Niin maanosien Afrikka / Lähi-itä raja .Nimittäin eräs kirjoittaja suuttui kun kerroin ,että Sharm ja Siinai ei ole Afrikkaa . Onko mielipteitä ? Ja kysymys ? voiko kukatahansa helposti uida Afrikasta Aasiaan ? Sukran !
Missä kulkee raja
5
1511
Vastaukset
Siinai on Aasiaa, sehän on fakta eikä mielipide. ;)
Kai se raja Suezin kanavaa pitkin menee, mutta tuosta en ole aivan varma.- kai on että
Suezin kanava on rajana siellä päin eli Afrikkaan kuuluu pitkä rivi arabimaita Egyptistä Marokkoon.
Eurooppaan päin rajana pidetään Istanbulia jakavaa Bosporin salmea.
Itään päin Lähi-Itä yleensä loppuu kun Pakistan alkaa.
Pohjoisessa on monia turkkilaisten serkkuja, mutta ne lasketaan NL:n peruina CIS:iin eli Aasiaan.
- Maimauisteri
Voi tietenkin ,olen sen tehnytkin v.-74 . Kun laivat eivät kulkeneet. Oli aikamoinen virtaus, vuorovesi. Uimme lehmänraatojen kanssa kilpaa. Kyllä se hyvää uimataitoa vaati . En tsiaankaan ole uimamaisteri kun Lapista olen kotoisin, mutta helkutinmoinen juoppo, bötäri ja häntyri .
Eli Afrikasta Aasiaan ja takaisin 20 min. ajua,kvaijos.- Sepi
Kastuiko baretti?
- Paskaojan kersantti
Sepi kirjoitti:
Kastuiko baretti?
Jööti ja kivittäjä. Taidat tietää !
Siitä Liman kohdalta lähdettiin ja palattiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886464Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474518Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön683689Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212441Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251063En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52956- 93862
- 59735