Ei Jävla!!

kooteekoo

Minkä Slaatanan takia yhtä hurripelaajaa pitää kutsua
etunimellä koko ajan, ihan kuin se ois joku "naapurin poika",
kun muita kutsutaan kuitenkin sukunimillä, niin kuin kuuluu???
Vai onko Ibramikäseolivits liian haastava nykyselostajille????

7

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen havaisevinani

      edellisestä, Suomella kun ei ole yhtäkään lähellekään yhtä hyvää pelaajaa, jota voisi kutsua taiteilijanimellä.

    • Wanha futaaja

      Selostajille on varmasti helpompaa sanoa Zlatan, kuin Ibrahimovic. Ja onhan esim brasseja aina kutsuttu jopa taiteilijanimillä, jotka eivät edes ole heidän virallisia nimiään. Kuka edes tietää mikä esim. Pelen tai Kakan oikea nimi on? Vaikka en Zlatania ihan edellämainittuihin pelaajiin vertaakaan muussa mielessä.

      Ja ruotsalaisilla on jonkun verran perinnettä tällaisessa lempinimellä, tai etunimellä, kutsumisessa muutenkin. On ollut Nacka, Tumba ja Foppa jne. Ja kaikki nämä herrat ovat tarjonneet suurelle yleisölle jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Niin myös Zlatan.

      • Zlatan kuin...

        Asiaa Wanhalta futaajalta. Tosin Zlatan ei häviä hiukkaakaan taidoiltaan mainitsemillesi brasilialaisille pelaajille. Erinomainen pelaaja.


      • zlatani

        selostaa jääkiekkoa usein tyyliin "Teemu tarjosi Sakulle huippusyötön". Taitaa vain aloittajalla pukata paha ruotsalaisallergia päälle:-)


      • Ibrahimovic

        Selostajat käyttäkööt sitä nimeä, joka on paidan selkään painettu.

        Kaka, Ronaldinho, Ibrahimovic, Forssell, ...


      • hmm...
        Zlatan kuin... kirjoitti:

        Asiaa Wanhalta futaajalta. Tosin Zlatan ei häviä hiukkaakaan taidoiltaan mainitsemillesi brasilialaisille pelaajille. Erinomainen pelaaja.

        Missähän vaiheessa Zlatan on valittu MAAILMAN parhaaksi pelaajaksi. Ja Peleen vertaaminen on naurettavaa. Mikset nyt sitten suoraan sano että Zlatan on maailman kaikkien aikojen paras pelaaja. Taaksehan jäänevät myös Maradona, Platini, Van Basten ja Zidane. Hyvä pelaaja Zlatan toki on, ehkä tämän hetken hyökkääjien top 5:ssä.


    • Ibra

      ei sille voi mitään että on paras! Kolmen keskuspakin sisällä oli paha häärätä, mutta silti syntyi jälkeä! Se pusku takaraivolla olis pitäny mennä vaan vielä 5cm alemmas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe