7,62x53R

metsastaja89

mikähän olis sellanen patruuna kyseiselle kaliiperille että voi eres ajatella ampuvansa teeriä/metsoja?meinaan että siitä linnusta jäis sitte vielä syömistäki ampumisen jälkiin...kiitos vastauksista jo etukäteen.

9

1979

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luoti

jos omistat lataus puristimen nää on ainakin hyvät luodit lapuan 9,7 gr fmjbt täys vaippa ja lapuan 10 gr silver jacet sgenar,jos mahdollista ja lataus kiinnostaa parhaimmat ja tarkimmat saa kun lataa itse patruunat,nim. joka ladannut patruunat itse jo 30 vuotta.nää luodit ei riko vaan tulee nätti ja pieni reikä ja lintu löytyy puun juurelta.

• Lataa itse

Niin tehdaslatauksista Sakon 8g Range toimii kuin tauti,ainakin minun 7,62X53R kiväärissä.

• laikaman

Ei sotareikä revi. Kaikki täysvaippaiset ovat käypäsiä ja tekevät yleensä luodin kokoisen reiän. Sakolaista 8-grammaista olen käyttänyt. Liika nopeus tuo ongelmia. Muutama ikävä kokemus tuli 6 grammaiselle sakolaiselle pyöreäpäiselle tehdaslatauksellä, jossa vauhtia oli muistaakseni yli 900. Tämä oli kaliiberissa 30-30 win, jossa sama väljyys.

• ampuja

Tarkkamies ampuu päähän ei väliä minkälainen
        kuti on piipussa....

• Olevinasi
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

Hyväkin koomikko?

• Ja juoksevaa hirveä
        ampuja kirjoitti:

kuti on piipussa....

ammut varmaan silmään 300m päästä vapaalta kädeltä! Ja teerit tippuu lennosta kiväärillä...

• ooooooo

osta sakon range 8g luoti.ite käytän samaa.

• oon.

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

• jynky
        oon. kirjoitti:

tottunu ampumaan teeriä ritsalla vasempaan kivekseen,oli lennos tai paikoollansa.putoo varmasti!eikä tuu mitää jälkiä/reikiä lihaan,ei löyry haulia eikä mitää!ajatelkaa!

lapuan 8g trainer hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1460
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      92
      1116
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      790
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      696
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      686
    7. 45
      661
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      641
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      604
    Aihe