Office 2003 siirto (4.kone)

Skaippi

Minulla on jatkuvassa, omassa käytössäni 3 konetta ja niissä kaikissa laillinen versio "Student and Teacher Editon 2003", jossa 3 käyttölisenssiä.

Nyt on yksi koneista menossa vaihtoon ja haluaisin asentaa ohjelman uudelle koneelleni mutta se ei suostu asentumaan. Asennus sujuu hienosti kunnes se jämähtää ja väittää ettei asennustiedostoa ZT561401.CAB löydy.

Kyselin siitä liikkeestä mistä aikoinani olen edelliset koneeni ja ko Office-ohjelman ostanut ja myös nyt tämän uuden Vistani, siellä liikkeessä väittivät ettei niistä lisensseistä oikeesti lukua pidetä ja että sen asentamisessa ei pitäisi olla ongelmia.

Kysmys: Johtuuko ongelma siitä että olen asentamassa ohjelmaa neljättä kertaa vaiko viallisesta tuotteesta (Vista-koneeni oma ongelmien Ohje- ja tuki sanoo ongelman johtuvan viallisesta Microsoft tuotteesta.)

Missä mättää ja mikä on vikana? Onko tuotteessa, siis CD:ssä tai jossain jokin vika?
Onko minulla liikaa asennuskertoja-, jos on niin miten saan ilmoitettua että ohjelma on poistettu yhdestä koneesta. Onnistuuko se ylipäätään?

Vai miten toimia?

Löysin tuolta netistä jonkun ohjeen jolla vastaava ohjelma oli ratkaistu menemällä rekisterin muokkauksen ja muuttamalla ohjelman nimi.
En kuitenkaan oikein ymmärtänyt miten sellainen temppu tehdään.

Olisiko kellään neuvoja tarjolla? Vai pitääkö tästä lähteä ohjelmistokauppaan ja ostaa rysäyttää sadepäivän ratoksi ja Bill'in iloksi upouusi Office 2007?

5

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keowkd qwo kqw

      mahtaako se 2003 käydä ollenkaan siihen visvaan?

      Ei varmaankaan...

      :)

    • tästä lukenut

      Vistassa ei toimi Office 2003. Päivitä versioon 2007 tai muihin aikaisempiin.
      Tästä Microsoftin sivuilla.

      • muuan mies

        Vistassa toimii vallan maniosti Office 2003.


    • koneeseen

      Oma Officeni (Student and Teacher Editon 2003) on asennettu viiteen koneeseen, eikä ole ollut ongelmaa. Näistä kolmeen koneeseen asennettu uudestaan, kun koneet on tyhjennetty ja asennettu kaikki uudestaan. Tällä hetkellä ko. Office on tietääkseni kolmella tai neljällä koneella. Exän koneen tilanteesta en ole varma...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe