Rumpupiiri alkaa

Velhos.s

Shamanistiseen käytäntöön perustuva rumpupiiri aloittaa toimintansa Turussa, näillä näkymin torstaisin.

Monotonisen rummutuksen kuunteleminen silmät kiinni rentoutuneessa tilassa aiheuttaa mielen vaipumisen alfatilaan, tai jopa sen alle unitilaan tietoisuuden silti säilyessä. Eli ihminen tekee tiedostettua unimatkaa omaan alitajuntaansa, ja jopa sen taakse. Matkat eivät ole pelkkää viihdettä itselle, vaan mielen alisesta haetaan ja saadaan tietoja ja vastauksia arkielämän kysymyksiin ja ongelmiin.

Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä os: [email protected]

2

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joskus asuttu sielläkin ja tehty myös hyvin mielenkiintoisia rumpumatkoja. Aloin opiskella näitä juttuja jo 80-luvulla. Nyt elellään eläkeläisen elämää täällä Suomen toisessa laidassa. Onkohan joskus tavattu? Tämäkin juhannus meni melkein huomaamatta jahkaillen ja haahuillen, vaikka tuossa muutaman km päässä on järjestetty 2 hyvää kokousta...
      Selailin vähän noita pakanallisia sivuja sekä Suomesta että Virosta ja nyt ikäänkuin ravistelen itseäni hereille, että olisi taas aika elvyttää yhteyksiä vanhoihin kamuihin.
      Jos epäilet näillä tiedoilla tunnistavasi minut, tai sitten olen sinulle ihan uusi naamari, niin heitäpä joka tapauksessa jotain signaalia tännepäin, siten että vaihdat minun nimimerkkini omasi tilalle tuohon samaan osoitteeseen :)

• Velhoss

Olemme toki tavanneet, vuosi sitten Somerolla! Rumpua hakattiin ja kentällä tehtiin seremoniat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38