Paras GTA???

------------

Mikä on teidän mielestä paras Gta??
Mun mielestä Vice City

13

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poisoned lol

      En oikeen itte tykkää vice citystä vaikka en ole pelannut muita kuin SA:ta ja VC:tä =)
      Noista kahesta SA on selvästi parempi mutta mikä minä olen arvostelemaan muiden mielipiteitä

    • atg

      IV on ehdottomasti läpimurto GTA-sarjassa...

      • Ollaan montaa mieltä...

        Njaa en nyt sanois et GTA IV on mikkää läpimurto... Onhan grafiikka parantunu mut loppujen lopuks oon omal tietokoneel nähny monta ton IV:n grafiikallisesti ohittanutta pelii kun näin sen ekaa kertaa kaveril ps3:lla...
        Esim Crysis... tai no sitä ei voi verrata mut kuiteski... kolari mallinnuski on komeempi ku ennen muttei mitää uutta muihin peleihin nähden (nfs ps, rcGrid ja FO2 ja FO...)

        Idea on nähty joka GTA:ssa joka on kuitenkin siis positiivista muttei läpimurtoa...
        Sisältökin on surkastunut SA:han nähden... (missä lentokoneet ja sukeltamisen jalo taito)...
        Siirryttiin osavaltion tapaisesta takaisin Vice cityn ja 3:sen kaupunkiin... karua
        Onhan se graafisesti paras GTA ja puhelin on jännä mutta läpimurtoa ei ole havaittavissa...
        Huoriakin on vaikeenpi saada...

        No jaa mielestäni paras GTA on Vice City with lovely 1980s... Loistavaa musiikkia ja rento fiirlinki havaiji-paita päällä kulkiessa...
        Oon nähny kaikki GTA:t tähän asti ja toi ei jättäny kylmäks... Muistot ku ekaa kertaa pelas Vice Cityy on aika hyvin mieles...
        Siin on sitä jotain...


      • p

        puhutte jostai huonost BETA versiost


    • Se on just hyvä. Mut voiko mistä lataa GTA San Andreasin? :) ei viittis ostaa pelii.. Tai mistä voi ladata GTA Vice Cityn? :D

    • jujuttid

      Gta ykkönen. ei ne muut ollu edes hyviä. joku hauskuus niistä puuttui.

      • p

        GTA 1 ON IHA PE..............TÄ


    • Migetzu

      Vice city on paras. Muut on iha paskoi. Valitettavasti vice city menee koko ajan jumii ni en voi pelata sitä :( Täl hetkel pelaan IV:tä 3 kertaa läpi onhan se jees, niinku kaikki GTA:t, mitään muit pelei en ookkaa pelannu 3päivää pitempää...
      Oon iha totaalisen rakastunu sen vice cityn päähähmon vaatetukseen. Haluisin sellasen ihan identtisen paidan punasena, et jos jossai myynnis ni kertokaa ihmees! En tajuu mitä vittuu kaikki näkee siin SA:s se on ihan normi gta, vice city hakkaa kaikki ihan 6-0.

      • p

        gta 1,gta 1969,gta 1961,gta 2,gta 3,gta vice city ja gta advance on iha per....ä


      • Migetzu
        p kirjoitti:

        gta 1,gta 1969,gta 1961,gta 2,gta 3,gta vice city ja gta advance on iha per....ä

        nehä on just parhaita!


    • vice_city_vc_is_pest

      Gta vice city on paras...

    • Theftaundi

      Omasta mielestäni parhaat gta pelit ovat vice city,iv ja v kaikki nuo ovat yhtä hyviä vice cityssä parasta on miami ja 80 luku omalla tavallaan hienot ja värikkäät grafiikat ja pelin juoni. Iv on taas todella hyvä koska sen mappi on todella hieno ja suht iso ja siinä on hienot grafiikat ja siitä on jäänyt hyvät muistot kun se julkaistiin ja kun sitä ekaa kertaa pelasi.gta iv:een henkilöt ovat todella mielenkiintoisia ja hauskoja ja pelin tarina on mielemkiintoinen ja onlinessä on myös todella mahtavaa pelata. Sitten gta v eli uusin gta on todella hyvä ja siinä pidän todella paljon isosta mapista ja aivan mahtavista ja realistisista grafiikoista myös pelin juoni on todella hyvä ja henkilöt hauskoja ja online on todella hyvä. on myös kivaa pelata modatuilla mapeilla ja/tai itse modailla mappeja. Ja sit mielipiteeni gta san andresista: tätä peliä olen pelannut arviolta yli 10000h aivan varmast.i pelasin sitä silloin kun oli huono kone eikä ollu eikä pyöriny uudemmat gta:aat modasin myös peliä ja pelasin online modilla mta ja pidin siitä,mutta sitten kyllästyin. En tajua miten joidenkin mielestä se on paras gta koska se on suht karun näköinen Grafiikat on karut ja maisemat kuivat. Missionit ovat hyviä kyllä ja niin se oli joskus parhaimpia gta pelejä kun se julkaistiin se oli menestys siksi koska siinä pystyi uimaan ja siinä oli enemmän kulkuneuvoja ja paljon isompi mappi,silloin se oli todella siistiä mutta nykyään siinä ei ole mitään erityistä sikäli koska gta v:on isompi mappi jossa los santos on samaa paikkaa kuin san andreasissa. Mutta niin itse pelaan tosiaan pc:eellä koska sillä saa kaiken irti pelistä ja niin mutta kaikki gta aat on hyviä sikäli että mikään ei ole paska ja niin:).

      • Jackal_5on

        "En tajua miten joidenkin mielestä (San Andreas) on paras gta koska se on suht karun näköinen Grafiikat on karut ja maisemat kuivat. Missionit ovat hyviä kyllä ja niin se oli joskus parhaimpia gta pelejä kun se julkaistiin se oli menestys siksi koska siinä pystyi uimaan ja siinä oli enemmän kulkuneuvoja ja paljon isompi mappi,silloin se oli todella siistiä mutta nykyään siinä ei ole mitään erityistä sikäli koska gta v:on isompi mappi jossa los santos on samaa paikkaa kuin san andreasissa."

        Itse olen juurikin vankasti sitä mieltä, että San Andreas on paitsi yhä edelleen Grand Theft Autojen ylittämätön ykkönen, myös oma suosikki-hiekkalaatikkopelini ikinä. Toki nostalgialla on oma osuutensa asiaan, mutta kyse ei ole ainoastaan siitä. Se yksi keskeinen asia jonka San Andreas tekee yhä edelleen mielestäni paremmin kuin yksikään toinen GTA ennen tai jälkeen sen on pelikokemuksen yhtenäisyys; pelimaailma, tarinakaari ja CJn hahmo liittyvät toisiinsa saumattomasti ja luovat yhdessä kokonaisuuden joka tuntuu samanaikaisesti koko osavaltion kattavalta roadtrip-seikkailulta, yhden miehen menestyskertomukselta ryysyistä rikkauksiin ja tarinalta suurimman mahdollisen vaurauden tavoittelusta, joka on vapaus mennä minne haluaa ja tehdä mitä haluaa.
        Ja vaikka peli ei visuaalisesti varsinaisesti silmää hivelekään yli kymmenen vuoden takaisine PS2-pökkelögrafiikkoineen, itse koen että sen visuaalinen ilme onnistuu siitä huolimatta tavoittamaan kullekin erilliselle ympäristölle ominaisen yksilöllisen ilmapiirin kiitettävästi ja luomaan näyttämön yllättävän laajalle variaatiolle erilaisia tunnelmallisia tilanteita (tähän päivään mennessä yksikään toinen peli ei ole herättänyt minussa täysin samaa tunnetilaa, jonka saan tuijottaessani San Andreaksen aavikkodyynien, tai meren aavan ulapan takaiseen horisonttiin karauttaessani sitä kohti Horse With No Namen pauhatessa sen hetkisen ajoneuvoni radiosta) ja vaikka GTA Vn kartta saattaa periaatteessa olla isompi ja sen ympäristöt ovat eittämättä visuaalisesti kauniimpia katsella, se koostuu loppujen lopuksi vain kahdesta erillisestä miljööstä (kolmesta, jos karttaa ympäröivä meriympäristö lasketaan mukaan), jotka ovat HD-universumin versio Los Santoksesta ja sen pohjoispuolella sijaitseva erämaa hökkelikylineen, kun taas San Andreas käsittää koko osavaltion kolmine suurkaupunkeineen, aavikkoineen, vuoristometsikköineen ja lukuisine pikku asuinalueineen, jolloin variaatiota on selvästi enemmän.
        Suurin syy miksi pidän GTA Viitosta edelleen selvästi San Andreasta heikompana ovat kuitenkin sen tarina, sekä pelihahmot ja näiden motiivit. GTA Vn protagonisti-trio on potentiaalisesti kiinnostava idea, mutta koska kukaan hahmoista ei saa itsekseen tarpeeksi syvennystä, eikä yksikään heistä omaa kummoisia motiiveja, heihin ja heidän toimintaansa pelissä on vaikea investoitua, eikä asiaa auta yhtään että tarina on lähinnä kooste irrallisista tilanteista, joihin päähahmojen täytyy reagoida, ilman minkäänlaista alusta loppuun kulkevaa punaista lankaa, joka muodostaisi niistä yhtenäisen kokonaisuuden. Tällainen setti onnistuu luomaan peliin monia kiinnostavia tilanteita, mutta kokonaisuus jää auttamatta ohueksi ja se näkyy oikeastaan kaikissa pelimaailman aktiviteeteissa; ne ovat vain vähän niin kuin siellä, jos sinua huvittaa tehdä niitä.
        GTA IV onnistuu tarinan ja protagonistin suhteen huomattavasti Viitosta paremmin, koska Niko on ehkä koko sarjan kiinnostavin päähahmo ja hänen tarinaansa selviytymisestä vieraassa maassa on helppo investoitua ja ensimmäisenä ei-amerikkalaisena protagonistina, joka tarkastelee sikäläisen yhteiskunnan tekopyhää järjettömyyttä ulkopuolisen silmin, hän tuo pelisarjaan uudenlaisen näkökulman ja on näin eurooppalaisen pelaajan silmissä myös jossain määrin samaistuttavampi, kuin muut GTA-protagonistit. Liberty City on miljöönä kuitenkin siinä määrin pienempi, värittömämpi ja synkempi, ettei se millään tarjoa tarinalle yhtä kiinnostavaa ja sisällöltään ja tunnelmaltaan monipuolista peliympäristöä, kuin virtuaali-Kalifornia.
        Vice Cityä koen olevani vielä tässä vaiheessa jäävimpi arvioimaan, koska onnistuin vasta tämän vuoden puolella hankkimaan siitä itselleni digitaalisen version, enkä ole vielä läpäissyt sitä. Tähän astisen kokemukseni perusteella se on kyllä osapuilleen kaikin puolin GTA 3sta parempi, muttei ainakaan pelillisesti missään mielessä lähelläkään San Andreasta. Yleensä ottaenkin näissä kahdessa ensimmäisessä 3D-GTAssa on omaan makuuni turhan monia teknisiä kommervenkkejä ja ongelmia, jotka heikentävät pelikokonaisuutta verrattuna myöhempiin osiin, jotta pystyisin nauttimaan niistä samassa määrin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe