Shamanistiseen käytäntöön perustuva rumpupiiri aloittaa toimintansa Turussa, näillä näkymin torstaisin.
Monotonisen rummutuksen kuunteleminen silmät kiinni rentoutuneessa tilassa aiheuttaa mielen vaipumisen alfatilaan, tai jopa sen alle unitilaan tietoisuuden silti säilyessä. Eli ihminen tekee tiedostettua unimatkaa omaan alitajuntaansa, ja jopa sen taakse. Matkat eivät ole pelkkää viihdettä itselle, vaan mielen alisesta haetaan ja saadaan tietoja ja vastauksia arkielämän kysymyksiin ja ongelmiin.
Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä os: [email protected]
Rumpupiiri alkaa
2
1324
Vastaukset
On joskus asuttu sielläkin ja tehty myös hyvin mielenkiintoisia rumpumatkoja. Aloin opiskella näitä juttuja jo 80-luvulla. Nyt elellään eläkeläisen elämää täällä Suomen toisessa laidassa. Onkohan joskus tavattu? Tämäkin juhannus meni melkein huomaamatta jahkaillen ja haahuillen, vaikka tuossa muutaman km päässä on järjestetty 2 hyvää kokousta...
Selailin vähän noita pakanallisia sivuja sekä Suomesta että Virosta ja nyt ikäänkuin ravistelen itseäni hereille, että olisi taas aika elvyttää yhteyksiä vanhoihin kamuihin.
Jos epäilet näillä tiedoilla tunnistavasi minut, tai sitten olen sinulle ihan uusi naamari, niin heitäpä joka tapauksessa jotain signaalia tännepäin, siten että vaihdat minun nimimerkkini omasi tilalle tuohon samaan osoitteeseen :)- Velhoss
Olemme toki tavanneet, vuosi sitten Somerolla! Rumpua hakattiin ja kentällä tehtiin seremoniat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735