torjuttujen lista!

janskuuu

Kysyisin yhtä asiaa,jos joku voisi auttaa...

ELi on nyt muuutaman kerran tullu kun olen kirjautunut meseen,että siihen tulee hirveen pitkä lista jotka ovat luultavasti lisänneet minut heidän meseensä.Mutta olen torjunut niitä etteivät he voisi olla yhteydessä minuun,mutta silti se sama lista tulee jatkuvasti vaikka kuinka torjunne heidät...Mistä se johtuu?

Olisin todella kiitollinen jos joku auttaisi minua! :)

4

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mic_co

Moi!

Auttasko vaikka nimien poisto, tai hmmmm silloin et kyllä itse voi ekana poistaa niitä kyseisiä nimiä jos ne ovat sut ekana lisänneet. Niitten pitäs eka poistaa sut ja sitten vasta voit sinä poistella niitä mutta kokeile torju ja poista myös.

• lista

Mikä ihmeen lista...toki mesessä näkyy niiden tunnukset, jotka ITSE olet aikoinaan hyväksynyt. Osoitetta ei kannata jaella julkisesti, kuten jotkut täälläkin tekevät. Saa toki kavereita, mutta iät voivat olla 0 - 120 vee...Klikkaa sitä poistettavaa yhteystietoosoitetta hiiren oikeanpuoleisella painikkeella > klikkaa POISTA YHTEYSTIETO JA laita rasti molempiin kohtiin!!!!! Ainakaan he eivät ota enää sinuun tuolla tunnuksella yhteyttä etkä sinä heihin.

• janskuu__

Vaikki poistaisin ne ja laittaisin rastin molempiin kohtiin..okei ne lähtee,mutta kun avaan mesen uudestaan,niin ne kaikki jotka oon joskus poistanu,nii tulee uudestaan,että jos hyväksyn ne .ja niitä on suunnilleen n.80 eri ihmistä..en tiiä mistä toi johtuu. vaikka poistaisin ne,ne tulevat uudelleen takasi.

Toivottavasti joku osaisi auttaa minua,
        Kiitos tähän menneille vastanneille! :)

• et hyväksy
        janskuu__ kirjoitti:

Vaikki poistaisin ne ja laittaisin rastin molempiin kohtiin..okei ne lähtee,mutta kun avaan mesen uudestaan,niin ne kaikki jotka oon joskus poistanu,nii tulee uudestaan,että jos hyväksyn ne .ja niitä on suunnilleen n.80 eri ihmistä..en tiiä mistä toi johtuu. vaikka poistaisin ne,ne tulevat uudelleen takasi.

Toivottavasti joku osaisi auttaa minua,
        Kiitos tähän menneille vastanneille! :)

Tuossa on ongelma, et saa hyväksyä ei-toivottuja. Poistat yhteystiedoista ja estät kaiken, myös postin lähettämisen. Varmasti pysyy poissa.

Vaihtoehto 2: ota itsellesi uusi tunnus, jonka jaat vain kavereille. Jätä vanha osoite elämään omaa elämäänsä, sulkeutuu aikoinaan kun sitä ei enää käytetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe