minusta tuntuu että minuun kohdistettu lemmenloitsu :(

turhauttavaa!

En juurikaan pitänyt eräästä pojasta (tiedän erään seikan kautta että hän saattaa harjoittaa magiaa), mutta eräänä päivänä tunsin suunnatonta vetovoimaa häneen ja tunnen edelleen. Tämä poika on paska minulle ja en pidä hänestä yhtään, mutta silti olen korviani myöten ihastunut. Yritän päästä siitä tunteesta irti, mutten pääse. Poika on mielessäni 24/7. Nään hänestä usein unta ja ensimmäisenä kun aamulla herään saatan ajatella häntä. Haluan eroon tästä "kirouksesta" millaisen taian tekisin? Ja kaiken lisäksi vaikuttaa että hän on loitsinut minut vain omaksi ilokseen, sillä ei näytä olevan kovinkaan kiinnostunut minusta..

69

19723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noidan Tytär

      ole sitä miltä näyttää. En usko että hän on tehnyt sellaista loitsua siitäkään huolimatta vaikka kuinka harjoittaisi magiaa ja siihen liittyviä juttuja. Jos kaveri on vähääkään fiksu, niin hän jättää tekemättä turhat taiat jos ei "aikuisten oikeasti" sinua halua.
      Itse en lähtisi lemmentaikoja tekemään, koska taialla saatu lempi ei houkuttele ja siinä voi olla omat varjopuolensa. En halua väkisin kenenkään rakkautta, enkä halua myöskään itse väkisin rakastaa. Rakkaus ei toimi väkisin. Mutta lemmenloitsulla voi kyllä saada aikaan kaikkea negatiivista. Jos toinen ei enää haluakaan häntä jolle lemmenloitsun teki, niin siitä toisesta (hänestä) voi tulla ikuinen riesa, jos vastataikaa ei tiedä, tai se epäonnistuu. Taikoja ei ole hyvä tehdä aina silloin kun siltä tuntuu, vaan on harkittava tarkoin onko se tehtävä taika välttämätön. Taiasta joutuu myös aina maksamaan, joskus kovankin hinnan - mikään ei ole ilmaista - eikä se aina tule taiantekijää miellyttämään. Itse olen oppirahani maksanut sen suhteen, mutta lemmentaikoja en ole koskaan itselleni tehnyt. Taialla saatu rakkaus ei tunnu siltä oikealta eikä lämmitä minua. Tuo taika on myös sellainen, että jos sen tekee ihan huvin vuoksi, ettei ole tosissaan, joutuu tekijä siitä vastuuseen.

      Suosittelen sinulle paljon yhdessäoloa tyttökavereittesi kanssa. Käy elokuvissa, kirjastossa, lainaa elokuvia, käy syömässä, lenkillä. Tee paljon asioita, jotka saavat tämän pojan mielestäsi pois. Voithan tutustua sellaiseen poikaan, joka kiinnostaa. Kun teet paljon asioita, et kerkeä aina ajattelemaan poikaa ja illalla olet rättiväsynyt ja nukut paremmin. Voit myös käydä punttisalilla - se auttaa vaikeina aikoina myös minua, kuten itse olen lukenut paljon kirjoja, jos jokin asia ei päästä otteestaan, esim. läheisen menetys jne.

      • hyvistä neuvoista

        olen itsekkin ajatellut samaa enkä tosiaankaan ole varma asiasta että hän on sählännyt magian kanssa tuolla tavalla, mutta on jotenkin vain niin tyhmää että hän on minulle pakkomielle vaikken pidä hänestä .Tämä henkilö on myös kerran pahoinpidellyt minut, mutta se ei haihduttanut tunnettani lainkaan.


      • en uso

        onko muka jotai taikaa olemassa?


      • Anonyymi

        Jos joku ihmisistä sanoo, että aloittaja on trollaaja, niin pikemmikin trollaaja on tämä henkilö, jonka mukaan lemmenloitsu ei toimi yrityksistä huolimatta, ja jonka kanssa tulee seurauksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ihmisistä sanoo, että aloittaja on trollaaja, niin pikemmikin trollaaja on tämä henkilö, jonka mukaan lemmenloitsu ei toimi yrityksistä huolimatta, ja jonka kanssa tulee seurauksia!

        LISÄYS!

        JOTEN HAISTA PASKA LEMMENLOITSUN VAROITTAMISESTA!


    • Hexex

      Magia ei taida olla sellainen ihmelääke millä saa kaiken haluamansa, asioilla on oltava realistiset toteutumisen mahdoollisuudet....magiallakin.

      Todennäköisempää on, että sinun tapauksessasi on vain kyse ns. sexuaalisesta viha-rakkaus-suhteesta. Olet itse ja aidosti ihastunut siihen poikaan, mutta vihaat häntä koska et saa rakkaudellesi vastakaikua.

      • nerokasta

        saattaa olla järkeä sinunkin analyysissasi.. täytyy ehkä yrittää jollain loitsulla saada itsensä unohtamaan ne tunteet kun se ei muuten taida onnistua


      • Mmee
        nerokasta kirjoitti:

        saattaa olla järkeä sinunkin analyysissasi.. täytyy ehkä yrittää jollain loitsulla saada itsensä unohtamaan ne tunteet kun se ei muuten taida onnistua

        Tuollaisessa tilanteessa olisi parasta käydä magian ammattilaisella, joka osaisi selvittää, onko poika tehnyt sinua kohtaan jotain maagisia toimenpiteitä ja poistaa ne sitten.


    • Devil_Clown

      Olen joskus aina halunnut kokeilla Magialla. Ne eivät tietenkään ole mikään hokkuspokkustemppuja. Olisi kiva jos harjoittelisin paljon Mustalla ja Valkoisella Magialla (hauskin olisi se lemmenloitsu ja Voodoo-nukke).

    • ...afas

      Sain päivän naurut tästä! siis mitä helvetin magiaa?!?! elättekö jossain roolipeli maailmassa :S kertokaapas vähän lisää noista taioista

      • sulla on väärä

        asenne, jotta me mitään sulle edes kerrottais.
        Ainakaan tollaselle elämäänsä pettyneelle katkeralle sosiaalirajoittuneelle ja moniongelmaiselle.


    • sinulle että

      rakastat sitten paskaa joten kypsy siihen.

      • elämäänsä

        pettynyt ja katkera ihminen, jolla on sisäisiä ristiriitoja ja ongelmia.


      • nimittäin sen

        että mitä jos kävisit parturissa?


      • tuo taisi
        nimittäin sen kirjoitti:

        että mitä jos kävisit parturissa?

        olla jotain paikallista huumoria joka ei ihan au


      • tarkoittaa
        elämäänsä kirjoitti:

        pettynyt ja katkera ihminen, jolla on sisäisiä ristiriitoja ja ongelmia.

        tuota viestiketjun aloittajaa?


      • tuota
        tarkoittaa kirjoitti:

        tuota viestiketjun aloittajaa?

        aloittajaa vaan paskasta puhujaa. eli viestini edellä olevaa viestia ketjussa.


      • vitsistä
        tuo taisi kirjoitti:

        olla jotain paikallista huumoria joka ei ihan au

        hyvinkin, tai kiusaamisesta. Ajattelin asiaa myöhemmin syvällisemmin. Miten asian tulkitseekaan, siinä on aina huvittavat puolensa.
        Viisaammalle juttu aukenee sen laajuudessaan.
        Ps. Sen ei tarvitse olla paikallista huumoria, jos se ei aukene.


      • luet hiukan
        tuota kirjoitti:

        aloittajaa vaan paskasta puhujaa. eli viestini edellä olevaa viestia ketjussa.

        hitaammin niin huomaat että viestiketjun aloittajakin puhui paskasta mutta jos sinulla on sitä päässäsi niin anna sen kompostoitua rauhassa josko sitten suustasi pääsisi jotain järkevää!


      • kuitenkin
        vitsistä kirjoitti:

        hyvinkin, tai kiusaamisesta. Ajattelin asiaa myöhemmin syvällisemmin. Miten asian tulkitseekaan, siinä on aina huvittavat puolensa.
        Viisaammalle juttu aukenee sen laajuudessaan.
        Ps. Sen ei tarvitse olla paikallista huumoria, jos se ei aukene.

        ole blondi? Heillähän taitaa viisaus olla suoraan verrannollinen hiusten vaaleuteen.
        ps. kannattaisiko sinun keskittyä siihen "syvälliseen" enemmän ja unohtaa se ajattelu?


      • jutun juurta
        kuitenkin kirjoitti:

        ole blondi? Heillähän taitaa viisaus olla suoraan verrannollinen hiusten vaaleuteen.
        ps. kannattaisiko sinun keskittyä siihen "syvälliseen" enemmän ja unohtaa se ajattelu?

        eli ei sulla hoksottimet pelaa. Ja tiedoksi blondi voi olla viisaampi kuin sinä. Ja... en ole blondi. Ei hiustenväri kerro älykkyyttä. Voi juku, jätkä olettaa että hiustenväri on älykkyyden määrään verrattavissa. No, olisihan se pitänyt tajuta, ettet mitään tajua, kun et tajunnut sitä parturijuttuakaan.

        Sulla on ongelma. Olet liian ahdasmielinen. Se rajoittaa ihmissuhteita muutenkin kuin täällä palstalla. Ole enemmän avarakatseisempi tai vaihda palstaa, niitähän täällä Suomi24:llä riittää.

        Ps. Käy parturissa. Myy ne siellä tupeitakin.


      • muuten tuo
        kuitenkin kirjoitti:

        ole blondi? Heillähän taitaa viisaus olla suoraan verrannollinen hiusten vaaleuteen.
        ps. kannattaisiko sinun keskittyä siihen "syvälliseen" enemmän ja unohtaa se ajattelu?

        alkuperäisen tekstin kirjoittaja, jos et sitä hoksannut. Otin vain kantaa.


    • hjnade

      Se on valitettavaa että on paskaan koukussa, sitä on kuin tikku pp...

      mutta jospa itse olet pp... ja siskosi on noita?

      se voi olla että vaihtanut loitsut ja nuolet tiäxsä semmoiseen jota jo muinaiset roomalaiset käyttivät: siinä lähtee monta sataa kilsaa vauhdilla iso pyöreä mustaksi maalattu kivi, eli se voi kolahtaa...

      sitten sitä tekee mieli hieroskella kovasti biljardisalin edustalla ja ties missä, muttei kuitenkaan kehtoo... edes pizzarellaan kärsää työntää...

    • nyt vähän

      keskittymistä. Mites jos keskittyisit yksitellen alhaalta ylöspäin kaikkiin seitsemään chakraan ja katkaisisit mielesäsi yhteyden tähän henkilöön.

      Eli aloitetaan: keskity ensin alimpaan punaiseen juurichakraan, katkaise yhteys, näe mielessäsi kuinka naru, ketju tai muu vastaava todella katkeaa.

      Sitten keskity seuraavaan alhaaltapäin eli oranssiin napachakraan, katkaise yhteys niin että napsahtaa.

      Keskity kolmanteen, keltaiseen solar plexus-chakraan ja katkaise yhteys.

      Keskity neljänteen, vihreään sydänchakraan ja katkaise yhteys.

      Keskity viidenteen, taivaansiniseen kurkkuchakraan ja katkaise yhteys.

      Keskity kuudenteen indigosinisenväriseen otsachakraan ja katkaise yhteys.

      Keskity seitsemänteen valkoiseen päälakichakraan ja katkaise yhteys.

      Voit käydä chakrat myös vielä selän puolelta läpi, ylintä ja alinta chakraa ei tarvitse toistaa, koska osoittavat ylös- ja vastaavasti alaspäin.

      Jos chakrat sinulle epäselviä tai uusia asioita goolgalaa sana chakrat. Ne ovat energeettisia voimakeskuksia.

      No niin, siirtykäämmä osioon kaksi:

      Nyt lisää jokaiseen katkenneeseen kohtaan joka chakraan, siis myös selkäpuolelle, paitsi peura- ja päälakichakra vain kerran tietysti, "avoimeen", siihen katkaistuun kohtaan sydän, jotta et saa mitään energiavuotoa. Siis sinne vain jokaiseen hellä suloinen sydän. Näe tämä mielessäsi. Näin olet rakkaudella suojattu.

      Sittten jos haluat tehdä oikein varman päälle, tee vielä osio kolme:

      Kuvittele poika mielessäsi, näe hänet ison ilmapallon sisällä. Ilmapallon joka kohoaa korkealle sinitaivaalle. Seuraa katsellasi tuota ilmapalloa, ja toivotat vielä hyvästit ja tervemenoa. Näe kuinka ilmapallo henkilö mukanaan nousee yhä korkeammalle ja korkeammalle. Kohoava ilmapallo muuttuu aina pienemmäksi ja pienemmäksi, anna sen mennä, poistua kokonaa näköpiiristäsi.

      Taputa käsiäsi kuin hyvin tehdyn työn jälkeen, tai pese kätesi, avaa vaikka ikkuna ja huiskauta loputkin rippeet pois ajatuksista. Sulje ikkuna perässäsi. Ja ala elää aivan ihanaa uutta elämää.

      Keskity kaikkeen muuhun, sillä se mihin keskityt lisääntyy. Jos haluat olla hoikka, keskity siihen että olet hoikka, eikä siihen ettet halua olla lihava, ymmärsitkö pointin? Keskity siis positiiviseen ja hyvään, kavereihin, kesään, rannalla oloon, kirjastokäynteihin, kahviloihin.

      Suojellaksesi itseäsi vastaisuudessa, tutki mikä tekniikka sopii itsellesi parhaiten. niitä on useita, suojaus, valonsäteily, hematiittikivikin on tosi hyvä. Voit miettiä ympärillesi kuin suojaavaan "munan", kaikki hyvä pääsee sisälle, nagatiivinen sen sijaan kimpoaa kuin kilvestä pois. Näin toimii myös hematiittikivi.
      Myös ihan tavallinen rukous on hyvä suojaus. Tämä on vähän jokaisen uskon mukaan, mutta jos sinulle sopii, pyydä yksinkertaisesti joka aamu itsellesi ja perheellesi suojaus ja muista sanoa kiitos :)
      Voit tietysti valjastaa itse arkkienkeli Mikaelin kultamiekoillaan suojelemaan sinua, mutta jo kotoisa suojelusenkeli hoitaa tehtävänsä, jos hänelle muistaa kuiskata asiasta, ja vaikka välillä kiittää. Onkin varmaan hyvä luoda hyvä kontkati ja yhteys omiin auttajiin ja suojelijoihin ja oppaisiin.

      Ystävällisin terveisin,

      eräs, oka myös paljon on suojelua tarvinnut ja ihan samalla lailla ollut lemmenpauloissa, tuntenut milloin toinen on ajatellut jne.
      Vahvistaen itseä positiivisin keinoin on päässyt ehkä jonkun askeleen eteenpäin.

      • utopiaa

        Himputti.. siis oon samantapanen tapaus ku aloittaja.. kokeilun tuota ja se jäi sydänschakran kohdalle, en itse halunnutkaan napsauttaa sitä poikki. Nyt tiedän vieläkin paremmin kuka on syyllinen eli ite olen..tähän lemmenliekehdintään josta en päästä/halua päästää irti, mutta ehkä tuo vaikuttaa edes hiukan kun harjoittelee vielä..ei ole kiva olla rakastunut ihmiseen jota ei koskaan tule saamaan vaikka sydämet ja ajatukset natsaavat ;)


      • utopiaa

        Kiitos hienoimmasta viestistä mitä tässä kohden voi vastaan tulla - vaikka en olekaan aloittaja. Mutta onhan näitä muitakin jotka samaa pohtii..


      • nyt vähän
        utopiaa kirjoitti:

        Himputti.. siis oon samantapanen tapaus ku aloittaja.. kokeilun tuota ja se jäi sydänschakran kohdalle, en itse halunnutkaan napsauttaa sitä poikki. Nyt tiedän vieläkin paremmin kuka on syyllinen eli ite olen..tähän lemmenliekehdintään josta en päästä/halua päästää irti, mutta ehkä tuo vaikuttaa edes hiukan kun harjoittelee vielä..ei ole kiva olla rakastunut ihmiseen jota ei koskaan tule saamaan vaikka sydämet ja ajatukset natsaavat ;)

        vaikeaa se katkaiseminen. Joskus se tuntuu kuin repisi valtavaa ankkuriketjua "juurineen" irti maasta. Kyllä sitten alkaa helpottaa.

        Voithan visualisoida siihen ympärille vaikka suloiset enkelit vetämään ja auttamaan päätösessäsi. Tai voit "blingg"-taikoa koko yhdistävän siteen hups!-ihan noin vain pois. Ihan mikä tapa itsellesi on sopiva.

        Se ihana juttu on visualisoinnissa ja koko mielikuvituksen käytössä, että se on ihan ilman rajoja, eli jos jokin mielikuva ei toimi, niin siitä vaan uusi sopivampi pykälään. Taivas, avaruus, universumi on täynnä uusia ideoita ja ajatuksia. Valitse itsellesi kevyin, kivoin, toimivin.

        Ei ole pakko enää pitää hernekeittopäivää torstaina ja niitä kutittavia nyppyisiä sukkahousuja ihan siksi että niitäkin pitää joskus käyttää... se jäi kaikki 50-60-luvulle.
        Älä ole väkivaltainen tai pakottava itseäsi kohtaa mielikuvituksissasi, vaan ole lempeä ja ymmärtävä.

        Kohtele itseäsi kuin olisit äiti suloiselle vauvalle, tai kuin hoivailisit ihanaa kissanpentua sylissäsi. Anna asioille ja itsellesi aikaa, kysy vähän miten haluat asioiden tapahtuvan, sitten muodosta helpon vaivaton visualisointi, niin että Sinulle tulee ilo ja onnentunne, alkaa ehkä naurattaa. Käytä huumoria :)) hassuttele.

        Muista sitten lisätä ne hellät sydämet vielä joka kohtaan! Ja aina voi sana vielä avustavalle enkelijengille kiitos!


    • että näin

      kyllähän monet lapset ja teinit muka vihaa jotain tyttöä tai poikaa vaikka salaa rakastaakin.

      • Filia Ferus

        potki rakkaudesta. Tiedän sen kokemuksesta. Kyllä siinä on muuta takana, jos polle potkii. Se on typerä sanonta joka ei pidä paikkaansa.
        Sanooko kotiväkivaltaa harrastava mieskin; Rakkaudesta se hevonenkin potkii, jos sattuu potkimaan vaimoansa?

        Sekin on väärä sanonta; Haukkuva koira ei pure. Kyllä haukkuvat koiratkin osaavat purra. Tosin itsellä ei sellaista kokemusta ole, mutta tiedän.

        Ei haukku haavaa tee, sekin on aivan väärä sanonta. Jos haava on psyykkinen, niin eihän se näkyvää jälkeä jätä, mutta on piilossa, sisäpuolella.

        Pata kattilaa soimaa on taas osuva sanonta. Monesti sellainen ihminen syyllistyy toisten arvosteluun ja haukkumiseen, jolla on omia kenties samojakin virheitä peittääkseen juuri ne omat virheensä.


    • laitetaan hoitoon

      tää nyt täytyy olla provo ei kukaan oikeasti voi kuvitella noin hölmöjä juttuja jos edes osa intiaaneista on kanootissa.no jos nyt oikeasti olet noin huolissasi jostain loitsusta niin oikea paikka etsiä apua mielenterveystoimisto ei suomi24.

      • mitä sä

        sit tällä palstalla teet jos näkökantasi on tuollainen? Ei tänne vahingossa eksy.


      • ihan siksi eksyin tänne
        mitä sä kirjoitti:

        sit tällä palstalla teet jos näkökantasi on tuollainen? Ei tänne vahingossa eksy.

        ja nyt ihmettelen onko suomi24 huumori osa vaihtanu nimeä koska tosissaan te ette voi olla tai muuten olette ihmisiä joita ei meilläpäin vapaana pidetä.


      • mut mä olen
        ihan siksi eksyin tänne kirjoitti:

        ja nyt ihmettelen onko suomi24 huumori osa vaihtanu nimeä koska tosissaan te ette voi olla tai muuten olette ihmisiä joita ei meilläpäin vapaana pidetä.

        aina ollut vapaa. En ole ollut linnassa, enkä naimisissa, enkä laitoshoidossa tai avohoidossa, en syö pillereitä, en juo, enkä tupakoi, enkä käytä muitakaan huumaavia aineita.
        Hyväksyn kaikensorttiset ihmiset, kunhan he eivät vahingoita toisia ihmisiä ja niin poispäin.

        Vaikka tänne palstalle eksyy, ei silti tarvitse halventaa toisia ihmisiä. Asiat voi pitää myös omana tietonaan.

        Se että on kiinnostunut magiasta, ei tarkoita sitä että olisi hullunpapereissa, tai kirjoissa tai missä tahansa niihin verrattavissa. Se että tapahtuu outoja ja selvittämättömiä asioita.

        Loppujen lopuksi hullun ja terveen raja on määrittämätön. Jokainen meistä on erilainen.

        Laitoshoitoon joutuvat lähinnä itselleen tai muille vaaraksi olevat henkilöt. Tosin niitäkin avohoidossa tapaa.

        Kovin on "teilläpäin" suvaitsematonta sakkia. Liekö vanhoillislestadiolaisia tai helluntalaisia tai muita uskontoon liittyvää porukkaa.

        Haloo, nyt elämme 2008 vuotta.

        Outoja asioita on sattunut aina ja sattuu yhä. Ennen noidat poltettiin roviolla, koska heitä pelättiin. Myös syyttömiä oli hyvä polttaa noituuden varjolla.

        Jos kaikki ilmiset, jotka jotain outoa ovat kokeneet, toisivat julki oudot tapahtumat, nämä muut "sokeat" ja "kuurot" ihmiset yllättyisivät.

        Joku uskoo Jumalaan, joku uskoo Joulupukkiin, joku Saatanaan, joku Allahiin, joku Enkeleihin jne. Kukin uskokoot mihin haluaa. Minä en hauku heitä hulluiksi. Pelko estää monia huomaamasta ympärillämme olevaa "magiaa".

        Enempää en halua sinulle selitellä koska olet ihminen, joka ei kuitenkaan ymmärrä ja tuomitsee syventymättä asioihin paremmin, haukkuu hulluiksi olematta asiantuntija, eli lääkäri.


      • muttei pidä uskoa kaikkea h...
        mut mä olen kirjoitti:

        aina ollut vapaa. En ole ollut linnassa, enkä naimisissa, enkä laitoshoidossa tai avohoidossa, en syö pillereitä, en juo, enkä tupakoi, enkä käytä muitakaan huumaavia aineita.
        Hyväksyn kaikensorttiset ihmiset, kunhan he eivät vahingoita toisia ihmisiä ja niin poispäin.

        Vaikka tänne palstalle eksyy, ei silti tarvitse halventaa toisia ihmisiä. Asiat voi pitää myös omana tietonaan.

        Se että on kiinnostunut magiasta, ei tarkoita sitä että olisi hullunpapereissa, tai kirjoissa tai missä tahansa niihin verrattavissa. Se että tapahtuu outoja ja selvittämättömiä asioita.

        Loppujen lopuksi hullun ja terveen raja on määrittämätön. Jokainen meistä on erilainen.

        Laitoshoitoon joutuvat lähinnä itselleen tai muille vaaraksi olevat henkilöt. Tosin niitäkin avohoidossa tapaa.

        Kovin on "teilläpäin" suvaitsematonta sakkia. Liekö vanhoillislestadiolaisia tai helluntalaisia tai muita uskontoon liittyvää porukkaa.

        Haloo, nyt elämme 2008 vuotta.

        Outoja asioita on sattunut aina ja sattuu yhä. Ennen noidat poltettiin roviolla, koska heitä pelättiin. Myös syyttömiä oli hyvä polttaa noituuden varjolla.

        Jos kaikki ilmiset, jotka jotain outoa ovat kokeneet, toisivat julki oudot tapahtumat, nämä muut "sokeat" ja "kuurot" ihmiset yllättyisivät.

        Joku uskoo Jumalaan, joku uskoo Joulupukkiin, joku Saatanaan, joku Allahiin, joku Enkeleihin jne. Kukin uskokoot mihin haluaa. Minä en hauku heitä hulluiksi. Pelko estää monia huomaamasta ympärillämme olevaa "magiaa".

        Enempää en halua sinulle selitellä koska olet ihminen, joka ei kuitenkaan ymmärrä ja tuomitsee syventymättä asioihin paremmin, haukkuu hulluiksi olematta asiantuntija, eli lääkäri.

        uskovaiset on hullua porukkaa ihan sama uskooko jeesukseen tai siihen terroristi jumalaan.
        tälläset magia jutut on kyllä kiinnostavia mutta jos alkaa oikeasti uskoa satuihin niin silloin ei kaikki ole kotona.


      • Vilosoohfi

        Niin muistakaa että suurimmat hullut esim; Albert Einstein, Davinci, Napoleon ja muita "hulluja" on ollut pallo pullolaan se vain riippuu mihin uskoo uskoohan muutama miljoona hullua voittavansa lotossa joka lauantai........


      • kantaan
        Vilosoohfi kirjoitti:

        Niin muistakaa että suurimmat hullut esim; Albert Einstein, Davinci, Napoleon ja muita "hulluja" on ollut pallo pullolaan se vain riippuu mihin uskoo uskoohan muutama miljoona hullua voittavansa lotossa joka lauantai........

        JOkaisella on oikeus uskoa mihin haluaa.


      • Vastuullinen vastuun myöntä...
        kantaan kirjoitti:

        JOkaisella on oikeus uskoa mihin haluaa.

        Jokaisella on ainoastaan oikeus uskoa ja toimia päin prinkkalaa niin kauan kuin haluaa. Kunhan muistaa että niin kauan kuin mokaa, vastuulliset ja myötätuntoiset joutuu prinkkaloitsijoiden mokista kärsimään siinä kuin nämä itsekin.

        Armo on sitä, että kaikki anteeksi annetaan, mutta mokailun lopettaminenkin on sallittua. Ja ennen kaikkea kohteliasta. Pliis.


      • y.k.s.i.n
        Vastuullinen vastuun myöntä... kirjoitti:

        Jokaisella on ainoastaan oikeus uskoa ja toimia päin prinkkalaa niin kauan kuin haluaa. Kunhan muistaa että niin kauan kuin mokaa, vastuulliset ja myötätuntoiset joutuu prinkkaloitsijoiden mokista kärsimään siinä kuin nämä itsekin.

        Armo on sitä, että kaikki anteeksi annetaan, mutta mokailun lopettaminenkin on sallittua. Ja ennen kaikkea kohteliasta. Pliis.

        sun mielipitees ja saat pitää sen omanas.
        Eikä mitään pliis'ejä!


      • mielipiteetön
        y.k.s.i.n kirjoitti:

        sun mielipitees ja saat pitää sen omanas.
        Eikä mitään pliis'ejä!

        Ei se oo mikään mielipide eikä oma vaan niinku on.

        Senkus hakkaat päätäs seinään, jos siltä tuntuu ja tarttee, kato kuka piittaa.

        Mut se vaan on totta, että niin kauan kuin hakkaat päätäs seinään, niin joku aina piittaa etkä oo koskaan ihan täysin yksin. Uskot tai et mut niin tää homma vaan menee. Sit tajuut viimeistään kun siirryt pään hakkaajista piittaajiin.


      • omituiset otukset
        mielipiteetön kirjoitti:

        Ei se oo mikään mielipide eikä oma vaan niinku on.

        Senkus hakkaat päätäs seinään, jos siltä tuntuu ja tarttee, kato kuka piittaa.

        Mut se vaan on totta, että niin kauan kuin hakkaat päätäs seinään, niin joku aina piittaa etkä oo koskaan ihan täysin yksin. Uskot tai et mut niin tää homma vaan menee. Sit tajuut viimeistään kun siirryt pään hakkaajista piittaajiin.

        outo viesti oli sulla joo


      • utopiaa
        ihan siksi eksyin tänne kirjoitti:

        ja nyt ihmettelen onko suomi24 huumori osa vaihtanu nimeä koska tosissaan te ette voi olla tai muuten olette ihmisiä joita ei meilläpäin vapaana pidetä.

        Aika ahdasmielinen kommentointi, sorry vaan. Maailma on täynnä selittämätöntä eikä mitään uuttakaan syntyisi ilman tätä ilmeistä seikkaa, ei olisi sullakaan koko konetta naamas edessä ilman ihmisen suurenmoista hulluutta ja luovuutta.
        Kun tarpeeksi pitkään tätä maailman menoa seuraa, voi hyvinkin ymmärtää, että ajattelutapasi kuuluu kivikauteen.

        Humanismi ja eläytyvä ajattelu on paljon tarpeellisempi ja järkevämpi tapa sekä näkökohta asioiden miettimiseen. Näin tuumaa mielenterveysalan tutkinnon suorittanut ihminen.


    • Ol playa

      Ei siinä kuule mitään magiaa tarvita, että nainen rakastuu kusipäämieheen. Osa naisista vaan toimii sillä tavalla. Suomalaisessa geeniperimässä tuntuu olevan vielä miehillä rutkasti tuota kusipäägeeniä ja naisilla kanageeniä. Nämä vetävät toisiaan puoleensa. Sitten eletään onnettomassa parisuhteessa ja eroluvut kertovat omaa tarinaansa.


      Et todellakaan ole ainoa, joka on tähän "lemmenloitsuun" langennut viimeaikoina, etkä totisesti tule olemaan viimeinen.

    • epäluuloinennn

      Voitteko todistaa jotenkin että magiaa olisi olemassa? Jos voitte olisi kiva kuulla lisää ^^

      • pyörii

        eikä me haluta kaikkia piiriin pieneen pyörivään.


      • siis oikeesti
        pyörii kirjoitti:

        eikä me haluta kaikkia piiriin pieneen pyörivään.

        hemmot on saanu 9v synttärilahjaks jonkun taikuri luttisen satukirjan ja ootte vähän opetellu "magiaa"

        kun ette edes voi todistaa sellaisen olemassa oloa miks itekkään uskotte tollaseen paskaan? ja jos jotain magiaa on miksette loihdi kaikkea mitä haluatte? rahaa,kumppanin,onnea...??


      • vain omalta
        siis oikeesti kirjoitti:

        hemmot on saanu 9v synttärilahjaks jonkun taikuri luttisen satukirjan ja ootte vähän opetellu "magiaa"

        kun ette edes voi todistaa sellaisen olemassa oloa miks itekkään uskotte tollaseen paskaan? ja jos jotain magiaa on miksette loihdi kaikkea mitä haluatte? rahaa,kumppanin,onnea...??

        osaltani;
        Rahaa on riittävästi aina, eli sitä en tartte enempää.
        Kumppani; En haluaisi saada taialla kumppanin. Taialla ei saa oikeaa rakkautta ja siitä taialla saadusta kumppanista voi olla hankala irrottautua.
        Onni... Pitää olla myös onneton jotta voi tuntea todellista onnea. Tasapaksuna olotilana ei huomaa mahdollista onnea. Emmehän huomaa muutenkaan kaikkea hyvin menneitä arkisia juttuja, kunnes epäonni meidät tavoittaa.
        Asiat eivät ole niin yksioikoisia, mustavalkoisia.


      • Nimetön
        pyörii kirjoitti:

        eikä me haluta kaikkia piiriin pieneen pyörivään.

        saada toisen rakastumaan magian avulla?
        Onko magiassa kyse oman mielen ja ajatusten hallinnasta? Eikö olisi liian helppoa, jos kaikki toivotut asiat toteutuisivat? Saisinkin miehen noin helposti. =) Mielenkiintoista..


    • magioiva

      Jos tyypilä on jotain,mikä on sinun,hän voi tehdä taian.Jos on vaikka koru,pyydä se takaisin ja puhdista siitä energiat,valuta kylmässä vedessä 5minuuttia ja sen jälkeen tunniksi aurinkoon.
      Mulle on käynyt samoin.Kahdesti..Helpoin yli yrittää ihastua toiseen.Vaikka kuulostaa huonolta,tein sen bongaamalla baarista kivan pojan jonka sitten illan päätteeksi vein kotiini.En antanut itseni ihastua liikaa,mutta olipa muuta ajateltavaa.Toisella kertaa rakastuminen vain kesti ja kesti.Aloin ajatella hänen huonoja puoliaan.Aina kun näen hänet,ajattelen yhä hänen huonoja puoliaan,enkä ajattele häntä kuin lähinnä negatiivisesti,paitsi kaveri pohjalta.Mutta elämääni häntä en haluaisi enää.

    • Helloween

      Magian sijasta käytte yhteen 99,6%.
      (yli 66% tuloksella on kannattavaa)
      Avioliitto.

      Käyttäkää L.Ron Hubbard-teknologiaa.

    • Vistus

      Mikähän on tän keskustelun keski-ikä? Noita muutamaa viestiä lukiessa ei voi olla ajattelematta että nuorilla ihmisillä tavalliset (vaikkakin olisivat pakkomielteenomaisia) ja KOVIN KOVIN luonnolliset ihastukset ovatkin jostain syystä nykyään loitsujen aikaansaamia? Mihin vedätte rajan "tavallisen" ja loihditun ihastuksen väliin? Ja myös miten? Miten erotatte tavalliset loihdituista?
      Luulenpa että todellinen loitsija on ihmisen hyvin monimutkainen ja vaikeaselkoinen emotionaalinen elämä. Saatan tietenkin olla väärässäkin.

    • Qad

      Yksi konsti päästä eroon voisi olla sellainen että luot tuosta pojan penteleestä omaan päähäsi oikein miellyttävän ja rakastettavan virtuaalikopion. Juttelet päässäsi sille virtuaalipojalle, rakastat ja häntä ja annat hänen rakastaa itseäsi. Näet ehkä paljon uniakin hänestä ja kivaa on.

      Sitten kohtaat sen todellisen pojan ja havaitset että

      - hyi helvetti onko se tosiaan oikeasti noin ruma?
      - sehän haisee pahalle
      - vastenmielinen luonne, yäk yäk
      - tuijottaakin kuin vähämielinen sikaporsas
      - kohtelee muita ihmisiä niin v-tumaisesti että joutaisi joutua käytöskouluun

      tms. Takuulla alkaa löytyä vastenmielisyyksiä sitä enempi mitä uljaamman ihmeprinssin olet virtuaalirakkaastasi luonut. Väistämättä koko ristiriita kuvitellun ja todellisen ihmisen välillä on niin irvokas, että jommankumman on pakko kadota elämästäsi. Unelman tai todellisuuden.

      Useimmat valitsevat unelman jos todellisuus on liikaa...

    • Anonymouss

      Suicide is your only option. Go an hero.

      • kannustava ehdostus

        ei itsemurha ole ainoa ratkaisu.


      • wfwffff
        kannustava ehdostus kirjoitti:

        ei itsemurha ole ainoa ratkaisu.

        se olikin tän aiheen paras viesti


      • Varmasti
        wfwffff kirjoitti:

        se olikin tän aiheen paras viesti

        Kyllä siis tämä ketju piristi päivää. Aivan mahtavaa.


        Jaahas että magiaa käyttäny? Oletko jo kokeillut valkosipulin vastavaikutusta?


    • utopiaa

      No nyt tuli tääkin mahdollisuus kohdallani mieleen, minä taas epäilen itse joten kin loihtineen tilanteen muinaisilla suomalaisilla loitsuilla jotka muotoilin vahingossa vähän väärin..! ;) On nimittäin mielenkiintoinen seikka tämä että en tiennyt mitään siitä että loitsuni ja tämä henkilö liittyvät toisiinsa niin täysin..alueellisesti noin vihjaten..kaukana musta. Nyt olen siis varmaankin loihtinut itse itseni pahaan liemeen vahingossa enkä tiedä miten tästä pääsisi pois.. on niin ihanaa olla rakastunut tällä tavalla mutta hirveän turhauttavaa koska en voi koskaan nähdä tätä henkilöä vaikka mieli tekee ihan koko ajan..24/7 !!! oon korviani myöten pihkassa!!
      oliskohan jossain noita muinaisloitsuja lisää, loihtisin samanlaisen komistuksen vähän likemmäksi ellei omaksi.. :D

    • HAHAHAHAHAHAAAA

      et voi olla tosissas.

    • magiaa08

      lemmenloitsu paras loitsu olisko mullekkin
      tehty sama vai onko kyseessä kemia se jokin yliluonollinen ? :)

      • Filia Ferus

        ruveta rakkaustaikoja tekemään. Kyseessä on pikemminkin Amorin tepposet. Sääli vain jos Amor ei ole osunut kumpaankin osapuoleen, vaan vain toiseen nuolensa kanssa. Silloin on harmi.


    • Mä vaan

      Sinua vaan panettaa. Anna sille niin helpottaa

      • on noita

        teinixejä ja sitten jo sellasia myöhäisteinejä (20 v.) joilla ei oo mitään sisältöä elämässään eikä ne oo mitään, jotenka kuvittelevat sitten olevansa noitia ym. hörhelöitä. Mitä niitä on tässä katellut lähietäisyydeltä (säälittävää) niin näköjään noidaksi tulemiseen niillä teinixeillä riittää ku laittaa äiskän ompeleman violetin viitan niskaan ja sitten vielä kenties tiimarin pahvista askarreltu pahvinen tötteröhattu ja sitten kasvatetaan ruohosipulia, persiljaa ym. mausteyrttejä ja kenties harrastetaan joogaa. Ja tietty pitää ostaa joku taikuri luttisen satukirja niinku joku jo mainitsi ja sitte kaikki teininoidat siihe kirjan ympärille loitsimaan ja silleen. Siinä saavat jotain (kuviteltua) sisältöä muuten köyhään elämäänsä ja onhan se jännä ku voi hihitellä "tavisten" joukossa siellä bilsan tunnilla ku ei ne tajuukaan et siellä on "noita" joukossa joka sit voi loitsia vaik niitä lemmen- tai muita piupau-loitsuja. Köyhää sanon minä, köyhää.


    • pukkaa

      Voi myös kirjoittaa asian tai henkilön nimen taivaalle pilviin, ja katsella kun pilvet vievät tämän asian tai henkilön nimen mennessään. Joillakin toimii tämä tehokkaana unohtamisen tekniikkana.

    • kum

      Niin. Monesti olen rakastunut tulisesti johonkin tyttöön. Paskaahan se on aina ollut.

      Tervetuloa meidän kyynisten paskiaisten alati uusiutuvaan joukkoon. Tulet vaistomaisesti kostamaan kohtaamaasi vääryyttä, vaikka koston kohde ei ole sitä välttämättä aina ansainnut.

      Sen pojan takia purat turhautumista muihin poikiin. Sinä ja ne syyttömät pojat häviävät ja se ensimmäinen paskiainen voittaa.

      • Filia Ferus

        Mikäli hän tiedostaa tämän mahdollisen piilevän ongelmansa.


      • kum
        Filia Ferus kirjoitti:

        Mikäli hän tiedostaa tämän mahdollisen piilevän ongelmansa.

        Tietäminen ja voiminen ovat kaksi osittain erillistä asiaa.


      • Filia Ferus
        kum kirjoitti:

        Tietäminen ja voiminen ovat kaksi osittain erillistä asiaa.

        luuleminen ja tietäminen.


    • Oman polkunsa kulkija

      Inhottavaa,kun käyttää taikaansa pilailuun:(Toivoisin omaavani noidan voimat jotta voisin tehdä loitsuja.Hyvätahtoisia loitsuja.Tiedän yhden sivun jossa on loitsuja mm.Noidaksi tulemisesta,rakkausloitsuja,suojausloitsuja ja muuta sellaista.laitan tähän linkin jotta kaikki halukkaat saavat kokeilla.Muistattehan,että jokainen ei sovi noidaksi eikä jokainen pysty tekemään loitsuja.Kaikilla ei ole voimaa siihen.
      Tässä linkki:

      http://snow.prohosting.com/~bokd/BoS.html

    • Kirous

      Oiskoha ny vaa nii et olet rakastunut häneen mutta et itse tajua sitä

    • Anonyymi

      Ei toi mitään taikuutta oo vaan biologiaa! Ota androgeeniä niin hormonitoimintasi hiipuu eikä biologinen heikkous sinua enää ohjaa. Huomaat että alat ajattelemaan omilla aivoillas.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe