vituttaako? kyllä minua ainakin. kaikki saatanan omahyväiset itseään täynnä olevat ihmiset varsinkin. kaikki mulkut, jotka jauhavat turhaa paskaa toisista tilaisuuden tullen vaikka sisältään ovat itse ala-arvoista paskaa ja pelkäävät. hyviä ihmisiä on tätä nykyä liian harvassa. paskaa tulee koettua ja nähtyä. kaikki se kokema vittumainen paska kasvattaa ja nostaa vitutusmittarin lukemia. sopivan paikan tullen tekee mieli räjäyttää se kaikki ulos. päädyn kuitenkin jakamaan tämän paskan kaikille tasapuolisesti kun siihen on mahdollisuus. ikuinen paskan ja vitutuksen kierre. saatanan turhanpäiväiset paskansössöttäjät. saatanan kusipäät, jotka toisia huomauttaa ripsestä silmässä, vaikka omassa on hirsi. haistakaa kaikki paska. tämä ei ole angstitarina. Vituttaa. Entä sinua?
vituttaako? niin minuakin.
13
994
Vastaukset
- ...enemmän kuin pahasti.
Turhauttaa tämä ihmisten paskamaisuus, sekä se että kaikista on kadonnut luotettavuus. Nyt varmasti jollekin tulee mieli vastata tähän että ¨painu muualle,¨ kun ei joko itse osaa myöntää sisintä vitutustaan tai on sellainen kerskuri, ettei katso oikeutetuksi niiden olemassaolon keitä tässä aidosti vituttaa.
Kukaan ei tässä kurjassa yhteiskunnassa enää viitsi olla kenenkään ystävä! HAISTAKAA SIIS PASKA KOKO MAAILMA!!- Blackened91
Älä sano ei KUKAAN... no mua ei oo ainakaa ruvennu vituttaa ku ei oo sattunu omalle kohalle kai...
- Klaf
Niin, nykyään suurin osa ihmisistä ajattelee vain omaa etuaan eikä osata olla vilpittömästi onnellisia toistenpuolesta. Paljon on "mukaystäviä" jotka esittävät kivaa kun on paikalla ja kun lähtee niin alkaa armoton valitus selän takana. Sitten on tuollaisia tyyppejä kuin sinä jotka jäävät kierteeseen ja purkavat vihansa ja surunsa muihin ihmisiin vaikka eivät olisi mitenkään osallisia.
Niin ja kyllä, minuakin vituttaa jotkut asiat aika paljonkin, no onneksi elämässäni on pari tällä hetkellä pari henkilöä jotka osaavat tehdä minut iloiseksi pelkästään hymyllään. Sellainen riittää pelastamaan paskankin päivän.- niinpä niin..
mutta miksi esittää tekopirteää ja iloista naamaa kaikille kun he jälkeenpäin vittuilevat selkäsi takana? se on sitä niin kutsuttua paskaa. paskanlappajat eivät ansaitse muuta kuin paskaista naamaa. sitä niittää mitä kylvää. onneksi elämästä löytyy kyllä posiitivisiakin asioita. mutta kun vituttaa. helvetin kusipäät hirteen, nyt vituttaa vielä enemmän. mikäpä pelle minä olen tässä hymyilemään kun eivät muutkaan tätä taitoa omista ja jakele. joskus aikoinaan jopa ajattelin inhimillisesti muitakin kohtaan ja ajattelin toisten parasta. mutta vuosien pituinen paskan sataminen niskaan opetti. hyvä niin. ole oman elämäsi herra. vituttaa. Entä sinua?
- yksvaann
En ajattele mitä muut ihmiset ajattelee musta niin ei ketuta yhtään.
Maailma ei ole täydellinen mutta miksi sitä miettiä.
Tässä maailmassa on niin paljon hyviä tekoja tehtävänä ja muutenkin erilaisia mahdollisuuksia, joten aina löytyy hyvää tehtävää. - !!!91!!!
Kaikki asiat vaivaa päätä, mutta onneksi kestän vitutuksen enkä tule hulluksi. Kirjoitan nyt pari asiaa ja toivon ettei tämä kuulosta angstaukselta, koska minulla ei ole tapana angstailla vaikka mikä olis.
1) Lissabonin sopimus allekkirjoitettiin ja samalla Suomi möi kunniansa halvalla, ja varmaan vielä mennään Natoonkin!!
2) En tiedä uskoako Jumalaan vai en, koko asiasta ajatteleminen tekee hulluksi!?
3) Olen yksinäinen
4) Kaikki valittajat ja inisiät jotka ryyppäävät saavat erikoiskohtelua ja heidän ongelmat huomataan ja niihin puututaan, mutta kun minä ilmoitan vaan että on ongelmia niin ei apua löydy! Pitäisi varmaan ruveta hulluksi, mutta kun ei sekään onnistu vaikka mikä olis!
5) Niinkuin aloittaja sanoi ihmiset ovat paskiaisia, niin vitun tekopyhiä ryyppääjiä ihquja ja mitälie! Itse on vaikea löytää kavereita, kun minun pitäisi olla kovis, kännikala, hölösuusekoilia tai joku vitun emo, mutta en ole mikään noista, enkä toisaalta aivan lässykkä sääntöjen noudattaja joka syrjäytyy nurkkaan.
Mutta vielä jaksan hymyillä. Tuossakin oli vain pieni osa ongelmia, mutta masentuisin jos kirjoittaisin kaikki, ettekä te jaksaisi lukea- yksvaann
1) Tuskin tässä mitään kunniata on myyty. Tuskin mennään Natoon.
2) Vaikka et uskoisikaan Jumalaan niin Jumala ei ole koskaan lakannut uskomasta sinuun. Minä uskon Jumalaan. Ei ole mitään syytä miksi en uskoisi. Hänet löytää kun etsii. Etsivä löytää.
3) Yksinäisyys on meillä nuorilla yleistä mutta se tulee muuttumaan. Ystäviä löytyy aina. Minä löysin monta uutta ystävää nuorten raamattu piiristä. Nuorten seuroista löytyy ystäviä ja ihan lähiseudultakin. Yksinäisyys kaikkoaa kyllä :)
4) Moni ystäväni on mennyt terapiaan ja saanut sieltä apua. Apua saa kunhan kysyy vakavissaan. Suomalaisten käyminen terapiassa on nykyään ihan arkipäiväistä kaikkien keskuudessa.
5) Ei pidäkkään esittää jotain mitä ei ole. Kun etsii saman henkisiä ihmisiä kuin itse on niin kavereita kyllä löytyy. Etsivä löytää. Me olemme kaikki niin erilaisia et ei kavereiden edes pidä olla täysin samankaltaisia. Parhaimmissa kaveripiireissä on just eri henkisiä ihmisiä.
Jaksetaan kaikki todellakin hymyillä :)
- ihan 24/7
mua ainakin vituttaa ihan koko ajan ihan saatanasti. VITUTTAA ja that's it.
Jos joku biisi on kuin tehty kuvailemasi kaltaiseen vitutukseen, niin sen olisi oltava Motelli Skronklen "Kusipää".
http://rapidshare.de/files/39700095/Kusipaeae.mp3.html
Radiopuhelimilla on myös paljon soveltuvaa vitutusmusiikkia.- urpo33
vitun emo lopeta toi itku ja hommaa elämä
- että kun Vituttaa
mukava kuulla, että muitakin vituttaa. vitutus on otettava kokonaan silloin kun vituttaa. tosin minua vituttaa kellon ympäri. paskasta ei pääse eroon. paska tulvii aina mieleeni. nyky-yhteiskunta on kyllä perseestä. eläminen on selviytymistä. heikot jäävät sivuun syrjittyinä ja vahvemmat selviytyvät. vituttaa kalenterin mukainen elämä ja kuinka ihmisen pitäisi elää. saatanan tasapaksua paskaa ja tietyt kriteerit pitää täyttää jotta voisit elää normaalia elämää ja menestyä sosiaalisestikin. lähinnä vituttaa nuoruuden paineet ja kuinka pitäisi kuulua massaan, vetää tupakkaa ja pää täyteen aina kun mahdollista. kaikki on hyvin niin kauan kun näin teet, jos et tee, olet syrjitty paska. täysi nolla. ala-arvoista, ettenkö sanoisi. ihmiset pakotetaan elämään päihteiden sekavassa tilassa pienestä lähtien. perkeleen paskan alku ja juuri, viina. Vituttaa, entä sinua?
- yksvaann
Ei yksinkertaisesti tarvitse tehdä niinkuin muut.
Minäkin olin vappuna kirkon nuortenillas niinku kaikki mun tutut.
Emme me kaikki kuulu sellaiseen massaan.
- Jormaantilooppi
zau, mukavan tuttu tunne.
itse olen moiseen tottunut jo.
moni ihminen puhuu paskaa ko ei tunne henkilöä.
ja pari hyvää ystävää on mennyt moiseen mukaan kun he vaihtoivat porukoita missä liikkua.
sen näkee ja kuulee ihmisestä kuka puhuu paskaa. itse en enää liiku ikäisteni seurassa koska he ovat sen verran pentumaisia. ottaa vain päähän moinen-_-'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129