STONDIS! APUA!

kulliboy

Auttakaa! Olen siis 13v poika. Aina kun meen muiden jätkien kans uimaan, niin suihkussa alkaa seisoon. Sitä on vaikee peitellä, ( mulla n. 13 - 14cm, muilla n. 9cm ). Samoin pisuaarilla. Kaikkein pahin on se, kun stondis jatkuu yleisellä allaspuolella, kun tytöt (joiden kanssa olemme siis tulleet uimaan) näkevät sen. Osa kattoo sitä ihmeellisenä, osa hihittelee. Joo te sanotte vain että "joo se on hyvä juttu, mene uinnin jälkeen pikapanolle" mutta ei. Ottakaa tämä vakavasti! Please!

22

6510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäosaanauttaa

      tai sit laita kylmä vesi päälle.

      Ajan kanssa sitä erektiota ei enää tule kuvailemissasi tilanteissa.

      • 13v.

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..


      • kulliboy
        13v. kirjoitti:

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..

        No kiitos vaan. Olen kyllä joka ikisessä suihkussa siitä ylpeä. Ja kyllä ne useimpien tyttöjen katseet palkitsevat... ;)


      • Anonyymi
        13v. kirjoitti:

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm

        onks toi löysän vai kovana? oon ite 13v. kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ja itte 12 ja 9,5cm

        Sä et varmaan ollu edes syntyny kun toi viesti kirjotettiin


      • Anonyymi
        13v. kirjoitti:

        joo oon kanssa 13v. mullakin alkaa tosi helposti seisoo. aina pelin jälkeen ku mennään suihkuun, nii on vaikee pidätellä ettei pippeli jäykisty.
        vaikka kyllä se muillakin näkyy et alkaa stondaa.

        sulla on tosi pitkä vaikka oot 13v. mulla on kovana 9cm..

        Oho. Mulla oli. Myös 13v 14cm. Nyt olen 37v bi mies. Kik on: 32vMies32
        Jos kiinnostaa jutella niistä nuoruus muistoja?


    • kulliboy

      Mutta onko kenelläkään muulla stondannut uimahallissa tyttöjen nähden? Meinaan ne katseet... GRRR!

    • heheh

      luulempa että ne tytöt tietää, että jätkillä tapahtuu tota murrosiässä... tai sit ne on imarreltuja ku luulee et stondis alkaa niitä kattelemal

      • täsäkää

        mitää. oot homo (:


    • jätkä92

      mulki sama onkkelma. oon 16 ja penis iso 18 cm.. saunas ärsyttävää ku on niin kuuma ja rupee seisoo sika helposti.. usein se rupee tahtomatta seisoo ku näkee muitten kateelliset ilmeet(mul monesti paljon isompi ku viereisel)..oon kuiteski pystyny hillitsee tilannetta ajattelemalla ikäviä asioita uhkaavassa tilanteessa, jolloin penis kutistuu.. vois auttaa ehkä suaki..

      • rer444444

        mee vessaa vetää kätee tai sitte: homo mikä homo


      • jätkä92
        rer444444 kirjoitti:

        mee vessaa vetää kätee tai sitte: homo mikä homo

        puhutsä mulle? taidat olla vaan kateellinen koska omaat sellasen mikromunan..


      • vitun pellet:D
        jätkä92 kirjoitti:

        puhutsä mulle? taidat olla vaan kateellinen koska omaat sellasen mikromunan..

        vitun pellet


    • dont worry

      mulla on myös ihan sama ongelma mulla on myös noin 14 1/2 cm muna ;) tytöt aina vain kattoivat innoissaan. mä oon 13v

    • Neuvo

      Mua auttaa se jos alkaa seistä, kokeile: nipistä ittees ja laske vaikka jotain vaikeeta kertolaskua. Auttaa aika paljon. Jos uimahallissa seisoo, hyppää veteen ja ui. Sillon ne ei nää nii hyvin että sulla seisoo. Muutenkin tytöt on kiinnostunu peniksistä. Mutta ymmärrän kuinka noloa se on.

    • 11.6.2008

      11.6.2008

    • piliboy

      Varmin seisokkiehkäisy ! Esim.uimahallin saunassa:Etsi lauteiden terävä kulma ja aseta molosi sen päälle ...lyö rystysilla voimakkaasti sitä piliäsi muutaman kerran.....En oo varma,mutta luulisin,että auttaa -hetkeksi !!!!

    • Anonyymi

      Ei stondista tarvi nolostella. Anna seisoa vaan.

      • Anonyymi

        Oho. Mulla oli. Myös 12v poikana seisoi 14cm ja en kyllä pitänyt sitä. Nyt olen 37v bi mies. Kik on: 32vMies32
        Jos kiinnostaa jutella niistä nuoruus muistoja?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe