Nintendogs

EläinHoperö

Mää haluan alottaa uuen nintendogs keskustelun!
Ja jos jollaki kiinnosta niin sit tulee juttelee ja en tykkää semmosesta että tullaan tänne haukkuun että: Taas tommonen joka alottaa et kellä kiinnostaa!!!
Mutta tässä kysymyksii joihin kiinnostuneet voivat vastata:D

a.)Onko sinulla Ds lite vai vanhempi versio?
b.)Onko sinulla chiuahua,Labratori,Daschunt vai dalmatian and friens versio?
c.)Minkä rotusia koiria sinulla on ja mitkä ovat niiden nimet?

Niin ja saat tietenki ite päättää kans mitä kertoo jos kerrottavaa on XD
Niin ja jos kerran tuut tänne 1 juttelee niin voikko tulla jatkossaki koska mulle käy monesti silleen että joku tullee vaan 1 ja sitte ei oo enää kettään kenen kaa keskustella:D

74

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EläinHöperö

      Siis eiks kukaa haluu tulla juttelee?

      • husky with white ds

        a)dsi
        b)chihuahua
        c)saksari,yorkishire,husky


    • Koirazii

      a) Vanhempi versio.
      b) Labradori.
      c) En ole kauheasti pelaillut tätä peliä, joten en muista. XD

      Kuten jo aiemmin kerroin, en ole kauheasti pelaillut tätä peliä, mutta tiedän kyseisestä pelistä hyvin paljon. :) Että multa voi aina kysyä apua. ;) Yleensä minulta löytyy Shiba Inuja tai Corgeja. ;3

    • nintengogspelaaja

      heips.
      mulla on ds lite ja mulla on se labradori ja mulla on paljo koirii. paikat täynnä:) eka koira on minkä ekana sain oli nimeltänsä kassu:) se ol labbis. Toinen oli Tupsu en muista muiden rotuja enkä nimii.
      Mulla on vain vähän niinku ongelma. Ku en ymmärrä siitä obedience trial kisasta yhtää:( Voisin harjotella sitä:) Jos voisit auttaa:)

      Mun mielestä Agility kisaton kivoja:) Disc Competition kisa ei oo kovinkaa hauska. Mitä mieltä sä oot niistä? Mutta seuraavan kerran ku käyt niin voikko sanoo siitä Obedince Trial kisasta jos tiedät:) - Kiitos -

      • Koirazii

        Pelasin eilen kyseistä peliä uudelleen, ja annoin kaikki vanhat koirani pois ja ostin uuden koiran, Riki kääpiöpinserin. En minäkään aluksi älynnyt, miten joku voisi jaksaa harjoitella niin paljon, että pääsisi tottelevaisuuskisojen mestaruuteen, mutta nyt ymmärrän täysin! ;D Se onkin helppoa ja hauskaa. Aluksi harjoittelin pelkkää Agilityä ja hieman myös Frisbeekisoja, mutta en tottelevaisuutta. Agility meni loistavasti, joka koira pääsi mestaruuteen ja voittikin monta kertaa peräkkäin, Frisbeessä pääsin vain Beginner Classin läpi. Riki on juuri päässyt Agilityn Expert Classin läpi ja voittanut sen, sekä että Tottelevaisuuden Open Classin. Tottelevaisuuden Beginner Classin läpi päästäksesi opeta koirallesi temput Shake, (antaa tassua) Lie Down, (menee maate sillee jännästi) ja Sit. (istuu) Halutessasi voit opettaa sille muitakin käskyjä, jotta se voi tietyssä kohtaa näyttää mitä osaa. Shaken voit opettaa koirallesi nostamalla Stylus -kynällä sen tassun ylös ja painamalla sitten lampun kuvaa oikeassa ylänurkassa, sitten sanot mikrofoniin esimerkiksi tassu. Tätä jankkaat uudelleen ja uudelleen kunnes pentu oppii tempun. Lie Downin voit opettaa seuraavalla tavalla:
        Kun koirasi seisoo, vedä sitä stylus kynällä alas niin, että se istuu. Kun koira istuu, vedä sitä uudelleen stylus kynällä alas niin, että se menee makuulle silleen jännästi. Sitten painat taasen oikeasta ylänurkasta lampun kuvaa ja sanot tempun nimen, vaikkapa se lie down. Tätäkin jankkaat niin kauan, kunnes pentu oppii käskyn. Istumisen voit opettaa niin, että kun pentu seisoo, vedät sitä stylus kynällä alas päin, niin se menee istumaan. Sitten painat sitä lampun kuvaa jne. Kun olet opettanut nämä, olet valmis Beginner Classiin. Huom! Kun pentu osaa käskyt, muista harjoitella ja käskeä sen tehdä niitä yhä uudelleen ja uudelleen, jotta se pysyy esimerkiksi lie downissa 3 sekunttia. Kilpailussa seuraat ohjeita. Jos alaruudun ylänurkassa lukee "Shake / Sit / Lie down" niin käsket koiran antaa tassua, istua ja mennä makuulle juuri tuossa järjestyksessä, mikä siinä lukee. Siinä voi lukea myös näin: "Hold Lie Down 3 seconds" ja se tarkoittaa sitä, että sinun pitää käskeä koirasi tekemään Lie Down. Sitten vain odotat, että se pysyy siinä 3 sekunttia.

        Jotta löydät, mitkä temput pitää opettaa seuraavaan kisaan, mene tänne:
        Supplies --> Care --> Obedience Trials Book
        tai johonkin tuollaiseen, siitä kirjasta katsot sitten ne kuvat, jos et osaa englantia. Yläruudussa lukee esimerkiksi 1 isolla kirjaimella ja sen jälkeen näkyy temppuja, ja ne temput pitää sitten osata siihen kisaan.
        1=Beginner Class
        2=Open Class
        3=Expert Class
        Noiden kisojen jälkeen tulevat vielä Master Class ja Championship. Niihin ei tarvitse opetella enempää temppuja kuin Expert Classiin, mutta kannattaa harjoitella jo opeteltuja temppuja, jotta koira osaa ne kunnolla ja sinä osaat lausua ne hyvin, niin, että koira ymmärtää käskyt. Voit opettaa lisää käskyjäkin, jotta Free Performance menisi hyvin. :D Siinä kohtaa voit näyttää, mitä koirasi osaa, ja se kannattaa tehdä parhaansa mukaan!

        Onnea Tottelevaisuuskilpailuihin! ;) Toivottavasti jaksoit lukea tämän!
        ~ Koirazii


      • nullianni

        mun mielest disc competition on kiva. mun koira ida voittaa sen aina.


      • nullianni
        nullianni kirjoitti:

        mun mielest disc competition on kiva. mun koira ida voittaa sen aina.

        ai niin... minä oon voittanu ne kaikki paitsi se tottelevasuus kisan mestaruutta...moi kiire


      • nullianni

        Obedince Trial on tottelevaisuus kisa. siinä tulee peräkkäin määrättyjä temppuja joita koiran pitää tehdä.
        VIHJE: mene:care Obedince Trial book. jos et ymmärrä englantia nii kato vaa sitte ne kuvat.
        multa voi kysyä muutaki mut älä raivotu ku mä en tiijä kaikkee. niinku mite ottaan lenkillä lahja sieltä maasta. voisko joku vastata siihe?


      • ~Nenya
        nullianni kirjoitti:

        Obedince Trial on tottelevaisuus kisa. siinä tulee peräkkäin määrättyjä temppuja joita koiran pitää tehdä.
        VIHJE: mene:care Obedince Trial book. jos et ymmärrä englantia nii kato vaa sitte ne kuvat.
        multa voi kysyä muutaki mut älä raivotu ku mä en tiijä kaikkee. niinku mite ottaan lenkillä lahja sieltä maasta. voisko joku vastata siihe?

        Nykäisemällä taluttimesta lahjaa kohti


    • Dogzu

      a.) Mulla on se vanhempi versio
      b.) Mäyris & friends

      • Koirazii

        Kieriminen (Roll Over) opetetaan pennulle niin, että kun se seisoo, vedät sitä sillä stylus kynällä alas niin, että se istuu. Kun pentu istuu, vedät sitä uudelleen alaspäin niin, että se menee maate silleen jännästi. (Lie Down) Sitten painat stylus -kynällä koiran päätä, pidät sitä pohjassa ja vedät sen vasempaan reunaan. Jos tämä ei onnistu, tee tämä yhä uudelleen. Sitten koira menee makuulle. Sitten teet vaikka mahasta tuon äskeisen, eli painat stylus kynällä sitä koiraa ja vedät sen vasempaan reunaan niin, että pentu menee selälleen. Jos ei onnistu, tee se yhä uudelleen. Näin pentu on selällään, ja sitten painat sitä lampun kuvaa ja sanot tempun nimen. Tee tämä yhä uudelleen ja uudelleen, niin huomaat, että pian tämäkin temppu on jo opeteltu! ;) Riki kääpiöpinserini osaa temput:
        Jump, Sit, Lie Down, Roll Over, Spin, Shake, Pyllistää (en tiedä mikä englanniksi). Beginner ja Open Class menty läpi, seuraavaksi sitten Expert Classiin. Pitää opetella pelkkä Beg, niin voitamme Expert Classin. :D Mutta en tajua, miten se Beg opetetaan koiralle? Pelissä olevassa englanninkielisessä kirjassa, jossa kerrotaan miten kyseinen temppu opetetaan koiralle, ei toimi. Siinä käsketään, että kun koira seisoo, sitä pitää ottaa stylus kynällä jalasta kiinni ja vetää kynä pennun otsaan ja päästää irti, mutta pentu ei tunnu osaavan sitä! Vaikka kuinka yritän ja yritän. Siellä lukee jotain, että jos sitä ja tätä niin pentu ei tee sitä, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Helppiä? :>


      • Dogzu
        Koirazii kirjoitti:

        Kieriminen (Roll Over) opetetaan pennulle niin, että kun se seisoo, vedät sitä sillä stylus kynällä alas niin, että se istuu. Kun pentu istuu, vedät sitä uudelleen alaspäin niin, että se menee maate silleen jännästi. (Lie Down) Sitten painat stylus -kynällä koiran päätä, pidät sitä pohjassa ja vedät sen vasempaan reunaan. Jos tämä ei onnistu, tee tämä yhä uudelleen. Sitten koira menee makuulle. Sitten teet vaikka mahasta tuon äskeisen, eli painat stylus kynällä sitä koiraa ja vedät sen vasempaan reunaan niin, että pentu menee selälleen. Jos ei onnistu, tee se yhä uudelleen. Näin pentu on selällään, ja sitten painat sitä lampun kuvaa ja sanot tempun nimen. Tee tämä yhä uudelleen ja uudelleen, niin huomaat, että pian tämäkin temppu on jo opeteltu! ;) Riki kääpiöpinserini osaa temput:
        Jump, Sit, Lie Down, Roll Over, Spin, Shake, Pyllistää (en tiedä mikä englanniksi). Beginner ja Open Class menty läpi, seuraavaksi sitten Expert Classiin. Pitää opetella pelkkä Beg, niin voitamme Expert Classin. :D Mutta en tajua, miten se Beg opetetaan koiralle? Pelissä olevassa englanninkielisessä kirjassa, jossa kerrotaan miten kyseinen temppu opetetaan koiralle, ei toimi. Siinä käsketään, että kun koira seisoo, sitä pitää ottaa stylus kynällä jalasta kiinni ja vetää kynä pennun otsaan ja päästää irti, mutta pentu ei tunnu osaavan sitä! Vaikka kuinka yritän ja yritän. Siellä lukee jotain, että jos sitä ja tätä niin pentu ei tee sitä, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Helppiä? :>

        Kiitos, minä yritän tuota tänään :) Minä onnistuin ainakin joskus siinä begissä, mutten enää! Ilmoitan sulle jos onnistun ;)


      • Dogzu
        Koirazii kirjoitti:

        Kieriminen (Roll Over) opetetaan pennulle niin, että kun se seisoo, vedät sitä sillä stylus kynällä alas niin, että se istuu. Kun pentu istuu, vedät sitä uudelleen alaspäin niin, että se menee maate silleen jännästi. (Lie Down) Sitten painat stylus -kynällä koiran päätä, pidät sitä pohjassa ja vedät sen vasempaan reunaan. Jos tämä ei onnistu, tee tämä yhä uudelleen. Sitten koira menee makuulle. Sitten teet vaikka mahasta tuon äskeisen, eli painat stylus kynällä sitä koiraa ja vedät sen vasempaan reunaan niin, että pentu menee selälleen. Jos ei onnistu, tee se yhä uudelleen. Näin pentu on selällään, ja sitten painat sitä lampun kuvaa ja sanot tempun nimen. Tee tämä yhä uudelleen ja uudelleen, niin huomaat, että pian tämäkin temppu on jo opeteltu! ;) Riki kääpiöpinserini osaa temput:
        Jump, Sit, Lie Down, Roll Over, Spin, Shake, Pyllistää (en tiedä mikä englanniksi). Beginner ja Open Class menty läpi, seuraavaksi sitten Expert Classiin. Pitää opetella pelkkä Beg, niin voitamme Expert Classin. :D Mutta en tajua, miten se Beg opetetaan koiralle? Pelissä olevassa englanninkielisessä kirjassa, jossa kerrotaan miten kyseinen temppu opetetaan koiralle, ei toimi. Siinä käsketään, että kun koira seisoo, sitä pitää ottaa stylus kynällä jalasta kiinni ja vetää kynä pennun otsaan ja päästää irti, mutta pentu ei tunnu osaavan sitä! Vaikka kuinka yritän ja yritän. Siellä lukee jotain, että jos sitä ja tätä niin pentu ei tee sitä, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Helppiä? :>

        Nyt onnistuin opettamaan sen beg-tempun. Eli kun koira seisoo vedät jotenkin sen tassujen välistä ylöspäin :D. Jouduin yrittää aika kauan, mutta kyllä se nyt sen osaa ;)


      • Dogzu
        Dogzu kirjoitti:

        Nyt onnistuin opettamaan sen beg-tempun. Eli kun koira seisoo vedät jotenkin sen tassujen välistä ylöspäin :D. Jouduin yrittää aika kauan, mutta kyllä se nyt sen osaa ;)

        Unohdin sanoa, että nyt koirani osaa kieriäkin :D kiitos vaan! :)


      • Koirazii
        Dogzu kirjoitti:

        Unohdin sanoa, että nyt koirani osaa kieriäkin :D kiitos vaan! :)

        Ei mitään, ole hyvä vain. ;D Koirani osaa nyt Begin. ^^ Kiitos avustasi. Nyt Riki on päässyt Expert Classin läpi ja menee nyt Master Classiin :D Toivota Rikille onnea! Opetin sille tänään Begin ja aivastamisen. Opetan ehkä jotain muutakin tänään. Eilen opetin sille pyllistämisen. x3 Se sai siitä paljon lisäpisteitä Expert Classissa. :D


      • EläinHöperö
        Koirazii kirjoitti:

        Ei mitään, ole hyvä vain. ;D Koirani osaa nyt Begin. ^^ Kiitos avustasi. Nyt Riki on päässyt Expert Classin läpi ja menee nyt Master Classiin :D Toivota Rikille onnea! Opetin sille tänään Begin ja aivastamisen. Opetan ehkä jotain muutakin tänään. Eilen opetin sille pyllistämisen. x3 Se sai siitä paljon lisäpisteitä Expert Classissa. :D

        No Moi taas!


      • Koirazii
        EläinHöperö kirjoitti:

        No Moi taas!

        45 kertaa?! Oh-hoh O_O

        Tahtoisin tietää miten opetetaan ulvominen, tanssiminen ja pyöriminen ollessaan Beg -asennossa. Ei haittaa vaikka kirjoittaisit hyvin pitkästi, lukisin sen varmasti ja käyttäisin hyvin hyödyksi antamiasi ohjeita. :) Pitäisi katos voittaa se tottelevaisuuden Championship sitten ylihuomenna, kun huomenna pitäisi voittaa Agilityn Master Class ja Championship sekä tottelevaisuuden Master Class. Huomenna ostan uuden koiran, mutta minkä? Ehdotuksia otetaan vastaan. :) 100.000? Olet näköjään aika paljon pelannut XD Noh, onnea vaan sulle! :D


      • EläinHöperö
        Koirazii kirjoitti:

        45 kertaa?! Oh-hoh O_O

        Tahtoisin tietää miten opetetaan ulvominen, tanssiminen ja pyöriminen ollessaan Beg -asennossa. Ei haittaa vaikka kirjoittaisit hyvin pitkästi, lukisin sen varmasti ja käyttäisin hyvin hyödyksi antamiasi ohjeita. :) Pitäisi katos voittaa se tottelevaisuuden Championship sitten ylihuomenna, kun huomenna pitäisi voittaa Agilityn Master Class ja Championship sekä tottelevaisuuden Master Class. Huomenna ostan uuden koiran, mutta minkä? Ehdotuksia otetaan vastaan. :) 100.000? Olet näköjään aika paljon pelannut XD Noh, onnea vaan sulle! :D

        No tiedät varmaan sen äänen kun naapurin koirat ulvovat tai paloauton sireenit ääntää niin sitte mun koirat ainaki alkaa aina ulvoo mukana:D
        Niin mää oon sinnikkäästi opettanu sen silleen että aina ku se ääni kuuluu ja ne ulvoo niin painan sen jälkeen sen koiran kuvaa minkä haluun opettaa tekeen sen, sitte vaan painaa sitä oikeessa ylänurkassa olevaa lampun kuvaa ja sanoo esim: Ulvo!
        Niin sitte mää sanon sen joka kerralla mahollisimman samalla lailla niin se oppii nopeemmin mutta kyllä siinä on iso homma opettaa ;) Ku joutuu oottaa aina että millonkas ne ulvoo:D
        Ruukaakko muuten pelailla sillä paljoa? Kun tuntuu että kaikilla on kiinnostus lopahtanu mutta ite pelaan sitä vieläkin mielellään ja yritän saada nyt kaikki koirarodut ja talot että en alota alusta :D Mutta asiasta toiseen ;)...Elikkäs kun olet opettanut sille koiralle sen beg asennossa olemisen niin sitte otat jomman kumman koiran tassuista siihen kynän päähän ja vedät sitä koiraa ylös kunnes se on silleen seisomis asennossa kahenna taka jalalla ja päästät irti niin se alkaa silleen "steppaa" siinä hassusti ja ite kutsun sitä tanssimiseksi;D Toivottavasti oli eten jotenki apua:D Olen aika huono selittämään..Vai?:D
        Ja sitten kun on opettanu koiralle sen että se jahtaa häntää niin käsket sen beg asennossa pyöriä niin se sitten osaa sen mutta koiralla täytyy osata sitä ennen tosi hyvin molemmat "movet" ;D
        Ja siitä tanssimisesta saa varmaan tosi hyvin pisteitä tottelevaisuudessa koska itse tein kaikkia nuita temppuja mitä oon nyt maininnu niin siinä free time vai mikä onkaan niin sain kerrankin pisteiki 10.00. Mutta en tiedä Miten ohjekirjassa näkyy tottelevaisuudessa kun sillä on 88.00 pinnaa!!!! :O Ymmärätkö sinä ?
        Siis siinä pelissä siellä missä on ruuat ja juomat niin siellä on niitä kirjoja niin siinä agility book kirjassa on kuva siitä... Joo minä oon pelannu tosi paljon ja nyt minulla on ollu se varmaan 1v ja 3 kk suunnilleen...Kuin pitkään sulla? Ja sanoppa mitä koirarotuja sulla on kennelissä niin voin ehottaa;) Itse pidän tosi paljo siinä saksanpaimen koirista koska ne menestyy aika lailla kaikissa kisoissa ;)
        Ja shetlannin lammaskoiratki on niiiiiin Sulosia:D
        Sano jos tuli kauheena mulla kirjotus virheitä ku kirjotin niin nopeesti niin koitan vähentää virheitä että ois kivempi lukee:D Jos mulla nyt oli niitä paljo?:D Mutta sano jos et ymmärrä näistä mun selityksistä niin koitan selvennellä:D
        Minkä ikänen sää koirazii muuten oot? Ja oothan tyttö? Ku ois kiva aina kirjotella täällä;)
        Ja jos voitas antaa toisille vaikka meset niin ois tosi kiva jutella aina siellä!!! Oishan????Ja ilmottele mulle tänne jos sopis että annettas vaikka ne meset???
        Mutta eipä tässä muuta taas tähän hätään niin se on taas TSAU!


      • Dogzu
        EläinHöperö kirjoitti:

        No tiedät varmaan sen äänen kun naapurin koirat ulvovat tai paloauton sireenit ääntää niin sitte mun koirat ainaki alkaa aina ulvoo mukana:D
        Niin mää oon sinnikkäästi opettanu sen silleen että aina ku se ääni kuuluu ja ne ulvoo niin painan sen jälkeen sen koiran kuvaa minkä haluun opettaa tekeen sen, sitte vaan painaa sitä oikeessa ylänurkassa olevaa lampun kuvaa ja sanoo esim: Ulvo!
        Niin sitte mää sanon sen joka kerralla mahollisimman samalla lailla niin se oppii nopeemmin mutta kyllä siinä on iso homma opettaa ;) Ku joutuu oottaa aina että millonkas ne ulvoo:D
        Ruukaakko muuten pelailla sillä paljoa? Kun tuntuu että kaikilla on kiinnostus lopahtanu mutta ite pelaan sitä vieläkin mielellään ja yritän saada nyt kaikki koirarodut ja talot että en alota alusta :D Mutta asiasta toiseen ;)...Elikkäs kun olet opettanut sille koiralle sen beg asennossa olemisen niin sitte otat jomman kumman koiran tassuista siihen kynän päähän ja vedät sitä koiraa ylös kunnes se on silleen seisomis asennossa kahenna taka jalalla ja päästät irti niin se alkaa silleen "steppaa" siinä hassusti ja ite kutsun sitä tanssimiseksi;D Toivottavasti oli eten jotenki apua:D Olen aika huono selittämään..Vai?:D
        Ja sitten kun on opettanu koiralle sen että se jahtaa häntää niin käsket sen beg asennossa pyöriä niin se sitten osaa sen mutta koiralla täytyy osata sitä ennen tosi hyvin molemmat "movet" ;D
        Ja siitä tanssimisesta saa varmaan tosi hyvin pisteitä tottelevaisuudessa koska itse tein kaikkia nuita temppuja mitä oon nyt maininnu niin siinä free time vai mikä onkaan niin sain kerrankin pisteiki 10.00. Mutta en tiedä Miten ohjekirjassa näkyy tottelevaisuudessa kun sillä on 88.00 pinnaa!!!! :O Ymmärätkö sinä ?
        Siis siinä pelissä siellä missä on ruuat ja juomat niin siellä on niitä kirjoja niin siinä agility book kirjassa on kuva siitä... Joo minä oon pelannu tosi paljon ja nyt minulla on ollu se varmaan 1v ja 3 kk suunnilleen...Kuin pitkään sulla? Ja sanoppa mitä koirarotuja sulla on kennelissä niin voin ehottaa;) Itse pidän tosi paljo siinä saksanpaimen koirista koska ne menestyy aika lailla kaikissa kisoissa ;)
        Ja shetlannin lammaskoiratki on niiiiiin Sulosia:D
        Sano jos tuli kauheena mulla kirjotus virheitä ku kirjotin niin nopeesti niin koitan vähentää virheitä että ois kivempi lukee:D Jos mulla nyt oli niitä paljo?:D Mutta sano jos et ymmärrä näistä mun selityksistä niin koitan selvennellä:D
        Minkä ikänen sää koirazii muuten oot? Ja oothan tyttö? Ku ois kiva aina kirjotella täällä;)
        Ja jos voitas antaa toisille vaikka meset niin ois tosi kiva jutella aina siellä!!! Oishan????Ja ilmottele mulle tänne jos sopis että annettas vaikka ne meset???
        Mutta eipä tässä muuta taas tähän hätään niin se on taas TSAU!

        Onneksi olkoon vaan Koirazii :D Juu munkin enkka oli joskus niissä peräkkäisissä voitetuissa agilitykisoissa n.60? :D rahaakin mulla oli ihan kivasti, mutten jostain syystä ostanut sitä avaruus taloa x) Mutta nyt on taas n.6000 euroa, koska aloitin uuden pelin :) Mun "tyyli" saada rahaa on se, et mä ostan 3 koiraa ja opetan ne agilityssa niin hyviks et saan tuhat euroo/kisa. Sitten käyn yhdessä päivässä 9 kertaa kisoissa joten saan 9000 euroa/päivä :D Ja sammutan nintendon aina jos menee huonosti niin pääsen ekaksi ;) Ja vielä että kuinka vanhoja te muuten olette? Mä olen ainakin 12... Ois kiva tietää! :)


      • EläinHöperö
        Dogzu kirjoitti:

        Onneksi olkoon vaan Koirazii :D Juu munkin enkka oli joskus niissä peräkkäisissä voitetuissa agilitykisoissa n.60? :D rahaakin mulla oli ihan kivasti, mutten jostain syystä ostanut sitä avaruus taloa x) Mutta nyt on taas n.6000 euroa, koska aloitin uuden pelin :) Mun "tyyli" saada rahaa on se, et mä ostan 3 koiraa ja opetan ne agilityssa niin hyviks et saan tuhat euroo/kisa. Sitten käyn yhdessä päivässä 9 kertaa kisoissa joten saan 9000 euroa/päivä :D Ja sammutan nintendon aina jos menee huonosti niin pääsen ekaksi ;) Ja vielä että kuinka vanhoja te muuten olette? Mä olen ainakin 12... Ois kiva tietää! :)

        12w minä myös:D


      • Dogzu
        EläinHöperö kirjoitti:

        12w minä myös:D

        Kiva juttu :D


      • Huskynpentu-Jokke

        Se tarkottaa, että opetat pentusi menemään selälteen. Pennun voi opettaa selälteen ohjeilla:
        1. Laita pentu istumaan.
        2. Laita pentu makaanmaan
        3. Laita pentu kyljelteen (jos olet jo opettanut pentusi kyljelteen komenna se heti...)
        4. Kun pentusi on kyljellään vedä sen mahasta kynällä sinne toiseen kylkeen päin (sinne joka ei näy)
        5. ja lopuksi paina lamppua ja sano komento.
        siinä oli ohjeet. toivottavasti toimii =)


      • Huskynpentu-Jokke
        Koirazii kirjoitti:

        Kieriminen (Roll Over) opetetaan pennulle niin, että kun se seisoo, vedät sitä sillä stylus kynällä alas niin, että se istuu. Kun pentu istuu, vedät sitä uudelleen alaspäin niin, että se menee maate silleen jännästi. (Lie Down) Sitten painat stylus -kynällä koiran päätä, pidät sitä pohjassa ja vedät sen vasempaan reunaan. Jos tämä ei onnistu, tee tämä yhä uudelleen. Sitten koira menee makuulle. Sitten teet vaikka mahasta tuon äskeisen, eli painat stylus kynällä sitä koiraa ja vedät sen vasempaan reunaan niin, että pentu menee selälleen. Jos ei onnistu, tee se yhä uudelleen. Näin pentu on selällään, ja sitten painat sitä lampun kuvaa ja sanot tempun nimen. Tee tämä yhä uudelleen ja uudelleen, niin huomaat, että pian tämäkin temppu on jo opeteltu! ;) Riki kääpiöpinserini osaa temput:
        Jump, Sit, Lie Down, Roll Over, Spin, Shake, Pyllistää (en tiedä mikä englanniksi). Beginner ja Open Class menty läpi, seuraavaksi sitten Expert Classiin. Pitää opetella pelkkä Beg, niin voitamme Expert Classin. :D Mutta en tajua, miten se Beg opetetaan koiralle? Pelissä olevassa englanninkielisessä kirjassa, jossa kerrotaan miten kyseinen temppu opetetaan koiralle, ei toimi. Siinä käsketään, että kun koira seisoo, sitä pitää ottaa stylus kynällä jalasta kiinni ja vetää kynä pennun otsaan ja päästää irti, mutta pentu ei tunnu osaavan sitä! Vaikka kuinka yritän ja yritän. Siellä lukee jotain, että jos sitä ja tätä niin pentu ei tee sitä, mutta en tiedä mitä se on suomeksi. Helppiä? :>

        Beg:in voi opettaa, kun pentu seisoo ota sitä kiinni sillä kynällä kaulasta ja vedä ylöspäin. jos se ei onnistu kokeile uudestaan ja uudestaan...


      • Huskynpentu-Jokke
        EläinHöperö kirjoitti:

        No Moi taas!

        kaks kysymystä. toivottavasti vastaat...
        1. miten oot opettanu pentusi pyörimään ollessaan beg asennossa?
        2. miten oot opettanu pentusi tanssimaan


      • minnnau
        Dogzu kirjoitti:

        Onneksi olkoon vaan Koirazii :D Juu munkin enkka oli joskus niissä peräkkäisissä voitetuissa agilitykisoissa n.60? :D rahaakin mulla oli ihan kivasti, mutten jostain syystä ostanut sitä avaruus taloa x) Mutta nyt on taas n.6000 euroa, koska aloitin uuden pelin :) Mun "tyyli" saada rahaa on se, et mä ostan 3 koiraa ja opetan ne agilityssa niin hyviks et saan tuhat euroo/kisa. Sitten käyn yhdessä päivässä 9 kertaa kisoissa joten saan 9000 euroa/päivä :D Ja sammutan nintendon aina jos menee huonosti niin pääsen ekaksi ;) Ja vielä että kuinka vanhoja te muuten olette? Mä olen ainakin 12... Ois kiva tietää! :)

        Moikka!
        Kirjoittanut: Dogzu 25.6.2008 klo 17.57

        Ja sammutan nintendon aina jos menee huonosti niin pääsen ekaksi ;)


      • qwegyhuki
        Huskynpentu-Jokke kirjoitti:

        Se tarkottaa, että opetat pentusi menemään selälteen. Pennun voi opettaa selälteen ohjeilla:
        1. Laita pentu istumaan.
        2. Laita pentu makaanmaan
        3. Laita pentu kyljelteen (jos olet jo opettanut pentusi kyljelteen komenna se heti...)
        4. Kun pentusi on kyljellään vedä sen mahasta kynällä sinne toiseen kylkeen päin (sinne joka ei näy)
        5. ja lopuksi paina lamppua ja sano komento.
        siinä oli ohjeet. toivottavasti toimii =)

        Miten koiralle voi opettaa shaken ja mikä se ylipäätään on? :)


      • nullianni
        Koirazii kirjoitti:

        45 kertaa?! Oh-hoh O_O

        Tahtoisin tietää miten opetetaan ulvominen, tanssiminen ja pyöriminen ollessaan Beg -asennossa. Ei haittaa vaikka kirjoittaisit hyvin pitkästi, lukisin sen varmasti ja käyttäisin hyvin hyödyksi antamiasi ohjeita. :) Pitäisi katos voittaa se tottelevaisuuden Championship sitten ylihuomenna, kun huomenna pitäisi voittaa Agilityn Master Class ja Championship sekä tottelevaisuuden Master Class. Huomenna ostan uuden koiran, mutta minkä? Ehdotuksia otetaan vastaan. :) 100.000? Olet näköjään aika paljon pelannut XD Noh, onnea vaan sulle! :D

        mikä versio sul on? jos dalmatia niin dalmatia jos chihuahua niin yorkshire terrier jos labrador
        niin toy poodle jos dachshund niin siberian husku.


      • nullianni
        Dogzu kirjoitti:

        Kiva juttu :D

        oon 7v.


      • ~Nenya
        EläinHöperö kirjoitti:

        No tiedät varmaan sen äänen kun naapurin koirat ulvovat tai paloauton sireenit ääntää niin sitte mun koirat ainaki alkaa aina ulvoo mukana:D
        Niin mää oon sinnikkäästi opettanu sen silleen että aina ku se ääni kuuluu ja ne ulvoo niin painan sen jälkeen sen koiran kuvaa minkä haluun opettaa tekeen sen, sitte vaan painaa sitä oikeessa ylänurkassa olevaa lampun kuvaa ja sanoo esim: Ulvo!
        Niin sitte mää sanon sen joka kerralla mahollisimman samalla lailla niin se oppii nopeemmin mutta kyllä siinä on iso homma opettaa ;) Ku joutuu oottaa aina että millonkas ne ulvoo:D
        Ruukaakko muuten pelailla sillä paljoa? Kun tuntuu että kaikilla on kiinnostus lopahtanu mutta ite pelaan sitä vieläkin mielellään ja yritän saada nyt kaikki koirarodut ja talot että en alota alusta :D Mutta asiasta toiseen ;)...Elikkäs kun olet opettanut sille koiralle sen beg asennossa olemisen niin sitte otat jomman kumman koiran tassuista siihen kynän päähän ja vedät sitä koiraa ylös kunnes se on silleen seisomis asennossa kahenna taka jalalla ja päästät irti niin se alkaa silleen "steppaa" siinä hassusti ja ite kutsun sitä tanssimiseksi;D Toivottavasti oli eten jotenki apua:D Olen aika huono selittämään..Vai?:D
        Ja sitten kun on opettanu koiralle sen että se jahtaa häntää niin käsket sen beg asennossa pyöriä niin se sitten osaa sen mutta koiralla täytyy osata sitä ennen tosi hyvin molemmat "movet" ;D
        Ja siitä tanssimisesta saa varmaan tosi hyvin pisteitä tottelevaisuudessa koska itse tein kaikkia nuita temppuja mitä oon nyt maininnu niin siinä free time vai mikä onkaan niin sain kerrankin pisteiki 10.00. Mutta en tiedä Miten ohjekirjassa näkyy tottelevaisuudessa kun sillä on 88.00 pinnaa!!!! :O Ymmärätkö sinä ?
        Siis siinä pelissä siellä missä on ruuat ja juomat niin siellä on niitä kirjoja niin siinä agility book kirjassa on kuva siitä... Joo minä oon pelannu tosi paljon ja nyt minulla on ollu se varmaan 1v ja 3 kk suunnilleen...Kuin pitkään sulla? Ja sanoppa mitä koirarotuja sulla on kennelissä niin voin ehottaa;) Itse pidän tosi paljo siinä saksanpaimen koirista koska ne menestyy aika lailla kaikissa kisoissa ;)
        Ja shetlannin lammaskoiratki on niiiiiin Sulosia:D
        Sano jos tuli kauheena mulla kirjotus virheitä ku kirjotin niin nopeesti niin koitan vähentää virheitä että ois kivempi lukee:D Jos mulla nyt oli niitä paljo?:D Mutta sano jos et ymmärrä näistä mun selityksistä niin koitan selvennellä:D
        Minkä ikänen sää koirazii muuten oot? Ja oothan tyttö? Ku ois kiva aina kirjotella täällä;)
        Ja jos voitas antaa toisille vaikka meset niin ois tosi kiva jutella aina siellä!!! Oishan????Ja ilmottele mulle tänne jos sopis että annettas vaikka ne meset???
        Mutta eipä tässä muuta taas tähän hätään niin se on taas TSAU!

        Ei ne oo naapurin koirat, mitkä haukkuu, vaan jackrusselit


      • hehe.. :)
        Dogzu kirjoitti:

        Onneksi olkoon vaan Koirazii :D Juu munkin enkka oli joskus niissä peräkkäisissä voitetuissa agilitykisoissa n.60? :D rahaakin mulla oli ihan kivasti, mutten jostain syystä ostanut sitä avaruus taloa x) Mutta nyt on taas n.6000 euroa, koska aloitin uuden pelin :) Mun "tyyli" saada rahaa on se, et mä ostan 3 koiraa ja opetan ne agilityssa niin hyviks et saan tuhat euroo/kisa. Sitten käyn yhdessä päivässä 9 kertaa kisoissa joten saan 9000 euroa/päivä :D Ja sammutan nintendon aina jos menee huonosti niin pääsen ekaksi ;) Ja vielä että kuinka vanhoja te muuten olette? Mä olen ainakin 12... Ois kiva tietää! :)

        16 xDD mut oon silti koukus toho pelii :D


    • EläinHöperö

      Hei tuutteko te ennää tänne juttellee?

      • Dogzu

        Kyllä mä tuunkin kattomaan yleensä, että onko tullu viestejä, muttei yleensä oo :D Ja lähde kolmeksi viikoksi ensi torstaina (3.7.08) Kanadaan joten mä en oo silloin täällä :)


      • nullianni

        mite otetaa lahja maasta? miten koirat ystävystyy? miten saa rahaa?


    • EläinHöperö

      EIKÖ TÄNNE TUU ENNÄÄ KETTÄÄN?
      Tää keskusteluhan homehtuu jos täällä ei enää käy kukaan :( ;)

      • NiNe.

        Voisitteko kertoa tänne mitä kaikkea teidän Supplies-listassanne on..? Minä en voi kirjoittaa mitää suppliesjuttuja koska mulla ei oo nintendogsii..


      • EläinHöperö
        NiNe. kirjoitti:

        Voisitteko kertoa tänne mitä kaikkea teidän Supplies-listassanne on..? Minä en voi kirjoittaa mitää suppliesjuttuja koska mulla ei oo nintendogsii..

        Oletko sitten hankkimassa DS?


    • Huskynpentu-Jokke

      a.) ostan lähiaikoina Nintendo DS liten. Nyt on se vanhempi.
      b.) Dachshund & Friends
      c.) Minulla on kolme huskya: Nelli, Seropi ja Jokke ja kaksi Shiba Inua: Miro ja Miku. Käyppäs kattomassa www.nintendogjokke.suntuubi.com
      Mää voin jutella sun kaa enemmänkin...

      • EläinHöperö

        Kiva ku jollaki vielä kiinnostaa x)
        Sulla oli kivat sivut kävin kattelee :>
        Sää puhuit siellä sivuilla niistä sun koirista niinku ne ois OIKEITA koiria:D
        Ookko sää poika? Mutta jutellaan vaikka kaikesta öö...Et mitä erikoisii tavaroita on saanu jne.
        Mulla ei nyt taas muuta moikka! Omistatko mese-osotetta?:D


      • Huskynpentu-Jokke
        EläinHöperö kirjoitti:

        Kiva ku jollaki vielä kiinnostaa x)
        Sulla oli kivat sivut kävin kattelee :>
        Sää puhuit siellä sivuilla niistä sun koirista niinku ne ois OIKEITA koiria:D
        Ookko sää poika? Mutta jutellaan vaikka kaikesta öö...Et mitä erikoisii tavaroita on saanu jne.
        Mulla ei nyt taas muuta moikka! Omistatko mese-osotetta?:D

        juu kiitos... olen käyttänyt aikas paljon aikaa niiden sivujen tekemisessä. =) en ole poika! ja oon saanu aika paljon kaikenlaisia tavaroita. en myy yhtään tavaraani pois, joten niitä on aikas paljon. omistan mese-osoitteen. moikka!


      • EläinHöperö
        Huskynpentu-Jokke kirjoitti:

        juu kiitos... olen käyttänyt aikas paljon aikaa niiden sivujen tekemisessä. =) en ole poika! ja oon saanu aika paljon kaikenlaisia tavaroita. en myy yhtään tavaraani pois, joten niitä on aikas paljon. omistan mese-osoitteen. moikka!

        Taas tää keskustelu on jääny tänne nurkkaan homehtuu! Tulkaa juttelee!


      • Taee
        EläinHöperö kirjoitti:

        Taas tää keskustelu on jääny tänne nurkkaan homehtuu! Tulkaa juttelee!

        a.)Onko sinulla Ds lite vai vanhempi versio?
        Vanhempi =D
        b.)Onko sinulla chiuahua,Labratori,Daschunt vai dalmatian and friens versio? mäyris
        c.)Minkä rotusia koiria sinulla on ja mitkä ovat niiden nimet?

        Kääpiömäyräkoira Hessu
        Yorksinterrierit Hopo ja popo
        Chihuhahua Pötkö
        Shiba inu Nalle
        Kääpiömäyräkoira Nakki

        Siinä =) Hessu on vanhin koira ja se tykkää pitkist lenkeist ja sen suosikkiystäväkoira on villakoira Sammy :D:D


    • Help4

      a.) DS:n vanhempi versio
      b.) Labrador-versio
      c.) Yks labbis: Kamu

      Terve kaikki,
      mut mul ois asiaa niistä levyistä. Oon kuullu jostain kerrottavan, että jokaisella levyllä on koiriin eri vaikutus (esim. Naptime-levyä soitettaessa pentu nukahtaa ym.). Koska en itse tiedä enempää levyen vaikutuksia, olisi mukavaa jos joku muu kertoisi niitä (siis jos te tiedätte).

      Sitten haluaisin vielä kysyä, että raapivatko teidän koiranne korviaan lenkin aikana? Minun pentununi raapii, vaikka huollan sen turkkia täydellisesti. Olen jopa pessyt sen shampoolla pari kertaa, mutta sekään ei auttanut. Onko teillä vinkkejä??

      • Eläinhöperö

        Moi! Juu elikkä ku laittaa naptime levyn pyörimään niin se koira/koirat nukahtaa! Ja yhen levyn jossa kuuluu marssi laulu niin ne koirat mennee jonoon ja alkaa juokseen/käveleen riippuu laittaako levyn hiastetetulle :) Ja yhdestä kuuluu jonkinlainen musiikki en nyt muista minkälainen ja ne koirat tulee vihaisiksi kun sen laittaa pyöriin ja alkaa muriseen ja haukkuun:D Ja yhdestä Levystä ne koirat alkaa tekeen yhtä aikaa temppuja, Hyppiin,ravisteleen turkkii, pyöriin ympyrää ja lopussa ne sitte tekkee takaperin voltin


      • EläinHöperö
        Eläinhöperö kirjoitti:

        Moi! Juu elikkä ku laittaa naptime levyn pyörimään niin se koira/koirat nukahtaa! Ja yhen levyn jossa kuuluu marssi laulu niin ne koirat mennee jonoon ja alkaa juokseen/käveleen riippuu laittaako levyn hiastetetulle :) Ja yhdestä kuuluu jonkinlainen musiikki en nyt muista minkälainen ja ne koirat tulee vihaisiksi kun sen laittaa pyöriin ja alkaa muriseen ja haukkuun:D Ja yhdestä Levystä ne koirat alkaa tekeen yhtä aikaa temppuja, Hyppiin,ravisteleen turkkii, pyöriin ympyrää ja lopussa ne sitte tekkee takaperin voltin

        MIS KAIKKI ON? EIKÖ KUKAAN HALUU ENÄÄ TULLA JUTTELEE!? :'(


    • aauttakaa

      a.)Lite versio
      b.)chihuahua ja dalmatian and friens versiot
      c.)chihuahua ja dalmis tietty chihun nimi on Lizzie ja Dalmiksen Lissu

      Tosi kivoi koirii on ollu mutta kysyisin kun on se "tottelevaisuus kisa" ni siellä käsketään tehdä temppu "shake" niin miten se opetetaan??

      • ~Nenya

        Se on tassun antaminen, eli kun koira istuu, vedät käpälän ylös ja painat lampusta


    • minnnau

      a.)Onko sinulla Ds lite vai vanhempi versio?
      - Mulla on se DS Lite :D

      b.)Onko sinulla chiuahua,Labratori,Daschunt vai dalmatian and friens versio?
      - Chihuahua versio

      • Koirazii

        Moi 8D

        Tulinpa tänne pitkästä aikaa.. ^^ Tällä hetkellä en Nintendogsia pelaile, mutta onhan siitä kiva jutella :D

        Voimme pitää yhteyttä myös sähköpostitse. Tässä osoitteeni:
        koirazii[at]yahoo[dot]com
        [at] on @ ja [dot] on piste.

        Laitoin osoitteen siksi noin, jotta en saisi kamalasti roskapostia ^^


      • husky with white ds

        minulla on pisteitä 05177 ja oon junior handler tasolla


    • Ellumo

      Minulla on nintendon uudempi versio, se on semmoinen musta ja minulla on dalmatilaisversio:) Mulla on 2 yorkshirenterrieriä Monni ja Safiina=)

    • ellumo

      a) Minulla on DS lite.

      b) Minulla on dalmatian and frends

      c) Minulla on yksi dalmatialainen, ja sen nimi on Tom.

      • ellokana

        eiks kukaan enää käy tää


      • ei
        ellokana kirjoitti:

        eiks kukaan enää käy tää

        ei käy...


    • Koirahöpöttäjä

      a)Ds lite
      b)Chiuahua,Daschunt ja dalmatialaiset.Ne kaikki ku ostin turkist
      c)Miul on ainoastaa Chiuahuas koirat...Yks kääpiöpinseri ja 3 Chiuahuaa..Pinseri:Iines,Maxwell,Maki ja Nella.Maxwell on Frispiin heitos parhaimmas tasos samoi agilitis mut siin kolmannes lajissa ni kolmannes parhaassa tasossa. muilla en oo viel käyny missää ku otin ne joskus viikko sitte.Ku turkin matkast ei oo ku 3 viikkoo.

      • janna12

        Mun nimi on janna. Mä haluisin tänne keskusteluun kaverin. Oon 12 wee ja mul on nintendo ds lite. Siinä on kolme koiraa, kaksi vaaleeta ja yksi musta labbis (huomasit varmaan että mulla on labbis versio) tyttö. Nimet on Ilo, Enne ja Oivallus(Oiva). Tykkän koirista sikana, mul on yks oikee poikakoira, se on yorkshi ja nimeltään Pepe. Sano jos haluut olla mun kamu täs keskustelus!

        t: janna


      • janna12
        janna12 kirjoitti:

        Mun nimi on janna. Mä haluisin tänne keskusteluun kaverin. Oon 12 wee ja mul on nintendo ds lite. Siinä on kolme koiraa, kaksi vaaleeta ja yksi musta labbis (huomasit varmaan että mulla on labbis versio) tyttö. Nimet on Ilo, Enne ja Oivallus(Oiva). Tykkän koirista sikana, mul on yks oikee poikakoira, se on yorkshi ja nimeltään Pepe. Sano jos haluut olla mun kamu täs keskustelus!

        t: janna

        .


      • Vaaleska
        janna12 kirjoitti:

        .

        Mä voin ;). Oon 12w.... ja mulla on se uusi valkoinen kamera DS... ja Labbis versio! Siinä koirat toyvillakoira Onni, kääpiöpinseri Turo, labbis Minni ja mopsi Retu.
        Ja olen omistanut tuon DS:n viime joulusta eli puoli vuotta :)
        Onni on eka koirani, sitten tuli Minni, sitten Turo ja viimeisenä Retu, jonka ostin eilen... Onni osaa käskystä: istua, mennä maahan, antaa tassua, ravistaa, haukotella, kerjätä, leikkiä, mennä kyljelleen, mennä selälleen, puraista ja aivastaa.
        Minni osaa käskystä samat kuin Onni, vaan kerjätä, puraista ja aivastaa puuttuu Minnin osaamislistasta.
        Turo osaa käskystä: istua, mennä maahan, ravistaa, antaa tassua, "kätellä", kerjätä ja mennä kyljelleen.
        Onni ei osaa vielä muuta kuin istua, maata, mennä kyljelleen ja mennä selälleen... Mutta kyllä minä sen vielä opetan ;D


      • Dalkkupentu Lucky
        Vaaleska kirjoitti:

        Mä voin ;). Oon 12w.... ja mulla on se uusi valkoinen kamera DS... ja Labbis versio! Siinä koirat toyvillakoira Onni, kääpiöpinseri Turo, labbis Minni ja mopsi Retu.
        Ja olen omistanut tuon DS:n viime joulusta eli puoli vuotta :)
        Onni on eka koirani, sitten tuli Minni, sitten Turo ja viimeisenä Retu, jonka ostin eilen... Onni osaa käskystä: istua, mennä maahan, antaa tassua, ravistaa, haukotella, kerjätä, leikkiä, mennä kyljelleen, mennä selälleen, puraista ja aivastaa.
        Minni osaa käskystä samat kuin Onni, vaan kerjätä, puraista ja aivastaa puuttuu Minnin osaamislistasta.
        Turo osaa käskystä: istua, mennä maahan, ravistaa, antaa tassua, "kätellä", kerjätä ja mennä kyljelleen.
        Onni ei osaa vielä muuta kuin istua, maata, mennä kyljelleen ja mennä selälleen... Mutta kyllä minä sen vielä opetan ;D

        a.) dsi
        b.) dalmis ja chihu (ostan myös labbiversion nimittäin minulla oli sellainen mutta se meni rikki)
        c.) dalmiksessa 4 eli Lucky dalmis (ensimmäinen koirani) Honey saksuli Remi jackrussel ja Riina sheltti. Chihussa taas: Kiki chihu (ensimmäinen koira tässä versiossa) Rico chihu ja Jack welsh corgi.


      • Ellw
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        a.) dsi
        b.) dalmis ja chihu (ostan myös labbiversion nimittäin minulla oli sellainen mutta se meni rikki)
        c.) dalmiksessa 4 eli Lucky dalmis (ensimmäinen koirani) Honey saksuli Remi jackrussel ja Riina sheltti. Chihussa taas: Kiki chihu (ensimmäinen koira tässä versiossa) Rico chihu ja Jack welsh corgi.

        Moi...Oon jo kauan halunnu nintendogsin ja nyt saan sen!!!


      • husky with white ds
        janna12 kirjoitti:

        Mun nimi on janna. Mä haluisin tänne keskusteluun kaverin. Oon 12 wee ja mul on nintendo ds lite. Siinä on kolme koiraa, kaksi vaaleeta ja yksi musta labbis (huomasit varmaan että mulla on labbis versio) tyttö. Nimet on Ilo, Enne ja Oivallus(Oiva). Tykkän koirista sikana, mul on yks oikee poikakoira, se on yorkshi ja nimeltään Pepe. Sano jos haluut olla mun kamu täs keskustelus!

        t: janna

        mä voin kirjotella sun kaa mä omistan valkosen dsi:n ja mul chihuahua and friends ja mul on kolme koiraa saksari zak, husky drago, ja yorkshire max. mun oikeet lemmikit on väinö kissa ja remu ja hissu koirat


      • tAhvii
        husky with white ds kirjoitti:

        mä voin kirjotella sun kaa mä omistan valkosen dsi:n ja mul chihuahua and friends ja mul on kolme koiraa saksari zak, husky drago, ja yorkshire max. mun oikeet lemmikit on väinö kissa ja remu ja hissu koirat

        En oikein oo selvillä, mitä mitkäkin temput tarkottaa. Esimerkiks Shake, onko se anna tassu? (kuullostaa oudolta) Koska niin mä teidän puheista ymmärsin. Muutenkin nuo on vähän hakusessa.. Joten, jos joku suomentais mulle niitä temppuja, niin vois elämä vähän helpottua :---D Kiitos


      • Yamittaja
        tAhvii kirjoitti:

        En oikein oo selvillä, mitä mitkäkin temput tarkottaa. Esimerkiks Shake, onko se anna tassu? (kuullostaa oudolta) Koska niin mä teidän puheista ymmärsin. Muutenkin nuo on vähän hakusessa.. Joten, jos joku suomentais mulle niitä temppuja, niin vois elämä vähän helpottua :---D Kiitos

        Sitä vaan kerron että jos sulla on flower waltz record niin siinä ne tekee jotain koreografiaa. Ne tekee kaikki siinä olevat temput yhdessä. Lopussa kaikki koirat tekee voltin takapäin. Sen jutun saa lenkiltä :)


      • nullianni
        Ellw kirjoitti:

        Moi...Oon jo kauan halunnu nintendogsin ja nyt saan sen!!!

        OPETA ISTUMAAN EKAKS SIIS OSTA KOIRA OPETA SILLE NIMI JANIIKKU SANOIN JA TULEE
        GO OUT mee ulos SLUPPLIEST LIST tarvikkeet JA LAMPPU.
        pienet kirjaimet ovat suomennetut sanat .lisää kysymyksiä!
        entiijä kaikkee niinku mite otetaan lenkillä lahja maasta vastatkaa mulle


      • nullianni
        nullianni kirjoitti:

        OPETA ISTUMAAN EKAKS SIIS OSTA KOIRA OPETA SILLE NIMI JANIIKKU SANOIN JA TULEE
        GO OUT mee ulos SLUPPLIEST LIST tarvikkeet JA LAMPPU.
        pienet kirjaimet ovat suomennetut sanat .lisää kysymyksiä!
        entiijä kaikkee niinku mite otetaan lenkillä lahja maasta vastatkaa mulle

        eikö kukkaa vastaa miun kysymyksien?


    • nullianni

      niin...nyt en enää muista mitä mun piti sanoo.

    • nullianni

      1. Ds lite.
      2.mäyris
      3.mulla on kaikki ne jotka on mäyriksessä ja Shiba Inu.
      2 mäyristä nimet Aada,ida.1mopsi nimi mopsi 2 Shiba Inua nimet anni,inu kolmas mäyris nella en muista enää.

    • ShibaFAN99

      Moi! Mulla on nintendogs dalmis, mäykky, labbis, chihuahua ja nyt myös ranskanbulldoggi. Siis se 3ds versio

      Kerron nyt vaan ranskiksesta. Se on nimittäin ihan best!
      Koiria ranskiksessa on

      Nimi:John
      Rotu:Saksanpaimenkoira
      Väri:Sama kuin ginga densetsu weed:ssä
      SKP:uros

      Nimi:Xavier
      Rotu:Saksanpaimenkoira
      Väri:Valkoinen, eli Valkoinenpaimenkoira
      SKP:uros

      Nimi:Koyuki
      Rotu:Shiba inu
      Väri:Saman värinen kuin gingassa
      SKP:narttu

      Nimi:Hutch (HUOM! Nimi gingasta, mutta ei samanlainen)
      Rotu:Shiba inu
      Väri:punainen, musta kuono
      SKP:uros

      Nimi:Zero
      Rotu:Husky
      Väri:Harmaanruskea
      SKP:uros

      Nimi:Ariel
      Rotu:Husky
      Väri:Mustavalkoinen
      SKP:narttu

    • Icyn omistaja

      Minulla on 3DS -versio, ja kultainennoutaja. Minulla on tällä hetkellä vain yksi koira;


      Nimi: Icy
      Rotu: Kultainennoutaja
      Sukupuoli: Narttu

    • pimpelipooomm1234q12

      a.)Mulla on vanhin versio ds:ssästä.
      b.)Labbis
      c.)Snautsereita kaikki. Mimu, Emmi Ja Ville :D (:

      • wepRUJFÅAEÄSGPIKJAW

        Ainiin muuten, minulla on myös dalmis versio mutta se on hukassa.


      • 645545kljfakls
        wepRUJFÅAEÄSGPIKJAW kirjoitti:

        Ainiin muuten, minulla on myös dalmis versio mutta se on hukassa.

        Jos menet kisoihin niihin tottelevaisuus kisoihin niin minkälainen temppu on shake? Minä en tiedä.


    • cokkeri

      Mulla on lita.
      Se on cihuahua
      Ja mulla on siin yks cihu ja kolme seefferii
      nimet on s-tiila ruskee
      s-tella musta ja ruskee
      s-taavi harmaa
      c-bella ruskee ja valkone



      tietääkö kukaan voiko noille saada pentui kun haluisin kokeilla oon kyl tubes yrittäny kattoo videoit...???

      • cokkeri

        lite*


      • ~Nenya
        cokkeri kirjoitti:

        lite*

        Mulla on DS-lite-versio, ollut jo koirapeli n. 5 vuotta, hommaan lähiaikoina sen ice DS-version. Mulla on mäykkypeli, siinä tällä hetkellä vasta 47 000 trainerpistettä, ja rahaa n. 95 000. Aloitin aika vasta uuden pelin, joten en ole ehtinyt keräillä paljon mitään. Tällä hetkellä ennätykseni frisbeessä on jtn. 45 peräkkäistä voittoa mestaruudesta Nitalla. Kotona on tällä hetkellä kaksi koiraa, sillä mulla on tuo pentujuttu meneillään Nita ja Dex huskyillä. Voin neuvoa KAIKILLE HALUKKAILLE MITEN PENTUJA SAADAAN, laittakaa säpöön:

        myway.bc[a]hotmail.com

        Lisäksi mulla on muitakin koiria, niistä lisää säpössä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe