Mistä valkoinen, ei liian antiikkisen näköinen klaffilipasto? Tai onko muita ideoita kannettavalle tietokoneelle pöydäksi? Ei saa olla liian suuri, "koulupöytämäinen"
Vastaukset 7
- Maalari8
Käy katsomassa www.juvi.fi, niillä on hyvä klaffilipasto mallistossa.
- sisustaja_
kiitos, tätä juuri etsinkin!
- ...
Mainostan taas Ikean Cyril-kaappia http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40104326 :) Tilaisin jos etsisin sentyylistä.
- Etsin samanlaista
Masku.fi ja hakusanaksi klaffilipasto. Tummempana sopisi ainakin itselleni ;-)
- oukki doukki
iskun esitteessä oli valkoisena ja tummana hieno klaffilipasto..eli siis jos haluaa uudempaa...
- Minnie.55.53
Mulla myynnissä puunväeinen jonka voi helposti maalata valkoiseksi. Hp 150e
- hjkkjh
Kai huomasit, että ketjun aloitus on vuodelta 2008? Tuskin enää aloittaja etsii lipastoa - etenkin jos Juvilta löytyi sopiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584