi
Minä tilasin https://www.numerovalo.fi verkkokaupasta ja olen erittäin tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789