Eli niin, onko bokserikasvattajissa sellaisia, jotka suosivat vähemmän ruttuista ja roikkuvasilmäistä bokserityyppiä?
Tämä nyt todennäköisesti kirvoittaa kommentteja: "Miksi haluat bokserin, jos rotumääritelmän mukainen ei kelpaa?" mutta kysynpä kuitenkin.
Bokseri olisi luonteen, ja osittain ulkonäönkin puolesta ihan täydellinen pakkaus, vähän vaan vierastan jotenkin yltiöruttuista naamaa.
Onko bokserikasvattajissa vähempien ruttujen kannattajia?
6
1303
Vastaukset
- yks vaan
ainakin jenkeissä on pidempi "nokkaisia" eli vähemmän ruttuisia boksereita. luulen että nämä yleisimmät ruttunaamat täällä mantereella ovat niin sanottuja "GERMAN BOXERS"...
- Lebba
Mutta "jenkkimallin" kasvattajia ei taida sitten olla Suomessa?
MUTKUMÄHALUUN ei taida olla vielä riittävä syy, jotta viitsisi lähteä tuomaan muualta ihannebokseriaan.. - ruttuusta
Lebba kirjoitti:
Mutta "jenkkimallin" kasvattajia ei taida sitten olla Suomessa?
MUTKUMÄHALUUN ei taida olla vielä riittävä syy, jotta viitsisi lähteä tuomaan muualta ihannebokseriaan..naamaa oppii rakastamaan heti ensipäivästä lähtien.
Toisaalta jos ei sellaisesta tykkää nii kannattaa miettiä jotain toista rotua.
- Nälkämaan Manu
Ei ole erityisen ruttuinen. Ja silmät ei ainakaan roiku. Mutta emmepä osnneet kiinnittää moisiin asioihin huomiota pentua hankkiessa, Vaan tärkeintä oli kasvattajan omistautuminen rodulle, kasvattaa boksuja suurella sydämellä. Ja taatusti tekee parhaansa rodun eteen.
Ja saimme mitä hienoimman perheen jäsenen seuraksemme, toivottavasti pitkäksi pitkäksi aikaa.
Kiitos kasvattajalle!- boksu
on lähtöisin, keneltä kasvattajalta?
kiinnostaa tietää sen takia, että olen itse hankkimassa boksua piakkoin. - Nälkämaan Manu
boksu kirjoitti:
on lähtöisin, keneltä kasvattajalta?
kiinnostaa tietää sen takia, että olen itse hankkimassa boksua piakkoin.Jos sinun on mahdollista laittaa sp osoitteesi niin kerron kasvattajan mieluiten siten. En mainosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793