Kysytäänkö papereita?

Elviira19

Siis kysytäänkö baareissa ja yökerhoissa papereita? Olen yhdeksäntoista, enkä ole vielä kertaakaan Suomessa päässyt baariin ilman passinvilautusta (naurakaa vaan). Ei viitsisi koko ajan passia kantaa mukana, kun kuitenkin varkaita (kuulemma) jonkin verran. Joku tuolla sanoi, että baariin pääse kaikki yli kymmenvuotiaat. Onko näin?

5

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajua

      kun olet jo 19 vuotias sillä alle 18 vuotias ei saa alkoholia mutta eihän sinulla ole sitä ongelmaa. En nyt käsitä?

      • Elviira19

        En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.


      • pekoti
        Elviira19 kirjoitti:

        En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.

        siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
        eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaa


      • kysymyksinesi
        pekoti kirjoitti:

        siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
        eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaa

        Voit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...


      • varma tieto
        kysymyksinesi kirjoitti:

        Voit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...

        ensiksikin kukaan ei kysy papereita, löydät ikäistäsi seuraa mm. vladislavhotellin yökerhosta (mikä mökä, ota varalta mukaan korvatulpat/siis myös yöunen takia,sillä kiität siitä minua myöhemmin!!). Ja täysin totta on myös se, että bulgarian Wc-papru on hötyä eli ohutta ja jakaa niukasti, kun vessoissa ei ole paperia vaan kun menet sisään ja maksat mummolle 50 stotinkia,joissain ilmaista=hotelleissa, niin saat mummolta 50 senttimetriä paprua mukaan mikä ei riitä jos paskahätä!!! Siis omaa Emboa suomesta messiin!!! Tosi on, älä naura!!! Kato ettei drinksuihin kukaan lorauta silmätippoja=tyrmäystippoja... tai juo juomasi loppuun vessaan mennessäsi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe