Rumpupiiri alkaa

Velhos.s

Shamanistiseen käytäntöön perustuva rumpupiiri aloittaa toimintansa Turussa, näillä näkymin torstaisin.

Monotonisen rummutuksen kuunteleminen silmät kiinni rentoutuneessa tilassa aiheuttaa mielen vaipumisen alfatilaan, tai jopa sen alle unitilaan tietoisuuden silti säilyessä. Eli ihminen tekee tiedostettua unimatkaa omaan alitajuntaansa, ja jopa sen taakse. Matkat eivät ole pelkkää viihdettä itselle, vaan mielen alisesta haetaan ja saadaan tietoja ja vastauksia arkielämän kysymyksiin ja ongelmiin.

Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä os: [email protected]

2

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joskus asuttu sielläkin ja tehty myös hyvin mielenkiintoisia rumpumatkoja. Aloin opiskella näitä juttuja jo 80-luvulla. Nyt elellään eläkeläisen elämää täällä Suomen toisessa laidassa. Onkohan joskus tavattu? Tämäkin juhannus meni melkein huomaamatta jahkaillen ja haahuillen, vaikka tuossa muutaman km päässä on järjestetty 2 hyvää kokousta...
      Selailin vähän noita pakanallisia sivuja sekä Suomesta että Virosta ja nyt ikäänkuin ravistelen itseäni hereille, että olisi taas aika elvyttää yhteyksiä vanhoihin kamuihin.
      Jos epäilet näillä tiedoilla tunnistavasi minut, tai sitten olen sinulle ihan uusi naamari, niin heitäpä joka tapauksessa jotain signaalia tännepäin, siten että vaihdat minun nimimerkkini omasi tilalle tuohon samaan osoitteeseen :)

• Velhoss

Olemme toki tavanneet, vuosi sitten Somerolla! Rumpua hakattiin ja kentällä tehtiin seremoniat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe