Huppari, löysät housut ja räp-lippis

`Pauli`

Mitä mieltä ootte ku näätte jonku 16-17-vuotiaan jätkän kävelee iso huppari, löysät housut ja räp-liipis päällä? Näyttääkö kakaralta, kovalta...? Mitä ajatuksia herää?

79

8131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ny sanoa

      et tommosia tapauksia näkee aika paljo kaupungilla, lieneekö uus muoti tai jotai ku meiänki koulus on ny muutamal sellanen iso, lättälippanen new york yankees-lippis ja timanttinen korvakoru. No ensinnäkin täytyy sanoa et noi räppikuteet on tarkotettu niille jotka sitä kulttuuria harrastaa ja musiikkia kuuntelee, nii et on aika typerää käyttää hopparivaatteit vaan sen takii "et sattuu olemaan muodissa". En oo aivan varma, mut onkohan nää räppärikuteet syrjäyttämäs fruittarien/pissisten käyttämät peak-hupparit ja lacosten kengät. Noh molemmat iha helvetin kalliita vaatteita mut mitä muutakaan perusteini elämältään kaipaisi?

      • blondimujjaah

        Yleensä haluisin nähä sen munan livenä ;)


      • `sanu`

        mä olen räppäri ja oon sun kanssa sama mielt et ei kannata käyttää rap vaatteit jos ei oo räppäri !!!!!!!!!!!!!!!!!


      • räppäri

        rap style on ihan vitun hyvä ja ne on ihan vitun kovii jätkii jotka pitää sellasii vaateita mut mitä te siitä tiedätte hiket?


      • Grow Up Bitch
        blondimujjaah kirjoitti:

        Yleensä haluisin nähä sen munan livenä ;)

        Ei vittu ku oot lutka.. Painu helvettiin rämpyttämään sitä pilluas.. Vaadit varmaan jätkältä 25cm munaa josta 1/3 menee sun pilluus ja sen jälkeen alkaa "ahhh vittu tuntuu hyvältä! työnnä se mun maksaan asti vaan" -.-


      • kpcoekpeokrc
        räppäri kirjoitti:

        rap style on ihan vitun hyvä ja ne on ihan vitun kovii jätkii jotka pitää sellasii vaateita mut mitä te siitä tiedätte hiket?

        *Vitun säälittäviä, onnettomia räkiksiä jotka /luulevat/ olevansa kovia. Todellisuudessa onnettomia nörttejä, jotka kasvattavat itsetuntoaan tupakkaa polttelemalla ja jengissä riehumalla. Eikä niistä tule koskaan mitään muuta kuin onnettomia sossupummeja, sillä asenteella että koulut ei kiinnosta ja nauretaan kun menee huonosti.


      • 17v
        kpcoekpeokrc kirjoitti:

        *Vitun säälittäviä, onnettomia räkiksiä jotka /luulevat/ olevansa kovia. Todellisuudessa onnettomia nörttejä, jotka kasvattavat itsetuntoaan tupakkaa polttelemalla ja jengissä riehumalla. Eikä niistä tule koskaan mitään muuta kuin onnettomia sossupummeja, sillä asenteella että koulut ei kiinnosta ja nauretaan kun menee huonosti.

        täysin samaa mieltä


      • snoop dogg
        `sanu` kirjoitti:

        mä olen räppäri ja oon sun kanssa sama mielt et ei kannata käyttää rap vaatteit jos ei oo räppäri !!!!!!!!!!!!!!!!!

        mikä räppäri sä oot tiiätkö mikä on räppäri ja tiiätkö mikä on ees 50 cent


      • Anonyymi
        snoop dogg kirjoitti:

        mikä räppäri sä oot tiiätkö mikä on räppäri ja tiiätkö mikä on ees 50 cent

        no vittu tiedätkö ite mikä on euro!?


      • Anonyymi
        räppäri kirjoitti:

        rap style on ihan vitun hyvä ja ne on ihan vitun kovii jätkii jotka pitää sellasii vaateita mut mitä te siitä tiedätte hiket?

        Ei kyllä ole kovii jätkii sellaset jotaka wanna be road maniks pukeutuu
        Ne on vaan iha vitun retui


      • Anonyymi
        `sanu` kirjoitti:

        mä olen räppäri ja oon sun kanssa sama mielt et ei kannata käyttää rap vaatteit jos ei oo räppäri !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä oon myös


      • Anonyymi
        snoop dogg kirjoitti:

        mikä räppäri sä oot tiiätkö mikä on räppäri ja tiiätkö mikä on ees 50 cent

        Haista kuule paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon myös

        Niin mäkin


    • mörkö86

      Omasta mielestä lökäpöksy pojat näyttävät iditooteilta ylisuurissa housuissaan. niin kuin tuossa sanottiin, sitten se on okei jos harrastaa kulttuuria ja diggaa musaa, eikä vaan sen takia että haluu olla muodissa tai olla porukasta se "cool" apinoitten apina

      mutta... jokanen tyylillään

    • kkj

      miks tommosia asioita pitää miettiä, ku jokaine saa olla sellanen ku haluaa ja pukeutua niinkun haluaa. Ihmisillä on vaan tapana tuijottaa räppäreitä kun sellaasen näkee. musta ne vaatteet on siistei kun niit pitää oikein. jos esim. housui pitää kainalos niin ne on törkeen näkösii.

    • noppaNOORA

      se olis söpö tykkään räpist niin paljo et poikafrendikii pitää olla räppäri

      • hip hoppari

        missäs päin asuilet ja pukeudutkko kuin Räppäri no huhu noita tyttö räppäreitä löytyy


      • oot lissu

        lissu -.-


    • Vastaaaja-

      Oikeastaan aika naurettavia näiden pikkupoikien hopparivaatteet.Itse käytän hupparia ja löysiä farkkuja,koska ne tuntuvat mukavilta ja pidän muutenkin niistä.Olen ollut tyylille uskollinen jo 10-vuotta.
      Tyyli oli pois muodista muutaman vuoden,mutta on tainut palata takaisin.
      Monella tyyli ampuu aika paljon yli korujen ja lakkien kanssa.

      • hopparipoika13 ½v

        onku joku tavis. tai ainaki mul jos piän hopparihousui ja vaikka hupparii nii en mä näytä sellaselt hopparilt


    • ...........

      Onha ne iha hyvän näkösii, mut on se kyl ärsyttävää ku suurin osa niistäki tuntuu olevan niitä jotka vaa roikkuu mukana. Ja sit ku näkee niit about 8v. pikkupoikii joille niide vanhemmat on ostanu kaikkee mitä rahal saa ja jotka luulee olevansa kovii ku kiroilee ja pitää hopparivaatteit eikä varmaa ees tiiä et mitä siihe kultturiin kuluu nii aargh... Rasittavii tyyppei. Mut jos oikeesti kuuntelee räppii ja pukeutuu muutenki sillee omast tahdostaa eikä sen takii ku muutki, nii kyl se sit on okei :)

      • se on

        sillee, et miten haluu pukeutuu. Ite oon hoppari, käytän löysii farkkui ja hupparii. Pakko myöntää, et se o iha hulluu, jos käyttää löysii vaattei, mut ei diggaa räpist mitää, eikä tunne/tiedä räppäreit yhtää. Sama, ku kuuntelis vaa räppii ja pitäis hevarin vaattei. Ja koittakaa tajuu: RÄPPÄRI = TEKEE Räppiä HOPPARI = KUUNTELEE Räppiä


    • hjoiapdha

      mun mielest se ei oo kovaa mut se on hieno tyyli

    • moisen

      ajetteluni jäätyy ja menen refleksinomaisesti nurkan taakse oksentamaan.

    • dsagjlsjgkasjgj

      Valkosille hoppareille sopii sellanen eminem tyyli.
      Mustille taas sellanne perus hoppari tyyli, eli kiiltäviä ketjuja ja cäppejä.
      Valkoset vois hankkia sen cäpin sijaan tavallisen lippiksen, ei tietty mitään karhu kalja lippalakkeja, vaan esim NY lippiksiä.

      • White_portion

        Eiku ettan lippis ja nuppelia ylähyllyy IT:llä


    • :d

      No siis sehän on ihan makuasia, enkä älyä miks pitäis pukeutua niin, että miellyttää jotain toista?
      Joten sun on varmaan turha kysellä tollasia, itse vastaisin, että ei minkäälaista kiinnostusta, mut edelleenkin se on makuasia. Joten turha ruveta itteensä (vaikka räppäristä rokkariks) muuttaan vaan sen takii et saa naista.

    • tyhmältä näyttää

      Omasta mielestäni suuret, roikkuvat housut saavat jätkän näyttämään joltain hemmetin Hessu Hopolta.

      Ja ei, en ole hevari, gootti, emo tai mikään sellainen.

    • asdfaerg

      Ei näy.. paitsi kun peiliin kattoo. Ite kuuntelen rappii ja oon aina kuunnellu ja pitäny niitä löysii vaatteit kanssa ja kyllä ne pillifarkuissa ja lacosten kengis heiluvat fruittarit on muo pilkannu. Ja siis täällä oon ainoo joka pitää sellasii.

      Nii kun nään täällä nii aattelen et kiva kun joku muukin haluu poiketa massasta kun mä.

      • hopari hippari

        oletkko mistä päin olet onko karl kani lökärit vai mä pidän sun tyylistä oma mielesi mukaan menet mulla on Karl Kani Lökärit,Karl Kani Huppari,Karl Kani Lippis. Hummel skeitti kengät ne on my style no olenha/tai yritän räppiä väsäillä että rescpect bro sun tyylilles


    • miesopiskelijaturust

      ihminen näyttää niin veltolta ja välinpitämättömältä ku housut roikkuu, kalsarit näkyy ja ylisuuri lätsä peittää villinä rehottavaa fledaa. Kaikki tajuu että esim kalsareiden näkyminen on monien mielestä vastenmielistä ja monet vanhemman polven edustajat pitävät edelleen arvossaan lakin ottamista päästä sisätiloissa, mutta näistä ei välitetä. Jos huomauttaa niin näytetään keskisormea ja "pidä vittu huoli omista asioistas". Kyllähän se on aika selvää että pukeutumistyyli myös vaikuttaa käyttäytymiseen - jos on gangsta-kuteet niin sillä sit oikeutetaan suunsoitto ja hällä väliä -asenne.

      Monet haluu olla just näitä pahis-hoppareita jos se kerta tuo statusta, ja sitten tietty pikkupojat ottaa isommista mallia ja sit on Suomen alakoulut pullollaan näitä risto räppääjiä joiden mielestä esim. koulumenestys ja hyvät käytöstavat on vain luusereille.

      Mut ainahan näit tyylei tulee ja menee, kyllä ne housut tuosta joskus taas nousee.

    • o2o

      näyttää

    • lulugangsta

      Oikeet gangstata on oikeest vaa niin söpöi. Kuuntelen itte räppii mut en vaan pukeudu sillei

    • hoppari/räppäri

      oon sitä mieltä että kaikki käyttää oman tyylisiä vaatteita ei hevarit rupee hopparin/räppärin vaatteita... mä oon hoppari/räppäri ja käytän aika isoja vaatteita ei siinä oo mitään vikaa kaikki käyttää oman tyliisii vaatteita me satutaa nyt tykkää isois vaatteist

    • sdfg

      HOMOJA KAIKKI!!!!!!!

    • leija pro

      jou lähiöis on jengi tietty täpinöis ei tän enempää kurkipotku kasaril saatto leegot menettää 3 raitaa adidas jakis jakiksel kenellesen parittas SMC
      RÄPPI ON PARAST itte kuljen farkut polvis ja huppari roikkuen

    • Monstahhhh

      "Housut puolitankoon ja pipo silmilleh!"

      I-Laitela

    • TheBlueSun

      Ensimmäiseni mieleeni kyllä tulee gangsteria esittävä kakara, mutta en kuitenkaan halua tuomita kaikkia tuollaisesta tyylistä pitäviä koska tiedän että heiltä osalta saattaa löytyäkin järkeä päästä tai mukava luonne, koskaan ei voi tietää.

    • ähly

      Voi perkele noi kaikki cap-,räp,isot läskeille mustille amerikkalaisille räppärinekruille tarkotetut isot hupparit ym. roikkuvat rumat vaatteet on tullu vittu Jenkeistä ! Eli kyllä, näyttää typerältä kakaralta joka koittaa olla joku h-e-l-v-e-t-i-n kovis. Ei vittu kyl repesin yks päivä hesan stokkan eessä ku siel tulee vastaan ''kova'' poikajengi joil oli kaikil samanlaiset rap-vaatteet ja etummainen kulki kädet puuskassa ja bling-blingit heiluen cap silmien eessä :D
      Huoh miks kaikist on nii hienoo olla massaa :/

    • Regimalinoitu

      Räppärit on naurettavia, mutta tyylinsä kullakin. Itse nään ne pelleinä.

    • Oman elämänsä Sana

      Voiko teidän mielestä tytöt olla hopapreita? Mun mielst voi. Mä oon tyttö, ja rakastan hoppii ja tykkään isoist vaatteist. Roikotan housuja jonku verran, mut en ny iha liikaa. Oon kyl muutenki aika poikamainen, mut rakastan tätä tyylii

    • tyttööö vaan

      No mä tykkään joistan räppi vaateist, mut mun tyyli on:
      1.räp lippis
      2.pillit
      3.iso huppari

      oon tyyttö :)

    • fruittis

      Mun mielest räppärit näyttää vähän naurettavilta, mut voi ne silti olla iha hyvii tyyppei. Itelläki monta räppärikaveria, eikä ne kyl ikinä oo esittäny mitään ”gangstaa” tai mitään muutakaan ihmeellistä, oikeastaan he ovat aika hiljaisia. Mut tosiaan vähän oudolta ne näyttää kyl, mut ei niitä silti tarvii heti ekana ruveta tuomitteen.

      Nii, ja ite olen muuten fruittari :)

      • Anonyymi

        Miksi et suoraan vain voinut sanoa, että olet homoseksuaali?


    • YsäriNYC

      Eli siis me Hiphop-kulttuuria harrastavat emme ole räppäreitä vaan hoppareita. Ja haluaisin vielä lisätä että niille jonneille jotka käyttää hopparivaatteita ja kuuntelee räppiä ja luulevat olevansa hoppareita, he ovat väärässä, koska hopparihan on sellainen, joka tekee itse jotain hiphopin neljästä elementistä, ja tietää hiphop-kulttuurin historiasta jotain ja noudattaa hiphopin aatteita eli siis hiphop-kulttuurin nousuhan lähti jenkkien esikaupunkialueelta, jota kutsuttiin Ghetto-nimellä. Tällä alueella asuivat pääasiassa mustat joita syrjittiin ja mustat lähtivät kapinoimaan rasismia vastaan, ja hiphop-kulttuuri alkoi syntyä. Toisena mikä vain musiikki jossa räpätään, on räppiä, mutta se ei tarkoita että se on hiphop-musiikkia. Hiphop musiikki on räp-musiikkia jossa on jokin OIKEA sanoma, eli siis Petri nygård, Pitbull, Jare&Villegalle, Lil wayne yms. mainstream shitti ei ole hiphop-musiikkia vaan pelkästään räppiä. Itse kuuntelen pääasiassa vähän suomalaista hoppia ja ysärin jenkkihoppia, jolloin räppääminen oli vielä elinkeino ja ehkä jopa keino päästä ghetosta parempaan elämään, eikä vain tapa hankkia rahaa. Valitettavasti suosituimmat ysärijenkki-räppärit myöhemin kun heistä tuli suosittuja ja saivat rahaa, alkoivat myös muuttua mainstreamin kaltaiseksi, eli räppäsivät vain rahasta ja maineesta. Tuossa nyt pieni tietoisku tiivistettynä sori kirjoitusvirheet ja kappalejaon puuttuminen jos tuohon nyt sellaisen olisi edes tarvinnut. Ja itse siis pidän itseäni hopparina.

    • Gggggggggs

      Kakaralta näyttää. Heti tulee sellanen olo että ton äo ei voi ylittää sen kengännumeroa.

    • Rokkari 14v

      Huppari on myös muillakin, kuin räppäreillä. Suoralippainen lippis ei ole räppilätsä, vaan jenkkilätsä (rednecklätsä). Löysät housut on niin vuodelta 2007.

    • abcdaa

      voi pliis elä vaan sano räp-lippis se ei oo sana. ja joo näyttää vitun urpolta ja semmosia ne suurin osa onki. mut en tiiä tunnen pari mukavaa hopparia mut ne näyttää silti kakarilta. mut hevarit on vielä pahempia elä nyt semmoseksi rupia

    • HIP HOP FANI

      siis noita hoppareita on ja niiden tyyli on toi lökärit isot huppari lippis ja kuuntelee Rappii itsekkin pukeudun koska yritän tehdä Rappia mun mielestä saa pukeutua sillein miten haluu ja jos pukeutuu tohon tyyliin nini yks asia eli kauppa käy jos on enemmän tollaisii nähty niin kauppa käy jos ei olisi noihin pukeutuvii niin ei kauppakaan käy muttta Räppi rules 10 pointsilla pitäisi ihmisten antaa rescpectii

    • Ggfsb

      Tulee väkisinki mieleen sana "jonne" ku kelaa niitä 10 v pikkuräppäreitä.. no ei mut kyl jotkut räppäritki on iha asiallisii ja vakavasti otettavia. Ja mikäs siinä jos pukeutuu niinku tahtoo

    • Problem?

      zori zori mut nii ite kuuntelen himona räppii melkee joka päivä ja käytän hoppari/räppäri vaatteit ja mul on heränny sellane kysymys et onks se vaikeempaa saada tyttöystävää räppi vaatteil? joskus pukeudun hienosto väen vaatteisii jos on jotai menoo ja joskus vähän normaali pojan vaatteisii tai no perustele ny normaali ku ihmisii on erinlaisii

      • hip hop

        No ei oikein ole oma itsesi ja elä esitä gangsta räppärii tol neuvol pääset pitkälle ainaskin mul on ollut kaks suhdet takana

        t: hip hoppparihip hop


    • ARE I GAY OR NOT

      jo olen 12 v ja käytän hip hop vaatteita enkä kuuntele petri nygärdiä vaa ja enkä ole massaa koska mua syrjittii koulus sen takii ku joskus kaverit ei tykänny räpist nyt kaikki käyttää niitä aina kun kävelen kadulla kaikki ajattelee et jonne mut en ole enkä ole wannabe vai onko se nii säälittävää et pitäs vaihtaa tyyliä en tahdo mut näytänj kuulema homolta eli olenko homo wannabe tässsä vähaän tietoja musta tykkään stig dogista ja junosta käytän yleensä new era cäppejä eikä ole mulla sellane iso jätti lätsä kani housuja ja adidasta

      • lololololololololol

        no hyi. ja sit toi "are i gay or not" on väärin, se o "am i gay or not"
        vitu suomalaiset ei osaa englantii


    • Onyx.

      Oon ite 26v muija, niin kauan ku muistan oon kuunellu rappii. Ja riimeiki on tullu väsäiltyy. Housut roikkuu todellakin ja huppareita rakastan. En yritä millään tavalla esittää mitään "Gangstaa yms.. Tää on tyyli jota rakastan. Ymmärrän, et jotkut aivan suorastaan järkyttyvät kun näkevät "reilusti" roikkuvat housut, tosin kalsarit sun muut ei mulla sentään pääse pilkistämään, mut on se ***** ärsyttävää kun lähes joka ikinen vastaantulija kääntyy viel metrien takaa kyyläämään. Joo, itse tällaisia vaatteita käytän joten "kärsi seuraukset" HAH! Mut ikinä en tuu tyyliäni muitten takia muuttamaan. Onyx.

    • hopparityyli=pikkupo

      Jos yli 15v-jannulla on xxxxl kokoset farkut tai lökärit ja käppi tai snäppäri ni on hyvä itsetunto kun kehtaa pitää tommosii pikkupoikien vaatteita

    • Onyxxx

      Ja mikäs näistä vaatteista tekee pikkupoikien vaatteita? Hyvä itsetunto ,kyllä, koska uskaltaa käyttää just sellasii vaatteit ku haluaa ja tuntuu hyvältä. Mikäs sen parempaa.

      • sadasdasdas

        Ei, vaan uskaltaa käyttää just sellasii vaatteit ku kaikil muillakin on koska massateini.
        Ja sit selitellää miten ollaa true gangstaa ku joku heittää petrinygårdpikkupoikienmassaräppikortin ja puolustaudutaa selittämäl jostai 2paceist.


      • nfsdijgnvjgbnvdfjiug
        sadasdasdas kirjoitti:

        Ei, vaan uskaltaa käyttää just sellasii vaatteit ku kaikil muillakin on koska massateini.
        Ja sit selitellää miten ollaa true gangstaa ku joku heittää petrinygårdpikkupoikienmassaräppikortin ja puolustaudutaa selittämäl jostai 2paceist.

        Löysät farkut huppari skedekengät käppi on vaan ihan v_i_t_u_n siistit. Ei sillä oo mitään tekemistä sen kanssa et haluis leikkii jotain ganstaa. Jokainen pukeutuu niinku haluaa.

        btw mä oon 26v tyyppi


      • ook
        nfsdijgnvjgbnvdfjiug kirjoitti:

        Löysät farkut huppari skedekengät käppi on vaan ihan v_i_t_u_n siistit. Ei sillä oo mitään tekemistä sen kanssa et haluis leikkii jotain ganstaa. Jokainen pukeutuu niinku haluaa.

        btw mä oon 26v tyyppi

        Komppaan kyl !


    • joperijcoeirj

      ei vittu mitä vitun paskaa saatana vitun hopparit ootte vitun noloja ettekö te vittu tajuu? housut lököttää niinku olis vittu paskat housus... tajuutteks yhtää kui vitun ällölt se näyttää. ette vittu varmaa ku ei teil vittu oo pääs yhtää vitun järkee ei teil oo muuta ku vitun sätkän polttelu ja vittu jengis riehumine tekemisenä.... HANKKIKAA VITTU ELÄMÄ VITTU

      • samoin sulle....

        Hanki elämä. Miten jotain voi noin paljon ahdistaa toisten pukeutuminen?
        Jokainen käyttää niitä vaatteit, jotka miellyttää........


    • jocjroiejrcoiecjorji

      No tietysti saan stondiksen ja runkkaan teitä kaksihaaraisella peniksellä ja kolmella kiveksellä sinne roikkuvien housujen rakoon. Terv 95v karvainen ukkeli. >:D

    • tyttö17vvvvvvvv

      En pidä siitä tyylistä sitten yhtään.

    • Hobbari ko?

      No yleensä kaikki 8-11v tyypit pitävät sellaisia vaatteita koska ne luulee olevansa kovia ja sit kuuntelee jotain Petrii, ja jotai basgaa pitbullia ja muuta ns. ''Räppiä'' Ite pidän sen tyylisiä joskus ja ite myös kyllä joskus freestyle räppiä teen kotona mutta en mihinkää battleihin oo osallistunu ja silleen.. Mut joo tuli ny sanottuu noiki.

    • :D:D:D:D:D

      Lol oon ysillä, mut oon ihan sulaa vahaa hoppareista :D (mut ne wannabe- gangstat kuuseen). Ja unoha se cäppi (:

    • tsäbäbäbäbä

      No en tiiä. Ite piän vaa T-paita ja kolitsit, tai huppari ja farkut. (ei mitkää löysät farkut) ja oon 15v

    • anti-wigger

      Räppihomot näyttää siltä, että niillä olisi paskat housuissa.

      Miksi housujen pitää roikkua polvissa ja miksi kalsarit vedetään kainaloihin, onko noilla joku salattu merkitys?

    • hoppari14v

      seksyy ku farkut melkee polvissa

    • lifemocker

      "eikö ne löydä oikeen kokosia vaatteita"

    • EttäFuckU

      Ite olen täysin hiphoppari enkä paskaakaan välitä mitä tommone lifemocker ajattelee.

    • Pasin pipi

      Onha se hienoa että näyttävät mitä kuuntelevat eli paskalta?

    • Vaitulikopasillepipi

      Pasin pipi kuunteletko itse musiikkia? tuollahan perusteella kun kerrot että kuuntelet musiikkia samalla näytät mitä kuuntelet näytätkö silloin paskalta? eli jos sanoo että kuuntelee vaikka iskelmää samalla näyttää oaskalta?

    • Anonyymi

      Olisi hyvää cheek eli jare tiihoseksi huppari päälle lökä.housut jalkaan liipis päähän olisi huippu suosituin räppäri 2021 cheekinä kun asun Haukiputaalla aion harrastaa räppiä seuraava lapsuuden.ystävän synttäreillä helmikuussa tä on sille yllätys olisi ihana

      • Anonyymi

        nyt meni ohi ja kovaa


    • Anonyymi

      Näyttää siltä että olet







      Wanna be road man




      ……








      Ei hyvä

    • Anonyymi

      Kyllähän jos moista näkee niin rispektit pitää antaa, näkee sen verran harvoin tyylin edustajia. Itellä tosiaan esimerkiks tänään päällä 4XL huppari, 5XL t-paita, koon 42 farkut, lätsä ja bandana. Aika semmonen perustyyli mulla ja rentoahan se on. Ennen pidin aika usein duragia siinä lätsän alla että saa kunnon jenkkilookin mut nykyään en juuri käytä. Ja tietysti kun tän kokoluokan vaatteet on niin housuthan on tosi alhaalla, aikalailla puolivälissä polvia ja persettä. Ennen oli aika normaali tyyli, nykyään kyllä saa katseita kadulla. Se on itseasiassa aika huvittavaa kun monet oikeasti ihmettelee miten saan housut pidettyä niin alhaalla että kävely onnistuu suht normaalisti eikä ne tipu jalasta. Huomaa siitä kyl et tovi on noista ajoista mennyt kun tää oli vielä muotia.

    • Anonyymi

      Mitä tyyliä ne sitten on, ne poikien korut?
      Saattaa olla kivelliset korvikset ja kaulakoru.

    • Anonyymi

      Entä helmet?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe