moro
montako leimaa pitää olla tuontipyörän(Saksan)
rekisteri otteessa. ja mitä muuta papereita jos pyörä on -06
Montako
1
490
Vastaukset
- keine leima
Leimojen määrästä on paha sanoa mitään, varmaankin vaihtelevat tapauksittain.
Itse jos olisin tuommoista ostamassa niin mikäli se ei jo ole suomen kilvissä ja ajoneuvovero maksettuna niin seuraavaksi paras vaihtoehto on ostaa se suomeen katsastettuna. Eli mensikö jotenkin näin: maksat ajoneuvoveron itse ja hoidat tullin kanssa paprut, tarrakilvillä ajat kunnes verot on maksettu ja saat konttorilta kilvet.
Jos sitä ei ole katsastettu suomeen, varmistu erityisesti että ajoneuvo ja paperit on kunnossa. Ja taitaa otteesta selvitä onko kyseessä "EU-pyörä" eli uutena ensirekisteröity EU-maahan.
En ole satavarma mutta jos kyseessä on käytettynä esim. USA:sta tuotu peli niin sen saaminen kilpiin voi olla haasteellisempaa jos ei jopa käytännössä mahdotonta.
Eli hyviä ajokelejä vaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976068Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3021383- 771382
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236