STONDIS! APUA!

kulliboy

Auttakaa! Olen siis 13v poika. Aina kun meen muiden jätkien kans uimaan, niin suihkussa alkaa seisoon. Sitä on vaikee peitellä, ( mulla n. 13 - 14cm, muilla n. 9cm ). Samoin pisuaarilla. Kaikkein pahin on se, kun stondis jatkuu yleisellä allaspuolella, kun tytöt (joiden kanssa olemme siis tulleet uimaan) näkevät sen. Osa kattoo sitä ihmeellisenä, osa hihittelee. Joo te sanotte vain että "joo se on hyvä juttu, mene uinnin jälkeen pikapanolle" mutta ei. Ottakaa tämä vakavasti! Please!

20

5301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäosaanauttaa

      tai sit laita kylmä vesi päälle.

      Ajan kanssa sitä erektiota ei enää tule kuvailemissasi tilanteissa.

      • 13v.

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..


      • kulliboy
        13v. kirjoitti:

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..

        No kiitos vaan. Olen kyllä joka ikisessä suihkussa siitä ylpeä. Ja kyllä ne useimpien tyttöjen katseet palkitsevat... ;)


      • Anonyymi
        13v. kirjoitti:

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm

        onks toi löysän vai kovana? oon ite 13v. kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm

        Sä et varmaan ollu edes syntyny kun toi viesti kirjotettiin


    • kulliboy

      Mutta onko kenelläkään muulla stondannut uimahallissa tyttöjen nähden? Meinaan ne katseet... GRRR!

    • heheh

      luulempa että ne tytöt tietää, että jätkillä tapahtuu tota murrosiässä... tai sit ne on imarreltuja ku luulee et stondis alkaa niitä kattelemal

      • täsäkää

        mitää. oot homo (:


    • jätkä92

      mulki sama onkkelma. oon 16 ja penis iso 18 cm.. saunas ärsyttävää ku on niin kuuma ja rupee seisoo sika helposti.. usein se rupee tahtomatta seisoo ku näkee muitten kateelliset ilmeet(mul monesti paljon isompi ku viereisel)..oon kuiteski pystyny hillitsee tilannetta ajattelemalla ikäviä asioita uhkaavassa tilanteessa, jolloin penis kutistuu.. vois auttaa ehkä suaki..

      • rer444444

        mee vessaa vetää kätee tai sitte: homo mikä homo


      • jätkä92
        rer444444 kirjoitti:

        mee vessaa vetää kätee tai sitte: homo mikä homo

        puhutsä mulle? taidat olla vaan kateellinen koska omaat sellasen mikromunan..


      • vitun pellet:D
        jätkä92 kirjoitti:

        puhutsä mulle? taidat olla vaan kateellinen koska omaat sellasen mikromunan..

        vitun pellet


    • dont worry

      mulla on myös ihan sama ongelma mulla on myös noin 14 1/2 cm muna ;) tytöt aina vain kattoivat innoissaan. mä oon 13v

    • Neuvo

      Mua auttaa se jos alkaa seistä, kokeile: nipistä ittees ja laske vaikka jotain vaikeeta kertolaskua. Auttaa aika paljon. Jos uimahallissa seisoo, hyppää veteen ja ui. Sillon ne ei nää nii hyvin että sulla seisoo. Muutenkin tytöt on kiinnostunu peniksistä. Mutta ymmärrän kuinka noloa se on.

    • 11.6.2008

      11.6.2008

    • piliboy

      Varmin seisokkiehkäisy ! Esim.uimahallin saunassa:Etsi lauteiden terävä kulma ja aseta molosi sen päälle ...lyö rystysilla voimakkaasti sitä piliäsi muutaman kerran.....En oo varma,mutta luulisin,että auttaa -hetkeksi !!!!

    • Anonyymi

      Ei stondista tarvi nolostella. Anna seisoa vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe