Muumipyyhkeet lahjaksi

Tylsää?

Onko ihan tylsää antaa nuorelle hääparille lahjaksi pari Muumi-kylpypyyhettä, niitä joita saa esim. Citymarketista? Morsian ainakin kerää Muumi-aiheisia tavaroita... Toivovat lahjaksi rahaa jota myös aion antaa mutta haluan antaa lisäksi jonkin tavaralahjan...

7

2477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiii.....

Meille tuli häälahjaksi pyyhkeitä, ei ole varmaan mitään sen tylsempää, ja kaikenlisäksi niitä pyyhkeitä tuli sitten kokonainen kaappi täyteen niin ettei ovikaan mahdu kiinni. On siinä pyyhkeitä koko loppuelämäksi vaikka 10-henkiselle perheelle ja niiden 20 vieraalle ja sittenkin vielä pyyhkeitä pursuaa yli. Onneksi anoppi vei osan mennessään että saatiin vähän vaatteitakin kaappiin. Ei siis pyyhkeitä! Kyllä meilläkin oli jo ennestään tarvittava määrä pyyhkeitä.

• on ajatus

Ei ole. Ja jos morsian varmasti tykkää muumeista. Minulle ainakin saa tuoda muumipyyhkeitä:) Jos ei kaappitila riitä, niin ostetaan lisää:)

• morsian020808

Olen myös samaa mieltä, että Muumi pyyhkeet ovat nuorelle parille hyvä lahja! :) Itse ainakin tykkäisin. Ovathan ne kuitenkin laadukkaita ja Finlaysonin pyyhkeitä!

• Vanha Rouva

Pyyhkeet saattavat tuntua typeriltä, niin minäkin aikoinani luulin, mutta jos liitto kestää esim. yli 20 vuotta, niin sinä aikana on jo itsekkin joutunut ostamaan pyyhkeitä muita liinavaatteita lisää ja niitä maksaessaan kiittää hiljaa mielessään niitä joiden pyyhkeillä on itseään ja perhettään kuivatellut.
      Pyyhettä tarvitaan päivittäin, mutta esim. hopealusikoita melko harvoin...

• paletti

Todella kiva lahjaidea, taidankin pistää korvan taakse. Olen menossa häihin jossa tuleva liitto on kummallekin jo toinen ja taloudellinen tilanne on todella hyvä eli rahalahja tuntuu tässä tapauksessa tökeröltä. Esimerkiksi muumimamma ja -pappa pyyhkeet hääparille ja vielä muumipeikko heidän pojalleen. Kiitos!

• morsian120708

Kiva idea. Pyyhkeitä varmasti on "kaapit täynnä" kuten joku aijemmin kirjoitti mutta itse ruukaan vanhemmasta päästä siirtää luutuiksi kun uusia saa käyttöön =) Kuitenkin muumi pyyhkeet on laadukkaista niin niitä arvokkaampia pyyhkeitä ei sitten niin paljoa ookkaan..

• Ehster

Itse ostin häälahjaksi kaksi muumipyyhettä ja käsipyyhkeet..kun en voi mitään särkyvääkään ostaa koska kyseinen pari asuu Malesiassa.Ovat vain käymässä häiden ajan suomessa kun mies on Suomalainen..ostin muumipappa ja muumimamma pyyhkeet.Taitavat olla harvinaisia siellä päin:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe