Ko. firma kehuu olevansa pohjoismaiden suurin konsulttitalo. Onko kellään kokemuksia?
Toimiiko rahaliikenne?
Mitäs asiakkaita näillä on?
eWork - mitä mieltä olette?
5
4393
Vastaukset
- kokemusta on
Se ei ole konsulttitalo vaan konsultteja välittävä talo.
Se ei välitä yksityisiä henkilöitä vaan ainoastaan freelancereita tai toisen yrityksen työntekijöitä.
Työnantajayritys ja työntekijän yritys tekevät kaikki sopimukset. eWork vain ohjaa tekijät niitä tarvitsevien luokse ja ottaa sitten laskutuksesta 10-15%.
eWork laskuttaa työnantajaa ja maksaa tekijälle mutta ristiriitatilanteissa neuvotteluvastuu on yrtysten välillä. Tekijällä pitää myös olla puolen MEuron:n vastuuvakuutus, joka maksaa ehkä satasen/vuosi. eWork ei kanna huolta mistään muusta kuin provision keräämisestä.
Karenssi kestää kuitenkin vain toimeksiannon ajan ts. työntekijä ja asiakas voivat ensimmäisen projektin jälkeen vapaasti jatkaa ilman ewrokin mukanaoloa.- vvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Jatkotoimeksiannot menee kyllä aina eworkin kautta.. Eli toisinsanoen nämä tekee todella hyvin paalua toiminallaan.. Eikä käytännössä mitään riskiä!
------------
Karenssi kestää kuitenkin vain toimeksiannon ajan ts. työntekijä ja asiakas voivat ensimmäisen projektin jälkeen vapaasti jatkaa ilman ewrokin mukanaoloa. - kokemusta on
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:
Jatkotoimeksiannot menee kyllä aina eworkin kautta.. Eli toisinsanoen nämä tekee todella hyvin paalua toiminallaan.. Eikä käytännössä mitään riskiä!
------------
Karenssi kestää kuitenkin vain toimeksiannon ajan ts. työntekijä ja asiakas voivat ensimmäisen projektin jälkeen vapaasti jatkaa ilman ewrokin mukanaoloa.Olen itse eWorkin välittämä konsultti ja olen tehnyt toisen homman asiakkaan kanssa ilman eWorkia.
Sopimuksessa estetään saman toimeksiannon jatkaminen, mutta sen virallisesti päätyttyä voi vapaasti tehdä suoran sopimuksen.
He vain totesivat etteivät voi enää minua ko asiakkaalle myydä koska mulle on syntynyt suora suhde.
- PekkaLL
Luin working tarjoaman sopimusehdotuksen ja -ehdot. Ei ollut tarvetta lähteä edes neuvottelemaan. Ehdot käytännössä tuovat 65 pv lisää maksuaikaa laskuihin, ja ework voi jättää laskun maksamatta, jos heidän asiakkaansa ei maksa laskua.
Ehdot määrittävät työntekopaikan ja -ajan, mikä ei yrittäjän kannalta ole oikein. Työaika lisäksi rajattu 7,5 h/arkip. ja heidän asiakkaansa työaikajärjestelyihin. Yrittämisen määritelmä hämärtyy.
Tyypillinen välistävetäjä, jonka ainoa tehtävä on tuottaa maksimaalista voittoa ruotsalaiselle omistajalleen. - Anonyymi
Ei missään nimessä. Jos keikka menee hyvin, niin vetävät vaan hyvän siivun päältä, mutta mikäli mitään alkaa yskimään, niin olet konsulttina aivan omillasi. Ovat 100% asiakkaan puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990