UPEA

KONSERTTI...

Kyllä kannatti maksaa 250 € lipuista! Olen sanaton.. kiitos Celine! Miten muut?

13

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Samaa mieltä! Vaikka lippu hintava olikin, niin mielelläni tuollaisesta keikasta kyseisen hinnan maksoin!

Ainut mikä jäi mietityttämään oli se, että mikä viesti bluetoothin kautta tuli keikan jälkeen??!? Ennen keikkaa pyydettiiin siis jättämään bluetooth päälle. Keikan jälkeen oli jokin viesti tullut, mutta minä kun onnistuin sen kadottamaan siinä ryysiksessä.. tietääkö kukaan?

• Celinestä hullaantunut

Sama täällä, Celinen näkeminen NIIIIIN läheltä oli jotain aivan unelmaa. Nyt vain odottelemaan koska DVD taltiointi konsertista putkahtaa myyntiin ja sitä ihailemaan.

• satu ja jaana

kyllä oli mahtava keikka..:)kyllä kannatti oulusta asti tulla kattoon, sitä mahtavaa oloa ja tunnelmaa on hankala löytää mistään.

Kiitos!

• Tämä Celinen konsertti oli parhaita mitä koskaan olen nähnyt. Maksoin lipusta 159€, joka on mielestäni paljon. Tää konsertti oli kuitenkin sen arvoinen. Hienoa, että Celine saatiin tänne.

• Kisu10

Olisiko kellään maanantain konsertin biisilistaa?

• jHus

Video introduction: "I Drove All Night" (remix)

"I Drove All Night"
        "The Power of Love"
        "Taking Chances"
        "It's All Coming Back to Me Now"
        "Because You Loved Me"
        "To Love You More"

Instrumental: "New Mego's Flamenco"

"Eyes on Me"
        "All by Myself"

Interval video: "My Heart Will Go On" (remix)

"I'm Alive" (remix)
        "Shadow of Love"
        "Fade Away"
        "I'm Your Angel" (with Barnev Valsaint)
        "Alone"
        "Pour que tu m'aimes encore"
        "My Love"
        "The Prayer" (with Andrea Bocelli)
        "We Will Rock You"
        "The Show Must Go On"

Medley: "Sex Machine" / "Soul Man" / "Lady Marmalade" / "Respect" / "I Got the Feelin'" (by band and background vocalists)

"It's a Man's Man's Man's World"
        "Love Can Move Mountains"

"River Deep, Mountain High" (encore)

"My Heart Will Go On" (encore)

• Sekaisin Celinestä

Oli kyllä aivan mahtava konsertti ja monen vuoden haaveeni tuli toteen, kun Celine saatiin vihdoin Suomeen. Oli kyllä ehdottomasti yksi elämäni tähtihetkiä!!!

• Angelia

Tietääkö kukaan mikä olikaan Celinen lämppärinä toimineen ruotsalaisen tyttöbändin nimi? Kivaa musaa, voisi kuunnella lisääkin!

• tiedä...

Mut mun mielestä se oli SURKIAA musiikkia!CÉLINE OLI MAHTAVA!!!KIITOS CÉLINE, kun tulit Suomeen!Kannatti maksaa lipusta 199€.Tuo oli elämäni paras hetki.

• 1968

Ruotsalainen tyttöbändi on nimeltään Calaisa

• celineteamilainen

aivan loistava konsertti.ei harmita yhtään kun maksettiin kahdesta lipusta n.400euroa fanituotteisiin satku!!!!upeeta mahtavaa että tuli suomeen!on ilo kuulua celineteamiin!

• Celine4ever

Oli kyllä huippukonsertti ja myös minun elämäni yksi suurimmista kohokohdista. En koskaan unohda sitä tunnelmaa! Kiitos Celine ja kaikki te yleisössä tunnelmaa mukana luoneet! :-) Rahassa se ei todellakaan ollut mitattavissa!

• Hennis26

Kunpa saatais viel Céline joskus Suomeen! Yleisö oli kyllä aivan mahtava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe