Onko ihan tylsää antaa nuorelle hääparille lahjaksi pari Muumi-kylpypyyhettä, niitä joita saa esim. Citymarketista? Morsian ainakin kerää Muumi-aiheisia tavaroita... Toivovat lahjaksi rahaa jota myös aion antaa mutta haluan antaa lisäksi jonkin tavaralahjan...
Muumipyyhkeet lahjaksi
7
2428
Vastaukset
- eiii.....
Meille tuli häälahjaksi pyyhkeitä, ei ole varmaan mitään sen tylsempää, ja kaikenlisäksi niitä pyyhkeitä tuli sitten kokonainen kaappi täyteen niin ettei ovikaan mahdu kiinni. On siinä pyyhkeitä koko loppuelämäksi vaikka 10-henkiselle perheelle ja niiden 20 vieraalle ja sittenkin vielä pyyhkeitä pursuaa yli. Onneksi anoppi vei osan mennessään että saatiin vähän vaatteitakin kaappiin. Ei siis pyyhkeitä! Kyllä meilläkin oli jo ennestään tarvittava määrä pyyhkeitä.
- on ajatus
Ei ole. Ja jos morsian varmasti tykkää muumeista. Minulle ainakin saa tuoda muumipyyhkeitä:) Jos ei kaappitila riitä, niin ostetaan lisää:)
- morsian020808
Olen myös samaa mieltä, että Muumi pyyhkeet ovat nuorelle parille hyvä lahja! :) Itse ainakin tykkäisin. Ovathan ne kuitenkin laadukkaita ja Finlaysonin pyyhkeitä!
- Vanha Rouva
Pyyhkeet saattavat tuntua typeriltä, niin minäkin aikoinani luulin, mutta jos liitto kestää esim. yli 20 vuotta, niin sinä aikana on jo itsekkin joutunut ostamaan pyyhkeitä muita liinavaatteita lisää ja niitä maksaessaan kiittää hiljaa mielessään niitä joiden pyyhkeillä on itseään ja perhettään kuivatellut.
Pyyhettä tarvitaan päivittäin, mutta esim. hopealusikoita melko harvoin... - paletti
Todella kiva lahjaidea, taidankin pistää korvan taakse. Olen menossa häihin jossa tuleva liitto on kummallekin jo toinen ja taloudellinen tilanne on todella hyvä eli rahalahja tuntuu tässä tapauksessa tökeröltä. Esimerkiksi muumimamma ja -pappa pyyhkeet hääparille ja vielä muumipeikko heidän pojalleen. Kiitos!
- morsian120708
Kiva idea. Pyyhkeitä varmasti on "kaapit täynnä" kuten joku aijemmin kirjoitti mutta itse ruukaan vanhemmasta päästä siirtää luutuiksi kun uusia saa käyttöön =) Kuitenkin muumi pyyhkeet on laadukkaista niin niitä arvokkaampia pyyhkeitä ei sitten niin paljoa ookkaan..
- Ehster
Itse ostin häälahjaksi kaksi muumipyyhettä ja käsipyyhkeet..kun en voi mitään särkyvääkään ostaa koska kyseinen pari asuu Malesiassa.Ovat vain käymässä häiden ajan suomessa kun mies on Suomalainen..ostin muumipappa ja muumimamma pyyhkeet.Taitavat olla harvinaisia siellä päin:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269