7,62x53R

metsastaja89

mikähän olis sellanen patruuna kyseiselle kaliiperille että voi eres ajatella ampuvansa teeriä/metsoja?meinaan että siitä linnusta jäis sitte vielä syömistäki ampumisen jälkiin...kiitos vastauksista jo etukäteen.

9

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luoti

jos omistat lataus puristimen nää on ainakin hyvät luodit lapuan 9,7 gr fmjbt täys vaippa ja lapuan 10 gr silver jacet sgenar,jos mahdollista ja lataus kiinnostaa parhaimmat ja tarkimmat saa kun lataa itse patruunat,nim. joka ladannut patruunat itse jo 30 vuotta.nää luodit ei riko vaan tulee nätti ja pieni reikä ja lintu löytyy puun juurelta.

• Lataa itse

Niin tehdaslatauksista Sakon 8g Range toimii kuin tauti,ainakin minun 7,62X53R kiväärissä.

• laikaman

Ei sotareikä revi. Kaikki täysvaippaiset ovat käypäsiä ja tekevät yleensä luodin kokoisen reiän. Sakolaista 8-grammaista olen käyttänyt. Liika nopeus tuo ongelmia. Muutama ikävä kokemus tuli 6 grammaiselle sakolaiselle pyöreäpäiselle tehdaslatauksellä, jossa vauhtia oli muistaakseni yli 900. Tämä oli kaliiberissa 30-30 win, jossa sama väljyys.

• ampuja

Tarkkamies ampuu päähän ei väliä minkälainen
        kuti on piipussa....

• Olevinasi
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

Hyväkin koomikko?

• Ja juoksevaa hirveä
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

ammut varmaan silmään 300m päästä vapaalta kädeltä! Ja teerit tippuu lennosta kiväärillä...

• ooooooo

osta sakon range 8g luoti.ite käytän samaa.

• oon.

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

• jynky
        oon. kirjoitti:

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

lapuan 8g trainer hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2047
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1172
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      993
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      908
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe