Mokkula 384 Skype?

hemuli5

Onko kellään käyttökokemuksia Skype-puheluista ilman kameraa 384k nopeuksisella mokkulaliitymällä? Ja voikohan näiden langattomien nettiliitymien nopeutta muuttaa kesken 24kk sopimuksen?

4

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

      on soitettu, ja puhuminen kyllä onnistuu joten kuten mutta kameraa ei saa olla kummallakaan.Luultavasti saa nostaa nopeutta, mutta siitä alkaa uusi 24 kk ??

      • 512

        just kävin itse hakemassa 512 mokkulan ja siitä pystyy vapaasti muuttamaan nopeutta


      • veloituksetta
        512 kirjoitti:

        just kävin itse hakemassa 512 mokkulan ja siitä pystyy vapaasti muuttamaan nopeutta

        Todellakin Mokkulan nopeutta voi nostaa tai halutessaan laskea milloin vain ilman mitään ylimääräisiä maksuja.

        Itse laskin nopeuden 1M:sta 384:ään, kun huomasin että pärjään puoleen hintaan aivan yhtä hyvin. Ei paha hinta kuussa surffailla - OPISKELIJAN. :) ja muzaakin tulee imutettua aika paljon..

        Nyt yritän päästä Skypen saloihin sisään. Eli jos jotain kamera-kuvaa haluan, taitaa jäädä se käyttämättä. Tähän asti olen pärjännyt ilmankin, eikä tunnu missään.


      • hylkäisin idean...

        Vastataan vanhaan keskusteluun: kyllä se ihan läpi menee, joskus kuvallakin mutta silloin äänen laatu kärsii ja kuvat voi pysähdellä tai oikutella muuten. Itse tein niin että ostin USB-jatkojohdon ja pistin mokkulan ikkunasta ulos. Sillä sain itse toimimaan paremmin. Mutta ongelmaksi muodostui se että talvella se oli epämukava tapa kohdella sähkölaitteita ja toiseksi tuulisella säällä joko toimi 5 minuuttia mainiosti ja sitten seuraavat 10 minuuttia ei lainkaan. Eli säät vaikuttavat mokkulaan hyvin paljon, muuten se on ihan toimiva laite ja asiallinen kesämökillekin hankkia lomakaudeksi. Mutta kotona kyllä käyttäisin ennemmin kunnon langallista laajakaistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe