ei wildu voi tulla takas koska se on viä runescapes mut siä on nykyään mini pelei mut ei tuu semmoseks mitä se oli joskus.
turha noita wildu tulee takas juttui laittaa koska se wildernes on viä siä.
se pysyy semmosena mikä se on nyt.
(EI ENÄÄN NOITA WILDU JUTTUI)(LOPETTAKAA NE JUTUT)
wildu asiaa
8
805
Vastaukset
- pystyy..
muokkaamaan wildua jos haluaa...aika samanlaiseksi kuin ennen jos haluaa.
rahaa kun ei saa sinne viedä toimisi niinkuin ennenkin.ei noi botit nii hirveesti vaikuta...samaten kamat voi vaihtaa bountyssäkin.- Fatal_Unfair
JaGexin pojat saivat sakkoja siitä, kun bottien membut oli tilattu varastetuilla Visa korteilla (Membu 4.60€? ja sakko 46€ per henkilö).
Näitä varastetulla korteilla tehtyjä membuja oli tuhansia notta...
- devilman93
nii just!
- rscape
VILDU TULLA TAKAISIN !!!
- poisonedblood
onko se niin perkeleen vaikee uskoo että se ei tuu takasin!!!!!
- jkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkj...
poisonedblood kirjoitti:
onko se niin perkeleen vaikee uskoo että se ei tuu takasin!!!!!
jagex tienaa enenmän nyt kun vildua ei ole.
- rrrraaaaarrrgghhhh!!
jkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkj... kirjoitti:
jagex tienaa enenmän nyt kun vildua ei ole.
...Ja pelaajat suuttuu enemmän koska VILDUA EI OLE!
- Anonyymi
Mikä on wildu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512