mites sun poikue? joko on kuoriutunu? Meidän perhe vois olla kiinnostunu ostamaan 1-2 poikasta. Asutaan Luumäellä joten matka ei olis esteenä hakea.
-BumBa
4
344
Vastaukset
- EteläTurku
Jos multa kysyt niin eivät ole myynnissä. Onnea undun etsintään.
- olla
tämä anjalankoskella asuva bumba. Kiitos! parista paikasta olen jo saanut kuvia linnuista, mutta ovat niin kaukana omalta asuinpaikalta, etten haluaisi rasittaa lintuja pitkällä automatkalla.
- -BumBa
Huomasin vasta nyt ton viestin. ja oon päättänny pitää ite ne poikaset kun niit tuli vaa kolme.
- vastasit
ja kiitos, vaikka nyt minäkään en enää ole kiinnostunut. löysin kasvattajan ilmoituksen jonka perusteelle meille on nyt kuoriutunut 2 tipusta. tämä matka vaan olisi ollut aika mukava lintujen siirtoon ja myös muuten yhteyden pitoon jatkossa lintujen tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020