7,62x53R

metsastaja89

mikähän olis sellanen patruuna kyseiselle kaliiperille että voi eres ajatella ampuvansa teeriä/metsoja?meinaan että siitä linnusta jäis sitte vielä syömistäki ampumisen jälkiin...kiitos vastauksista jo etukäteen.

9

1973

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luoti

jos omistat lataus puristimen nää on ainakin hyvät luodit lapuan 9,7 gr fmjbt täys vaippa ja lapuan 10 gr silver jacet sgenar,jos mahdollista ja lataus kiinnostaa parhaimmat ja tarkimmat saa kun lataa itse patruunat,nim. joka ladannut patruunat itse jo 30 vuotta.nää luodit ei riko vaan tulee nätti ja pieni reikä ja lintu löytyy puun juurelta.

• Lataa itse

Niin tehdaslatauksista Sakon 8g Range toimii kuin tauti,ainakin minun 7,62X53R kiväärissä.

• laikaman

Ei sotareikä revi. Kaikki täysvaippaiset ovat käypäsiä ja tekevät yleensä luodin kokoisen reiän. Sakolaista 8-grammaista olen käyttänyt. Liika nopeus tuo ongelmia. Muutama ikävä kokemus tuli 6 grammaiselle sakolaiselle pyöreäpäiselle tehdaslatauksellä, jossa vauhtia oli muistaakseni yli 900. Tämä oli kaliiberissa 30-30 win, jossa sama väljyys.

• ampuja

Tarkkamies ampuu päähän ei väliä minkälainen
        kuti on piipussa....

• Olevinasi
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

Hyväkin koomikko?

• Ja juoksevaa hirveä
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

ammut varmaan silmään 300m päästä vapaalta kädeltä! Ja teerit tippuu lennosta kiväärillä...

• ooooooo

osta sakon range 8g luoti.ite käytän samaa.

• oon.

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

• jynky
        oon. kirjoitti:

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

lapuan 8g trainer hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      347
      1317
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      773
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      57
      762
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      735
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      675
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      651
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      62
      637
    8. 47
      634
    9. 57
      628
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      46
      586