Metsässä

Oikeasti saanut ;)

Olin jo jonkin aikaa katsellut yhtä hyvännäköistä miestä, katseemme olivat kohdanneetkin ja minä riisuin häntä silmilläni. Hän oli lihaksikas ja tumma, tosi seksikäs. Yhtenä päivänä sitten menin juttelemaan hänelle, ja hän katsoi minua hieman hermostuneena, niin kuin mies katsoo kaunista haluttavaa naista... Sain hänet treffeille ja oli selvää, että molempia halutti. Kun hän kosketti käsiäni, tunsin miten klitorikseni alkoi turvota ja valuin kosteutta niin että pelkäsin tuolille jäävän märän läiskän. Hän siirtyi pikku hiljaa viereeni ja lopulta suuteli minua ja hyväili vartaloani. Näin hänen housuissaan pullottavan ja aloin käydä tosi kuumana. Siirryimme kahvilasta kävelylle, mies piti kättään pakaroillani ja minun oli himoltani vaikea kävellä. Minulla oli ohuet rintaliivit ja ohut pusero, joten kovettuneet nännini näkyivät varsin selvästi läpi. Huomasin miehen katseen usein eksyvän rinnoilleni.

Pääsimme vihdoin syrjäisemmälle metsäpolulle emmekä enää hillinneet itseämme. Mies huohotti haluavansa minua ja alkoi rajuin ottein suudella ja hyväillä minua. Olin litimärkä. En välittänyt vaikka joku olisi nähnyt. Itse asiassa toivoin jonkun näkevän... Toivoin että joku olisi katsellut himosta hulluna ja vetänyt käteensä, kateellisena kun ei saa koskea ihanaa vartaloani ja työntyä sisääni.

Päälleni jäi pusero ylös vedettynä kun laskeuduin maahan selälleni ja mies tuli päälleni. Hänen iso kalunsa sojotti kohti taivasta sykkien, halusin sen äkkiä... Hän nosti jalkani ylös ja työntyi nautinnosta ähkäisten rajusti sisääni. Voihkaisin tuskasta, hänen kalunsa oli kivikova ja työntyi syvälle pohjaan asti. Silti nautin jokaisesta kiivaasta työnnöstä. Huohotin rajusta panemisesta ja mies hymyili "kärsimykselleni". Välillä hän puristeli himosta turvonneita rintojani ja kovia nännejäni, aloin voihkia nautinnosta. Mies urahti ja sulki silmänsä, hän laukesi nopeasti, hänen himonsa oli niin kova, mutta tämä ei jää tähän kertaan....

8

13788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varattu, ja kauniin sporttinen uranainen. Täynnä halua ja kiimaa.., ja tänäänkin Me naidaan toisemme orgasmeihin! Nautit, miten ihanan rajusti otan Sut lenkkipolkumme lähellä.

• Anonyymi

Osui ja upposi itse palsta kyylärin hermoon

• Anonyymi

Kivat treffit!

• Anonyymi

Halukas ja pikkutuhma Nainen on parasta...

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Lähtisin treffeille noin pirteän naisen kanssa...

• Anonyymi

Vaan kukaan ei lähde sun kanssa

• Anonyymi

Olet varattu nainen, tunget valkean kauluspaitasi helmaa haameesi sisälle. Siistit myös äskeisessä pikapanossa levähtänyttä nutturaasi, hymyilet ihanan saaneena. Sanot aloittavasi lumien sulettua taas aktiivisen lenkkeilyn. Sun ei tarvitse kertoa Mulle yhtään enempää. Aivan kuten viime kesänäkin, toivot tuhmana että käyn naimassa Sua lenkkipolkujesi läheisyydessä :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe